جذب 2500 نفر در شرکت مخابرات ایران

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
دوشنبه - 15 خرداد 1391

شرکت مخابرات ایران و شرکتهای تابعه به منظور تامین نیروی انسانی مورد نیاز خود ، از بین واجدین شرایط در مقاطع تحصیلی لیسانس و بالاتر از طریق برگزاری آزمون کتبی ، مصاحبه علمی و ارزیابی صلاحیت دعوت به همکاری می نماید.

متقاضیان می توانند جهت کسب اطلاعات لازم و تکمیل فرم ثبت نام به سامانه اینترنتی شرکت مخابرات ایران به نشانی www.tci.ir از تاریخ 16 /3 /91 لغایت 22 /3 /91 مراجعه نمایند.

به دنبال خبر جذب 2500 نفر در شرکت مخابرات ایران که در تاریخ 30 اردیبهشت 91 اعلام شد و با توجه به سؤالات مطرح شده توسط علاقه مندان همکاری با این شرکت ، که از طریق تلفن ، پست الکترونیکی و درج نظر در اطلاعیه ی قبلی و … نقطه نظرات ، پیشنهادات و همچنین انتقادات خود را اعلام کرده بودند، ارتباطات آنلاین (www.ertebatatonline.ir) بر آن شد تا با استعلام موارد از مسوولان امر در این زمینه آخرین اخبار را جویا شود ؛ که توجه شما عزیزان را به آن جلب می کنیم.

» منابع آزمون چیست ؟
– منابع آزمون به طور کامل در اطلاعیه ثبت نام ذکر خواهد شد.

» آزمون چه زمانی برگزار می شود ؟
– زمان برگزاری آزمون قطعاً در نیمه دوم تیر ماه سال جاری خواهد بود.

» آیا شرط معدل در آزمون وجود دارد ؟
– برای شرکت در آزمون، شرط معدل وجود ندارد.

» آیا دانشجویان ترم آخر مقطع کارشناسی می توانند در آزمون شرکت کنند ؟
– بله ، تمامی افراد دارای مدرک تحصیلی لیسانس ، فوق لیسانس و همچنین دانشجویان ترم آخر در رشته های اعلام شده می توانند در آزمون شرکت کنند.

» چرا برای شرکت در این آزمون ، از بین رشته های موجود ، تنها رشته های : برق ( قدرت ، کنترل ، مخابرات و الکترونیک )، ICT، کامپیوتر ( نرم افزار ، سخت افزار )،IT ، فیزیک ( نظری ، کاربردی ) ریاضی ( کاربردی ) ، حسابداری ، اقصاد ( نظری ، بازرگانی ) ، برنامه ریزی سیستم های اقتصادی ، مدیریت (صنعتی ، دولتی و بازرگانی) ، MBA ، علوم اجتماعی (ارتباطات اجتماعی ، پژوهشگری و برنامه ریزی علوم اجتماعی ) ، علوم ارتباطات اجتماعی ( روزنامه نگاری ، روابط عمومی ، تحقیق در ارتباطات ، مدیریت رسانه و تبلیغ ) مهندسی صنایع ، آمار ، مترجمی زبان انگلیسی ، عمران و تکنولوژی معماری، را انتخاب کرده اید .
– رشته های اعلام شده، رشته هایی ست که شرکت مخابرات ایران در آن حوزه ها فعالیت دارد. لذا جذب صرفاً در یک رشته ی خاص نیست.

» تکلیف کارکنان پیمانکاری دیپلم ، فوق دیپلم و لیسانس غیر مرتبط چیست ؟
– همانطور که قبلاً اعلام شد، با کارکنان پیمانکاری شاغل در شرکت دارای مدارک تحصیلی دیپلم و فوق دیپلم و لیسانس های غیر مرتبط ، از طریق شرکت شسکام قرارداد بسته خواهد شد.

» آیا برای کارکنان پیمانکار واجد شرایط ، اولویت هایی قائل خواهید شد ؟
– برای کارکنان پیمانکاری شاغل واجد شرایط شرکت در آزمون، امتیازاتی وجود دارد که بعداً اعلام خواهد شد.

» ثبت نام از چه طریقی انجام می شود ؟
– ثبت نام آزمون از طریق سایت شرکت مخابرات ایران و به صورت اینترنتی خواهد بود و فرصت کافی برای ثبت نام به متقاضیان شرکت در آزمون داده خواهد شد.

» سوالات آزمون چگونه طرح می شود ؟
– سؤالات آزمون در دو بخش عمومی و تخصصی و به صورت چهار گزینه ای توسط گروه های طراح سؤال که قبل از شروع آزمون درقرنطینه خواهند بود طرح خواهد شد.

» ثبت نام چه زمانی است ؟
– اطلاعیه ثبت نام شرکت در آزمون ، در هفته جاری اعلام خواهد شد.

» سایر رشته های تحصیلی تکلیفشان چیست ؟
– بدیهی ست شرکت مخابرات ایران در صورت نیاز به سایر رشته ها در آینده اقدام خواهد کرد.

» آینده ی شرکت شسکام چه خواهد شد ؟
– از آنجایی که سیاست شرکت مخابرات ایران تغییر نخواهد کرد، لذا شرکت شسکام با اهمیتی که دارد ، کار خود را آغاز و ادامه خواهد داد.

» سوالات خود را چگونه باید مطرح کنیم ؟
– برای امر تسهیل در پاسخگویی به متقاضیان، همزمان با ثبت نام، ضمن اعلام شماره تلفن هایی که به همین منظور اختصاص یافته است و در اطلاعیه ثبت نام اعلام خواهد شد، پاسخگویی خواهد کرد.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۳۰
برچسب ها:

You cannot copy content of this page