عراقچی ، روانچی و وندی شرمن امروز در وین

دسته: اخبار ایران , سیاسی
بدون دیدگاه
جمعه - 27 تیر 1393

وین

به گزارش بافق فردا

به نقل از ایرنا

وین 6؛ رایزنی های ایران و آمریکا بر سر تمدید مذاکرات همچنان ادامه دارد
وین – ایرنا – مجید تخت روانچی و عباس عراقچی معاونان وزیرامور خارجه ایران و وندی شرمن مدیر کل سیاسی وزارت امور خارجه آمریکا عصر جمعه مذاکره بر سر تمدید مذاکرات را از سر گرفتند.

به گزارش خبرنگار اعزامی ایرنا ، معاونان وزیر امور خارجه از ساعات آغازین صبح امروز نیز با شرمن و همکاران او ساعت ها برسر تمدید مدت مذاکرات جلسه داشته اند .

محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه و رییس هیات مذاکره کننده هسته ای ایران در آخرین اظهار نظر در مصاحبه با شبکه خبری سی . ان. ان اظهار داشت: مذاکرات میان ایران کشور و شش کشور غربی در باره برنامه هسته ای، فرصتی تاریخی برای همه ما به منظور پایان دادن به فصلی بسیار طولانی است که در آن برای حل نشدن مسایل تلاش می کردیم.

وی با تاکید بر اینکه برنامه هسته ای ایران همیشه صلح آمیز باقی خواهد ماند و تحریم های ضد ایرانی به هیچ یک از اهداف خود نرسیده است، گفت: به نظر من، ما به اندازه کافی مذاکرات جدی برگزار کرده ایم تا در باره امکان پذیر بودن ادامه این مذاکرات فکر کنیم.

وزیر امور خارجه ایران تصریح کرد: ˈجان کریˈ وزیر امور خارجه آمریکا و من در این باره توصیه کرده ایم.

هیات مذاکره کننده ایران از روز چهارشنبه 11 تیر( دوم جولای) در وین تاکنون در حال مذاکره با کشورهای 1+5 بر سر متن توافق جامع هستند.

 

 


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۱۲۱
برچسب ها:

You cannot copy content of this page