کار غبارروبی و نظافت مساجد شهرستان بافق آغاز شد

دسته: فرهنگی، هنری، مذهبی
بدون دیدگاه
پنج‌شنبه - 5 تیر 1393

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام علی روحانی، عصر چهارشنبه در حاشيه مراسم غبارروبي مساجد شهرستان بافق ضمن گرامیداشت هفته تکریم و نکوداشت مساجد اظهار داشت: مردم به ویژه جوانان و نوجوانان بافقی از هم‌اكنون با نظافت بخش‌های مختلف مساجد شهری و روستایی به استقبال ماه مبارک رمضان رفتند.

MTB_0231

رئیس تبلیغات اسلامی بافق از اشتیاق سحر اولی‌ها در طرح نظافت مسجد خبر داد و گفت: نوجوانانی که امسال برای نخستین بار روزه‌دار می‌شوند با شوق بیشتری و ظرافت کامل گوشه گوشه‌های مساجد را گردگیری و نظافت می‌کنند.

وی تصریح کرد: سحر اولی‌ها بسیار خوشحالند که امسال در ضیافت الهی حضور دارند و با هر کدام که صحبت می‌کنیم خدا را شاکرند که این سعادت نصیبشان شده است.

روحانی خاطرنشان کرد: در واقع غبارروبی و عطرافشانی مساجد برای روز جمعه هفته جاری برنامه ریزی شده اما به علت کثرت این اماکن مذهبی، کار غبارروبی زودهنگام آغاز شده است.

وی ادامه داد: امسال حضور مسئولان شهرستان بافق در این امر پسندیده بیشترتر از سال‌های قبل به چشم می‌خورد.

به گفته رئیس سازمان تبلیغات اسلامی بافق، بررسی روشنایی و رفع نواقص موجود، تعویض شیرآلات معیوب سرویس‌های بهداشتی و تهیه و تامین اقلام و مواد شوینده و تعمیر جای مایع دستشویی از دیگر فعالیت آماده‌سازی مساجد شهرستان بافق است.

روحانی یادآور شد: بیش از 70 مسجد در سطح شهرستان بافق پذیرای روزه‌داران هستند که از این تعداد 48 مسجد در شهر و بقیه در روستاهای این شهرستان فعالند.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۷۰
برچسب ها:

You cannot copy content of this page