چرا ورزش کنیم؟؟؟

دسته: ورزشی
۳ دیدگاه
جمعه - 9 خرداد 1393

01

دروصف فواید ورزش و انجام حرکات ورزشی بسیار شنیده اید ولی آیا تابحال ابراز پشیمانی ناشی از تنبلی و دوری از ورزش اشخاصی که بنابر دلایلی که فقط برای خودشون قانع کننده بوده شنیده اید من که زیاد شنیده ام.

دوستان و خوانندگان گرامی جدای از بحث گرفتاری های روزمره که کم و بیش برای همه ما وجود داره میتوان با برنامه ریزی در کارها به نحوی در تمرینات ورزشی شرکت کرد.

این داستان دلیل براثبات این ادعا نمیباشد که هر شخصی که ورزش نرفته بیمار و هرشخص که ورزش رفته سالم و تندرسته خیربرای ایمن نگهداشتن خود دربرابر بیماریها تنها کاری که میتوان انجام داد یک:رعایت نکات بهداشتی در همه ابعاد زندگی و دو انجام حرکات ورزشیه.

یه دوستی دارم هرموقع که ازش سئوال میکردم چرا ورزش نمیای از من می پرسید؟:شمس جان این همه ورزش رفتی چی شد ؟ببین من که تا حالا اصلأ ورزش نرفتم از تو سالم ترم، ورزش کیلویی چنده؟؟ تازه ماهی یک کیلو روغن گوسفند هم میخورم و از همه سالم ترم .گفتم خدارو شکر خدا کنه اینطور باشه که میگی هرچقدر دروصف فواید ورزش گفتم قبول نمیکرد تا اینکه چند وقت پیش شنیدم بخاطر گرفتگی رگ اصلی قلب رفته آنژیو. براش دعا کردم فقط با آنژیو مشکلش حل بشه.به دیدارش که رفتم خودش پیش قدم شد و گفت کاش به حرفات یه کم فکر کرده بودم و دست از لجاجت بر میداشتم حالا بگو چکار کنم .

گفتم دوست من ماهی رو هروقت از آب بگیری تازس ********

خواهر وبرادر گرامی : باوجود این همه سالن ورزشی و تعدد رشته های مفرح ورزشی تو شهرمون حیف نیست وقتمون بی خودی هدر بره؟ انجام  ورزش های گروهی وحاضرشدن درجمع ورزشکاراننیز باعث تقویت روحیه و نشاطی وصف ناپذیرمیشه که باید حتمأ تجربه کنید تا اونو حس کنید.خیلی از شهروندان عزیز با اینکه انواع واقسام وسایل ورزشی در منزل دارند به تنهایی رغبت آنچنانی برای انجام ورزش ندارند و شیرینی دورهم بودن و باهم ورزش کردن را بیشتر می پسندند این خیلی خوبه .روی سخن با اشخاصیه که تا حالا تصمیم جدی برای شرکت در تمرینات ورزشی نگرفته اند.

تا فرصتی هست و تا گرفتار بیماری نشده اید ورزش کنید.حتمأ که نباید قهرمان المپیک باشید. ورزش میتونه یه پیاده روی ساده هم باشه فرقی نمیکنه مهم اراده آهنین و تصمیم جدی برای ورزش رفتنه .

از همین امروز تصمیم بگیرید با بهانه و بی بهانه ورزش کنید.

سالم وتندرست با ورزش

باتشکر ماشاالله حاجی شمس الدینی

www.qotrom1.blogfa.com

mash_dash2000@yahoo.com

منتظر نظرات شما هستم.

 


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۶۶
برچسب ها:
دیدگاه ها
رنجبر این نظر توسط مدیر ارسال شده است. جمعه 9 خرداد 1393 - 12:17 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

نه بابا

داود این نظر توسط مدیر ارسال شده است. شنبه 10 خرداد 1393 - 12:21 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

سلام چشم داداش !!کاش همه به ورزش معتاد میشدیم…

علمدار این نظر توسط مدیر ارسال شده است. یکشنبه 11 خرداد 1393 - 12:33 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

سلام ودرود جالب بودبرادبودبرادر

You cannot copy content of this page