بافق در تقسیم اعتبارات استان یزد مظلوم واقع شده است

دسته: عمومی
۲ دیدگاه
جمعه - 3 مرداد 1393

خبرگزاری تسنیم: نماینده مردم بافق، ابرکوه، خاتم، مهریز و بهاباد در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به اینکه بافق درآمدزاترین شهرستان استان یزد است، گفت: بافق در تقسیم اعتبارات استان یزد مظلوم واقع شده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بافق، حجت الاسلام دخیل عباس زارع زاده ظهر امروز در سخنرانی مراسم روز جهانی قدس، با‌ قدردانی از حضور پرشور مردم روزه‌دار در راهپیمایی این یوم‌الله اظهار کرد: این حضور پرشور لبیک به رهبری عظیم الشان و اعلام انزجار از استکبار جهانی بود.

نماینده مردم بافق در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: امروز ما شاهد دو جریان بسیار ننگین در خاورمیانه هستیم که هر دو گرچه عناوین مختلف دارند اما یکی هستند.

وی افزود: یکی از آنها وهابیت نحس نجس است که به اسم اسلام هجمه بزرگی علیه بیداری اسلامی به وجود آورده است و دیگری گروه داعش است که در سوریه و عراق خون آشامی می‌کند.

سخنگوی کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس، رژیم غاصب صهیونیست را با جریان‌های نامبرده تفکیک ناپذیر دانست و بیان کرد: هدف اینها نابودی سنگر مقاومت شکل گرفته توسط انقلاب اسلامی ایران است.

زارع زاده به کاهش قدرت رژیم غاصب صهیونیست اشاره کرد و گفت: ظهور گروه خونخوار داعش نتیجه ضعف همین رژیم است.

سخنران مراسم روز جهانی قدس در بافق با بیان اینکه هیچ شخص بزرگ و کوچکی توان مقابله با اسلام را ندارد، اظهار کرد: امروز به استکبار و جهان کفر اعلام می‌کنم که هیچ غلطی نمی‌توانند بکنند.

وی با اشاره به جنایت رخ داده در عراق و فلسطین اضافه کرد: هنوز به شیربچه‌های ایران اجازه مداخله داده نشده است، اگر نیم نگاه و اجازه مقام معظم رهبری باشد جهانیان می‌بینند که ایرانیان غیور چه درسی به این ددمنشان می‌دهند.

این روحانی تصریح کرد: بنده رسما از اسرائیل و گروه تکفیری داعش دعوت می‌کنم که اگر مرد هستند و جرأت دارند در مرز کشور ما قدم بگذارند و آن وقت ببینند که چه بر سرشان ‌می‌آید.

عضو فراکسیون روحانیون مجلس گفت: بنده از کسانی که پتانسیل قدرتمند داخل را کمرنگ کرده‌اند اظهار تاسف می‌کنم، رهبر انقلاب مرتبا تاکید دارند که تکیه ما به خودمان باشد و چشم امید به خارجی‌ها نداشته باشیم.

نماینده مردم مهریز، بافق، بهاباد، خاتم و ابرکوه در مجلس اضافه کرد: مذاکره با خارجی‌ها آن هم برای 2 میلیارد و 4 میلیارد ننگ است در حالی که ده‌ها هزار میلیارد تومان پول مملکت در جیب مفت خور هاست، باید مرد بود و جلوی آنها ایستادگی کرد.

وی خطاب به قوه قضائیه اظهار کرد: این نهاد باید در مقابل ظلم ایستادگی کرده و مسامحه نکند، باید جلوی آزادی آقازاده‌ها که نمی‌شود نامی از آنها برد را گرفت.

زارع زاده به وضعیت شهرستان بافق اشاره و از عدم برقراری عدالت در سطح شهرستان‌های استان یزد انتقاد کرد و گفت: انگار بویی از عدالت در این استان وجود ندارد مثل اینکه عدالت اصلا جزو دین اسلام نیست.

این مسئول نحوه تقسیم آب، درآمدها، طرح‌های صنعتی، حوزه انتخابیه و موارد دیگر را نمونه‌های بارزی از عدم عدالت محوری در استان یزد دانست و بیان کرد: هیچ شهرستانی مثل بافق درآمدزایی ندارد، در 38 روز اعتراض در معدن سنگ آهن، گزارش دادند که 110 میلیارد تومان خسارت وارد شده است و اگر حساب کنیم می‌بینیم که بافق از تنها یک معدن در سال چه میزان درآمد دارد.

نماینده مردم بافق در مجلس با بیان اینکه دردها را باید فریاد کشید تا شاید یک گوش شنوا پیدا شود، اظهار کرد: اینکه اسرائیل را محکوم می‌کنیم بخاطر ظلمی است که روا داشته و هرکس ظالم باشد همانند غاصبان صهیونیستی است.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۵۳
برچسب ها:
دیدگاه ها
جابر این نظر توسط مدیر ارسال شده است. یکشنبه 5 مرداد 1393 - 9:34 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

سلام
من دراین سخنرانی حضور داشتم ایا اقای زارع زاده نمیتواند با ادبانه صحبت کند از مسئولین خواهشمند یم به ایشان تذکر بدهند وقتی در جالس بافق سخنرانی میکنه مودبانه صحبت کنه واز اظهار نظر های بی ادبانه برای مسئولین کشور ی خوداری نماید خدا ناکرده ایشان دارای تحصیلات وازروحانیت هست واگر نمیتونه خواهشن توی نماز جمعه ما نیایدممنون

علیرضا این نظر توسط مدیر ارسال شده است. یکشنبه 5 مرداد 1393 - 12:10 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

اقای زارع زاده اگر می تون ونفوسی با لا مثل تابش دارد چیزی برای مردم بافق بگیر توی پای این وان پیچیدن دردی ومشکلی راحل نمی کندجز دل مردم را خالی می کند

You cannot copy content of this page