بافق خود را برای حضور در جشنواره استانی تئاتر جوان( سوره ماه )آماده می کند

دسته: استان , عمومی , فرهنگی، هنری، مذهبی
بدون دیدگاه
سه‌شنبه - 24 تیر 1393

به گزارش بافق فردا

بافق خود را برای حضور در جشنواره استانی تئاتر جوان( سوره ماه )آماده می کند

unnamed

برای حضور در جشنواره استانی تئاتر جوان “سوره ماه”

نمایش “وقتی جنگ تموم بشه بر می گردم” در بافق در حال تولید است
نمایش “وقتی جنگ تموم بشه، بر می گردم” به نویسندگی پژمان شاهوردی و کارگردانی رضا رحیمی برای حضور در اولین جشنواره استانی تئاتر جوان “سوره ماه”، در بافق در حال آماده سازی است.
به گزارش روابط عمومی حوزه هنری استان یزد: رئیس حوزه هنری یزد با حضور در محل تمرین نمایش “وقتی جنگ تموم بشه بر می گردم” در بافق، ضمن تماشای این اثر با عوامل آن گفتگو کرد.
نمایش “وقتی جنگ تموم بشه بر می گردم” با موضوع دفاع مقدس، درباره دختری است که به جبهه می رود تا پدرش را راضی کند که به خانه برگردد و… .
این نمایش به تهیه کنندگی حوزه هنری استان یزد برای حضور در نخستین جشنواره استانی تئاترجوان “سوره ماه” آماده می شود.
در این نمایش رضا رحیمی و فاطمه تقی زاده به ایفای نقش می پردازند.
دیگر عوامل نمایش عباتند از؛ طراح صحنه: محمد فلاح، اجرای دکور: علی محبی، نور: سجاد محبی، تدارکات: رسول حسن زاده، موسیقی: امیر علی رسولی فرد.
امامی میبدی در این دیدار به ظرفیت ها و توانمندی های هنرمندان شهرستان ها اشاره کرد و گفت: رویکرد حوزه هنری استان توجه به استعدادهای جوان در شهرستان ها است که امیدواریم با حمایت مسئولان و همت مضاعف هنرمندان هرچه بیشتر شاهد رشد و پیشرفت تئاتر در شهرستان ها باشیم.
وی همچنین نکاتی را درباره اجرای هرچه قوی تر این نمایش بیان کرد و افزود: خوشبختانه این نمایش با همراهی و مشاوره آقایان ناصر سروی و منصور رحیمی از هنرمندان فعال و پیشکسوت تئاتر بافق در حال تمرین و آماده سازی است.
این کارشناس ارشد تئاتر اظهار امیدواری کرد این اثر بتواند نماینده شایسته ای برای شهرستان بافق در جشنواره استانی باشد.
گفتنی است: اولین جشنواره استانی تئاترجوان “سوره ماه” 15مرداد در یزد برگزار می شود و اثر برگزیده به جشنواره منطقه ای تئاتر”سوره ماه” که شهریور ماه به میزبانی استان یزد برگزار خواهد شد راه می یابد.

 


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۹۵
برچسب ها:

You cannot copy content of this page