در این شب های عزیز آنگاه که دلت می شکند و اشکت جاری می شود سرطانی ها را فراموش نکن

دسته: عمومی
۱۰ دیدگاه
شنبه - 28 تیر 1393

سرطان

بیائید  در این شب ها و روزهای قدر کمی از خودمان فاصله بگیریم . کمی از ظواهر دنیا دور شویم . و برای بیماران سرطانی دعا کنیم . برای کسانی دعا کنیم که زندگیشان به دعای ما بستگی دارد .

این تصویر  را از جایی دانلود نکردم . این تصویر خودم هست . چند سال قبل که به بیماری کشنده سرطان مبتلا شدم و از همه جا نا امید در یکی از همین شب ها ی قدر شاید دست دوستی و شاید هم تقاضای دشمنی بالا رفت و معجزه آسا روبه بهبودی نهادم بله در همین گوشه ی کویر بی کسی ها  کسی پیدا شد و برای من هم دعایی کرد . و تا امروز این دعا من را نگهداشته .

دوستان عزیز سرطانی ها و کسانیکه از بیماری سرطان مانند من رنج می برند در این شب های عزیز چشم امیدشان به دعای شماست بیایید برای این بیماران دستی به سوی آسمان بلند کنیم . آن زمان که در آستان مقدس امام زاده عبدالله ، حسینیه ی سفلی ، مسجد جامع ؛مسجد ابوالفضل ، مسجد ولیعصر قلعه یا هر مسجد دیگری قران را روی سر می گیریم برای این بیماران که مضطر واقعی هستند دعا کنیم.

شاید شما ندانی سرطان چیست و سرطانی چه درد ی می کشد .

من می دانم وقتی یک سرطانی می خواهد برود داروخانه دارو بگیرید چقدر ترس دارد که چه جوری چند میلیون برای داروهایش پرداخت کند چون خودم این رنج را کشیدم

من با خون و پوست خودم رنج بیمار سرطانی را درک می کنم وقتی از شیمی درمانی برمی گرد د و بوی هر غذایی که روزی با لذت تمام می خورده و امروز همین بوی غذا به اندازه بوی سم برایش کشنده است .

من احساس تحقیر بیمار سرطانی را درک می کنم وقتی پرتو درمانی می شود و بدنش کانون پرتو ها واشعه های کشنده می شود و کسی حاضر نیست چیزی از دستت بگیرد .

من و همه ی کسانیکه شیمی درمانی شده اند بمب باران شیمی درمانی را می دانیم و درد های استخوانی که بعد از شیمی درمانی گرفتارش می شوی.

من و همه ی کسانی که برروی تخت بیمارستان بودیم و مرگ را به نظاره می نشستیم  درک می کنیم پچ پج دکترها و پرستارها که برایت دل می سوختند و راستی چه کشنده بود این دلسوزی ها

من و همه ی بیماران سرطانی درد بی پولی و خرید داروهای گران قیمت خارجی را می فهمیم . وای اگر بی پول باشی و بیمه ات هم بیمه خدمات درمانی باشد و سرطان هم داشته باشی آن زمان یا باید بمیری یا دستی برایت به آستان حضرت دوست بلند شود.

من و تمام بیماران سرطانی با تمام وجود رنجی که اطرافیانت در کنار تو می کشند درک می کنیم . چه رنجی از این بالاتر که تو درد می کشی ولی اطرافیانت پیر می شوند .

من و آنان که شیمی درمانی می شوند نگاه های  بی کسی فرزندان پدری که با مرگ الاکلنگ بازی می کند می فهمیم .

من و تمام بیماران سرطانی نگاه های ترحم آمیز مردم را وقتی تمام موهایت ریخته خوب تفسیر می کنیم .

دوستان عزیز سرطان بیماری نا امیدی . سرطان بیماری تنهایی ، بی پولی ، گرانی دارو ، و هزاران درد و رنج دیگر است که دست دکترها نیست بیایید به پاس سلامتی دارید دست این بیماران را بگیریم و برایشان دعا کنیم گه گاهی از آنان دلجویی کنیم شاید در همسایگی شما بیمار سرطانی هر شب با مرگ دست و پنجه نرم می کند و هزینه ی خرید داروهای گران قیمت را ندارد

دوستان عزیز گاهی وقت ها برای درمان یک بیمار سرطانی بی پول می توان از خیر حاجی شدن هم گذشت و خدا را در همین بافق ملاقات کرد.و طواف برگرد دلهای شکسته طوافی عاشقانه است .

یادمان نرود روزگار همیشه همراه ما نیست شاید خدای نکرده روزی برسد که چرخ این روزگار همراه ما نچرخد. بیایید اندوخته ای برای آن روز در سبد خدا بگذاریم دستی بگیریم تا اگر محتاج شدیم دستگیری داشته باشیم .

راستی کمی صبور باش و این اشعار صائب تبریزی را بخوان و فکر کن شاید ……..

ای دل از پست و بلند روزگار اندیشه کن

در برومندی ز قحط برگ و بار اندیشه کن

از نسیمی دفتر ایام برهم می‌خورد

از ورق گردانی لیل و نهار اندیشه کن

بر لب بام خطر نتوان به خواب امن رفت

ایمنی خواهی، ز اوج اعتبار اندیشه کن

روی در نقصان گذارد ماه چون گردد تمام

چون شود لبریز جامت، از خمار اندیشه کن

 قصه گوی غصه عای شما
در ضمن عکس صفحه ی قبل مربوط به شهرستان بافق نمی باشد
 

پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۹۲۱
برچسب ها:
دیدگاه ها
شوخ طبع این نظر توسط مدیر ارسال شده است. شنبه 28 تیر 1393 - 10:37 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

ماشا الله به آقای ابراهیمی
شما تو همه زمینه ای استادی و کم نمیاری!!!!!!!!!!
شعر و ادب
فرهنگ و هنر
مقاله نویسی
طنز
جنگ و نبردعلیه باطل
بیماری و…….!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

a. این نظر توسط مدیر ارسال شده است. شنبه 28 تیر 1393 - 1:24 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

چشم آقای ابراهیمی به خدا قسم برای تمامی مریضها دعا می کنیم.

خدا وکیلی عکس این پسر بچه را بردار جگرمون ریش ریش شد.
اگه بافقیه یه جوری شماره حسابی چیزی بدین تا اگه لازم دارن کمکشون کنیم.ممنون

    عباس ابراهیمی خوسفی - مدیر مسئول این نظر توسط مدیر ارسال شده است. شنبه 28 تیر 1393 - 2:08 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

    سلام دوست عزیز ممنون از اظهار همدردی اگر مایل باشید کمک کنید موسسه خیریه امام علی (ع ) بافق در بانک اقتصاد مهر جنب بانک سپه بافق آماده دریافت کمک های مردمی هست یا به آقای محمد رضا صباغیان مراجعه نمایید

      عباس ابراهیمی خوسفی - مدیر مسئول این نظر توسط مدیر ارسال شده است. شنبه 28 تیر 1393 - 2:16 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

      در ضمن عکس کودک سرطانی بافقی نمی باشد ولی هستند دربافق کسانی که محتاج کمک های انساندوستانه شما می باشند

ع.قاسمی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. شنبه 28 تیر 1393 - 1:32 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

امیدوارم در این شبهای قدر ،قدر لحظات را دانسته باشیم و توانسته باشیم بهره کامل را ببریم.
جناب ابراهیمی:من هر دفعه که نگاهم به عکس این کودک که عکسس را انداختید می افتد،بی اختیار اشکم جاری می شود و از صمیم قلب برای بهبودیش دعا میکنم و امیدوارم در این ماه مبارک و شبهای عزیز حضرت علی (ع)یک گوشه چشمی هم به این طفل بکند.آمین

پرستو این نظر توسط مدیر ارسال شده است. شنبه 28 تیر 1393 - 2:00 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

خداوندا به این شبهای عزیز قسمت میدهم تمام مریضها راشفا،تندرستی عنایت بفرما وهیچ بنده ای را محتاج بنده نگردان.انشاا…اقای ابراهیمی همیشه سلامت باشید.

س.ب این نظر توسط مدیر ارسال شده است. شنبه 28 تیر 1393 - 4:33 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

سلام آقای ابراهیمی
خدا را هزارمرتبه شکر که سلامتی خود را دوباره باز یافتید و ما هم موقعی که فهمیدیم این بیماری(از بردن اسم این مریضی حالم بد میشه) را گرفتین به خدا هر روز براتون دعا میکردیم. نمیدانستیم که روزی پدر خودمان هم به این مریضی دچار میشه و بعد یکسال درد و سختی آخرش شفای اون دنیا رو میگیرن.
به قول شما خیلی خیلی بیان کردنش سخته ولی هرچی خدا بخواد همون میشه.الهی به حق این روزها و شبهای عزیز هیشکی دچار این مریضی نشه. الهی آمین

آزمایش این نظر توسط مدیر ارسال شده است. شنبه 28 تیر 1393 - 4:54 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

تا زما نیکه آسایش و سلامتی هست شاید کمتر به فکر بیماران باشیم ولی خدای نخواسته تا کمی درد دندان می شویم می گوییم هیچ دردی بدتر از دندان نیست. وقتی دردگوش و سر و دل و. ..هم که میشویم با خود میگوییم این درد هم کمتری از درد دندان نیست و در آخر به این نتیجه میرسیم که همه دردها بداست فقط نسبت به نوع درد درجه آن کم یا زیادتر است حالا این دردها ، از نوعی هستند که ممکن است همه ما شاید برای یک دفعه هم که شده گرفتارش شده باشیم و هزینه آن هم شاید شاید ناچیز مثلا برای پر کردن یک دندان باید مبلغی حدود300ت باشد با اینکه دندانت با این هزینه درمان شده است باز ناراحتی از دادن این هزینه که چه خبر است حال خودمان را جای این عزیزان بگذاریم اگر نمی توانیم آلام درد هایشان باشیم حداقل کمک هزینه این عزیزان باشیم

همشهری این نظر توسط مدیر ارسال شده است. دوشنبه 30 تیر 1393 - 7:35 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

سلام ضمن آرزوی شفاوسلامتی برای همه بیماران بویژه همشهریهای خودم .میخواهم بگم خدمتتون یک چیزهایی هست که دردش کمتر ازسرطان نیست مثل تهمت ناروازدن به یک شخص که پاک هست وبدوراز ناپاکیها.چرابعضی از ما آدماهمیشه دوست داریم بیشتر ازاونکه میدونیم نشون بدیم وراحت برای دیگران حرف بزنیم .دردوغصه اینکارروح مرابیشتر ازسرطان بدرد می آورد.

zivar این نظر توسط مدیر ارسال شده است. شنبه 27 اردیبهشت 1399 - 6:20 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

خدایا به عظمت خلقتت به بخشندگیت به مهربانیت به کرمت قسم میدهم بیماران را شفاده خصوصا بیمار مرا.تو میتوانیشفا دهی تو خالق کهکشانهایی.یا ارحم الراحمین.

You cannot copy content of this page