فرماندار بافق : سند فرهنگی شهرستان بافق تدوین می شود

دسته: عمومی , فرهنگی، هنری، مذهبی
بدون دیدگاه
پنج‌شنبه - 12 تیر 1393

به گزارش روابط عمومی فرمانداری بافق ؛ شوراي فرهنگ عمومي بافق با حضور امام جمعه ، فرماندار و اعضاي اين شورا تشکيل و پیرامون مسائل فرهنگی شهرستان بافق و اجرای جشنواره فرهنگی هنری یوز آسیایی بحث و تبادل نظر شد

امام جمعه بافق در این نشست بر ضرورت توجه به زیرساخت های فرهنگی و هنری و تفریحی به ویژه برای نسل جوان در شهرستان بافق تاکید کرد و اظهار داشت : اگر در جامعه فرهنگ اصیل دینی و اسلامی حاکم شود دیگر شاهد بروز برخی از ناهنجاری های فرهنگی نخواهیم بود.

“حجت الاسلام سلیمانی” ساماندهی امکانات فرهنگی و هنری شهرستان را خواستار شد و افزود: برنامه ریزی و مدیریت اجرای جشنواره فرهنگی هنری یوز آسیایی و دیگر برنامه های فرهنگی برای استفاده و بهره گیری درست از آن ضروری است .

فرماندار بافق نیز در شوراي فرهنگ عمومي حیات وحش بافق را فرصتی اساسی و مهم برای معرفی شهرستان بافق عنوان کرد و بیان داشت : نامگذاری سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی از سوی مقام معظم رهبری منطبق با سند چشم انداز کشور است که اجرای آن باید در الویت کاری مسئولان قرار گیرد.

“سید مهدی طلایی مقدم” از تدوین سند فرهنگی شهرستان بافق خبر داد و خواستار تشکیل کارگروه فرهنگی برای تببین و تنظیم سند فرهنگی بافق شد .

در این شورا از فعالیت های فرهنگی و مذهبی موسسه خیریه بیت الرضای بافق تقدیر شد و برخی اعضا نیز به بیان دیدگاههای خود در رابطه با مسائل فرهنگی شهرستان پرداختند.

ok IMG-20140701-WA0017


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۵۰
برچسب ها:

You cannot copy content of this page