هزار نفراز بافق در مراسم ارتحال امام(ره) شرکت می کنند

دسته: فرهنگی، هنری، مذهبی
۳ دیدگاه
شنبه - 10 خرداد 1393

مسئول کمیته اعزام ستاد مراسم ارتحال امام خمینی(ره) بافق گفت: پیش بینی و برنامه ریزی های لازم برای شرکت یک هزار نفر در این مراسم انجام شده است.
محمود شفیعی با گرامیداشت سالگرد ارتحال بنیان گذار انقلاب اسلامی، اظهارکرد: نشست هایی برای برنامه ریزی گرامیداشت و شرکت همشهریان و بسیجیان شهرستان در مراسم ارتحال امام خمینی (ره) انجام شده است.
مسئول کمیته اعزام ستاد مراسم ارتحال امام خمینی(ره) شهرستان بافق افزود: پیش بینی و برنامه ریزی های لازم برای شرکت بیش از یک هزار نفر در این مراسم انجام شده است.
وی عنوان کرد: 21 دستگاه اتوبوس برای انتقال همشهریان و بسیجیان شرکت کننده و 2 دستگاه آمبولانس و برخی تجهیرات و وسایل نیز برای انجام خدمات مورد نیاز در نظر گرفته شده است.
فرمانده بسیج اداری بافق با اشاره به استقبال خوب مردم این شهرستان برای شرکت در این مراسم، افزود: سال گذشته نیز نزدیک به 900 نفر از شهرستان بافق در این مراسم معنوی شرکت کرده اند.
شفیعی خاطرنشان کرد: تجدید میثاق با اهداف و آرمان های نظام، انقلاب، امام خمینی(ره) و ولایت فقیه از مهمترین اهداف این برنامه فرهنگی، مذهبی و اعتقادی است.
مسئول کمیته اعزام ستاد مراسم ارتحال امام خمینی(ره) شهرستان بافق خاطرنشان کرد: همشهریان و بسیجیان پس از شرکت در این مراسم در حرم حضرت معصومه(س) و مسجدجمکران نیز حضور می یابند.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۱۷
برچسب ها:
دیدگاه ها
عمار این نظر توسط مدیر ارسال شده است. شنبه 10 خرداد 1393 - 8:03 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

شرکت در مراسم ارتحال امام واجب است و همه باید با آرمان های امام و رهبری تجدید میثاق نمایند.تجدید میثاق عملی با آرمان های امام پایان دادن به اعتصاب و بازگشت به کار است.زیرا امام فرمودند هرگاه دشمن از شما تعریف نمود بدانید که در راه اشتباه هستید.کافی است به شبکه های ضد انقلاب نظری بیندازید و ببینید که چگونه روی این اعتصابات مانور داده و از آن تعریف می کنند.پس بازگردید به سر کار خویش

بافقی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. یکشنبه 11 خرداد 1393 - 3:10 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

آقای شفیعی ما راهم ببر به امید خدا شاید مسئولی دلسوز آنجا دیدم ودرودلی از بافق برایش کردیم .موفق باشی سلام ما را به پیر جماران آن بت شکن تاریخ برسان

بافقی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. دوشنبه 12 خرداد 1393 - 4:13 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

درجواب آقای عمار باید بگویم امام در جایی دیگر به مسئولین می فرمایند این پا برهنگان بودند که شما را به اینجا رساندند جمهوری اسلامی رهاوردمردم وبا فداکاری آنان تحقق پیدا کردوبقای آن نیز مرهون خدمات آنان است پس فروگذار نکنید وخود را از مردم وآنان را از خود بدانید.

You cannot copy content of this page