توافق و تعامل چند جانبه فرمانداران بافق و كوهبنان

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
سه‌شنبه - 16 خرداد 1391

در يكي از روستاهاي نقطه مرزي بافق و كوهبنان صورت گرفت

توافق و تعامل چند جانبه فرمانداران بافق و كوهبنان 

به گزارش روابط عمومي فرمانداري بافق ، همزمان با ولادت حضرت جواد الائمه (ع) فرمانداران شهرستانهاي بافق و كوهبنان در خصوص برخي مسائل به توافق و تعامل چند جانبه رسيدند.

اين ديدار كه در روستاي خوسف از توابع دهستان سبزدشت بافق و با حضور فرمانداران ،‌بخشداران و اعضاي شوراي اسلامي شهر و برخي مسئولين محلي بافق و كوهبنان برگزار و پيرامون مسائلي از قبيل ايجاد اشتغال و كارآفريني ،‌ استفاده از منابع آبي ، رونق كشاورزي منطقه ،‌انتقال گاز از كوهبنان براي اهالي سبزدشت ، بهسازي و گسترش راههاي روستايي و بين شهري از جمله مسائلي بود كه مورد توافق و تعامل مسئولين دو شهرستان شد.

فرماندار بافق با اشاره به فعاليتهاي صورت گرفته در منطقه سبزدشت گفت: بزرگترین لطف و برکت دولت نهم و دهم از بین بردن حصار بین مردم و مسئولین و حضور در روستاها و دیدار چهره به چهره میباشد.

“حسين ندافيان” در ادامه در خصوص انتقال گاز از كوهبنان به منطقه سبزدشت گفت :با شركت گاز استان يزد رايزني هايي صورت گرفته كه اميدواريم انشاا… با توافق شركت گاز استان يزد و كرمان گاز رساني به منطقه سبزدشت توسط شركت گاز استان كرمان و از طرف كوهبنان و همچنين انشعاب گاز داخل روستاهاي منطقه توسط شركت گاز استان يزدانجام شود .

وي همچنين به بهسازي راه ارتباطي بين دوشهرستان اشاره كرد و گفت: با رايزني هاي صورت گرفته مقرر شد راه ارتباطي دو شهرستان از مسير بيدان پنج تا كوهبنان با همكاري دوجانبه اين مسير سريع ترميم و آماده رفت وآمد شود.

فرماندار كوهبنان در اين نشست با اشاره به اينكه كوهبنان با فرهنگي استان كرمان است گفت : در نظر داريم  همايشي تحت عنوان ” نام‌آوران فرهیخته کوهبنانی” در نيمه تير ماه سال جاري برگزار كنيم

“منصور متقي” افزود :برگزاری این همایش از جنبه‌های مختلف از جمله حضور نخبگان کوهبنانی در شهرستان، انجام سنت حسنه صله‌ رحم و … اهمیت دارد و در این راستا می‌توان از فکر و اندیشه این بزرگواران‌ برای ارتقا و پیشرفت سطوح مختلف در شهرستان ‌بهره برد


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۴۵
برچسب ها:

You cannot copy content of this page