رئیس شبکه بهداشت بافق خبرداد: کاهش 11 درصدی سزارین در بیمارستان بافق

دسته: عمومی
۲ دیدگاه
دوشنبه - 30 تیر 1393

رئیس شبکه بهداشت بافق با اشاره به کاهش 11 درصدی سزارین گفت: کاهش سزارین از 47 درصد در سال 92 به 36 درصد از ابتدای طرح تحول از مهترین ثمرات این طرح است.

IMG_10002032
مسعوددانشی در گفت و گو با  «بافق فردا» گفت: طرح تحول نظام سلامت از نیمه اردیبهشت ماه امسال همزمان با سراسر کشور در شهرستان بافق نیز اجرایی شد.
رئیس شبکه بهداشت و درمان بافق افزود: کاهش هزینه های درمانی، افزایش کیفیت خدمات درمانی، ارتقای سطح سلامت جامعه، بیمه سلامت همگانی و حمایت از بیماران نیازمند و روستائیان از جمله برخی از مهمترین اهداف اجرای این طرح است.
طرح تحول سلامت و کاهش 350 میلیونی هزینه بیماران دربافق
وی گفت: از ابتدای اجرای این طرح تا اواخر خرداد ماه فقط در بخش درمان در بیمارستان بافق بیش از 350 میلیون ریال به واسطه اجرای این طرح از بیماران هزینه های کمتری دریافت شده است.
دانشی با اشاره به رایگان بودن زایمان طبیعی در این طرح، افزود: کاهش 11 درصدی سزارین از 47 درصد در سال 92 به 36 درصد از ابتدای طرح از مهترین ثمرات این طرح است.
وی عنوان کرد: اعزام پزشک خانواده به روستاها و افزایش حقوق و مزایای این عزیزان به منظور تشویق برای حضور در مناطق محروم از برنامه های قابل توجه این طرح است.

رئیس شبکه بهداشت بافق خاطرنشان کرد: افزایش خدمات بهداشتی و درمانی در نقاط حاشیه شهرها و توانمند سازی مردم در مراقبت از خود نیز از برنامه های با اهمیت در این طرح است.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۱۲۰
برچسب ها:
دیدگاه ها
ح-ا-ا این نظر توسط مدیر ارسال شده است. دوشنبه 30 تیر 1393 - 11:26 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

فقط زایمان طبیعی بله.تحول دیگه ای ماندیدیم یکی ازدوستان می گفت هزینه پادار مریض سال قبل خیلی وخیلی کمت از امسال بوده .گویا برای خودش اتفاق افتاده بود.

نقی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. دوشنبه 30 تیر 1393 - 7:14 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

سزارین کاهش پیدا نکرده زنان از ترس جونشون تو بافق سزارین نمیکنن و تشریفشون را میبرن یزد بیمارستون مرتاض خدا بیمه تکمیلی را بیامره

You cannot copy content of this page