دیدار مدیر کل ثبت احوال استان یزد با فرماندار بافق

دسته: اجتماعی , عمومی
یک دیدگاه
پنج‌شنبه - 12 تیر 1393

به گزارش روابط عمومی فرمانداری بافق ؛ مدیر کل ثبت احوال استان یزد در دیدار با فرماندار بافق پیرامون مسائل و فعالیتهای اداره ثبت احوال بافق بحث و تبادل نظر شد.

“سید محمد طباطبایی” در این دیدار با اشاره به اهمیت و حجم کاری فعالیتهای جدید ثبت احوال گفت: با توجه به صدور شناسنامه به صورت مکانیزه و راه اندازی سامانه کارت ملی هوشمند جهت رفاه حال همشهریان بافقی می طلبد که اداره ثبت احوال بافق به شبکه فیبر نوری وصل شود.

مدیر کل ثبت احوال استان یزد در این نشست مردمداری و ارائه خدمات مطلوب تر را یادآور شد و گفت : باید در جهت بهبود خدمات چه از لحاظ فضا و توسعه فیزیکی و چه از لحاظ فناوری همت مضاعف کرد که امیدواریم شهرستان مساعدت های مالی خود را در این خصوص اعمال کند.

فرماندار بافق نیز در این دیدار ، رشد کمی و کیفی ثبت احوال را بسیار مطلوب دانست و گفت : در چند سال اخیر در ثبت احوال جهش های تاثیر گذاری در ارائه خدمات به مردم اتفاق افتاده است .

“سید مهدی طلایی مقدم” خاطر نشان کرد : ثبت احوال نهادی خدمت گذار ، مهم و ويژه ای است که شایسته توجه بیشتری است که امیدواریم در دولت تدبیر و امید شاهد رونق و دقت خدمات ثبت احوال با سرعت و دقت بیشتری نسبت به قبل باشیم.

وی گفت: در صورت همکاری ثبت احوال استان ، فرمانداری آمادگی دارد اقداماتی را در زمینه پیش خوان و فیبر نوری انجام دهد.

IMG_1439


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۷۹
برچسب ها:
دیدگاه ها
بیکار این نظر توسط مدیر ارسال شده است. پنج‌شنبه 12 تیر 1393 - 2:06 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

میگم این فرموندارم چقدبیکاره مث من ای کاش شمارشوداشتم لااقل باهم میرفتیم

You cannot copy content of this page