با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی يزد: کلنگ ساختمان شبکه بهداشت ودرمان بافق به زمين زده شد

دسته: علمی - پزشکی
۲ دیدگاه
دوشنبه - 8 خرداد 1391

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد از ارتقاءخدمات درمانی بیمارستان ولی عصر(عج) بافق طی سه ماه آینده و رفع بخشی از کمبودهای متخصصین در این بیمارستان خبر داد.

به گزارش روابط عمومي فرمانداري بافق ، دکتر سید جلیل میر محمدی  امروز  در حاشیه مراسم کلنگ زنی ساختمان شبکه بهداشت ودرمان بافق با حضور مسئولین این شهرستان با اشاره به کمبود برخی از تخصص ها در بیمارستان ولی عصر بافق گفت : برنامه کلی برای استان اجرای طرح پزشک خانواده است ،که بااجرای این طرح که از 15 مردادماه در سراسر استان انجام که بخشی از کمبود های متخصصین در بیمارستان ولی عصر بافق رفع می شود.

میرجلیلی افزود : علاوه براجرای این طرح ، در نشستی  که با مسئولین شرکت سنگ آهن مرکزی صورت گرفت مقررشد تسهیلات برای دسترسی به متخصصین م ایجاد کنیم ، و با افزایش برخی از پرداختی ها به متخصصین باعث زمینه حضور بیشتر متخصصین در بافق را فراهم کنیم و از برخی متخصص  مثل ارتوپد ومتخصصین قلب و چشم پزشک  را با دعوت به این شهرستان   خدمات  جراحی نیز  در این شهرستان انجام شود .

 رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد خاطر نشان کرد: همکاری و تعامل  شرکت سنگ آهن مرکزی با دانشگاه علوم پزشکی باعث جذب اعتبار بالایی برای شهرستان در سال 91 می شود..

میر محمدی تصریح کرد : باتسهیلات فراهم شده امید واریم حداکثر تا 3ماه آینده شاهد حضور پزشکان متخصص در شهرستان بافق باشیم .

 خاطر نشان می شود ساختمان شبکه بهداشت ودر مان بافق در محل مرکز بهداشتی در مانی شماره 2 این شهرستان در 3 طبقه وزیر بنائی بیش از 2هزار متر مربع ساخته می شود .

این طرح از مصوبات دور سوم سفرریاست جمهوری به استان یزد است که ظرف مدت یکسال ونیم بااعتباری بالغ بر 1میلیارد و 200میلیون تومان ساخته خواهد شد.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۵۳
برچسب ها:
دیدگاه ها
محمد این نظر توسط مدیر ارسال شده است. دوشنبه 8 خرداد 1391 - 3:15 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

ان شا ا… این طرح درحد یک طرح کلنگی باقی نماند.میترسم روز قیامت این کلنگ به شکوه درآید از این که چرا عده ای با آبروی این ابزار بازی کردند واز او به عنوان ابزار مردم فریبی بهره برده اند.

بافقی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. دوشنبه 8 خرداد 1391 - 5:04 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

باز هم سنگ آهن یافق گاز می کشند چون صنعت بافق به اون نیاز دارد و مردمش اصلا مهم نیستند بیمارستان می زنند چون سنگ آهن بافق هست راه آهن بافق بخاطر مسیر خوبش کشیده شده نه به خاطر مردمش جاده ها را آسفالت نمی کنند چون یوزها اذیت می شوند و خانواده های شهید اذیت نمی شوند آخه یکی نیست بگه چیکار به خاطر مردمش انجام می دهید

You cannot copy content of this page