پاسخ محمد هادی سمتی به مقاله ی مراقب کوتوله ی ها سیاسی باشید

دسته: عمومی , فرهنگی، هنری، مذهبی
۳۱ دیدگاه
جمعه - 10 مرداد 1393

 

محمد هادی سمتی

باسمه تعالی
جناب آقای مدیر مسؤل سلام علیکم
یادداشت شما را خواندم و بر خورد لازم می دانم جهت جلوگیری از آشفته سازی افکار عمومی چند نکته را مطرح نمایم:
1- جناب آقای مدیر هیچ کسی نگفته است که باید دور کشور خود را حصار بکشیم اما حتما خودتان هم تأیید می کنید که امروز به اندازه ای که تکنولوژی پیشرفت داشته است اما آسیب ها و آفت هایی هم دارد و باید برای این معضل چاره اندیشی کرد و بعید می دانم حاضر باشید به عنوان یک پدر این اعتقاد را در خانواده خود به مرحله اجرا درآورید علاوه بر این که شما می توانید با یک جستجوی ساده در اینترنت از وضعیت فیتلترینگ در سایر کشورهای دنیا نیز با خبر شوید.
2- اما درباره این که گفته اید “دولت مردانی پیروز میدان هستند که از ادبیات دنیا پسند و مردم پسند استفاده کنند ” باید به عرضتان برسانم که اصول و مبانی اسلامی باید در تعامل و گفتگوها رعایت بشود و در این مورد قرآن و روایات ما تأکیدات فراوانی دارند و اگر منظور شما از ادبیات دنیا پسند همان لبخند و دست دادن های دیپلماتیک است باید این را بدانید که دشمنان ما هیچوقت با ادبیاتی که مورد پسند ما باشد عمل نمی کنند و این چیزی است که در طول سالیان بعد از انقلاب و حتی در زمانی که این کشور حیات خلوت آن ها بود وجود داشته و دارد و ما هم بر طبق آموزه های دینی خود حق نداریم با هر روشی که آن ها را خوش بیاید رفتار کنیم و حرف بزنیم.

3- قبل از این که به مطلب بعدی بپردازم باید این نکته را متذکر شوم که از شما و همفکران تان که حامیان دولت اعتدال هستید خیلی بعید است که با ادبیات موهن دست به قلم ببرید و با چند کلیک ساده آن را در فضای مجازی منتشر کنید هر چند از همان روزهای قبل از انتخابات هم می شد چنین روزهایی را پیش بینی کرد .
4- اما درباره مواردی که به عنوان ویژگی های این گروه بیان کرده اید چند جمله را عرض می کنم:
پوپولیستی یا همان عوام فریبی و مردم فریبی دقیقا در همین دولت هم در حال اجرا است که برخی از نمونه هایش را جهت اطلاع شما و خوانندگان دراین جا ذکر می کنم:
الف) جناب رئیس دولت در گزارش 100 روزه خود بر کمرنگ شدن دخالت دولت در فرهنگ جامعه تأکید کردند و چنین اظهار داشتند که هیچ فیلتری بهتر از افکار عمومی مردم نیست در حالیکه اگر قرار بود افکار عمومی بهترین فیلترینگ باشد دیگر نیازی به این همه ارسال پیامبران الهی و کتاب آسمانی نبود و مردم با فکر و عقل خودشان جامعه را اداره می کردند. دقیقا در چند روز بعد از آن رهبر انقلاب اسلامی در دیدار رئیس و اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی با تأكید بر این كه فرهنگ همواره متکی به حضور مردم است، افزودند: سپردن مسائل فرهنگی به مردم نافی وظیفه نظارتی و هدایتی دولت نیست و حضور حکومت و دولت در عرصه فرهنگ نیز به معنای سلب حضور مردم نمی باشد.
ب) موارد دیگری نیز وجود دارد که البته ذکر آن باعث طولانی شدن این یادداشت می شود اما آخرین موردش سخنان جناب رئیس دولت درباره بهشت و جهنم و عدم به کارگیری زور و شلاق برای به بهشت بردن مردم است در حالیکه به قول حضرت علامه مصباح یزدی دولت اسلامی همانگونه که دولت اسلامی نسبت به بهداشت جسم مردم وظیفه دارد در برابر بهداشت روح مردم نیز مسؤل است و بلکه بهداشت روح به مراتب از بهداشت جسم مهم تر است.
توجه داشته باشید که این گونه اظهار نظرها افکار عمومی را آشفته می کند و کار را برای فعالین فرهنگی جامعه نیز سخت می نماید چرا که در هنگام امر به معروف و نهی از منکر با جبهه گیری عده ای بی اطلاع که تحت تأثیر این آشفتگی قرار گرفته اند مواجه خواهند شد.
5- به موارد دیگری هم از جمله سرکوب دموکراسی ، گسترش فقر و توهین به اقلیت های اجتماعی و مذهبی و بازی با دین مردم و استفاده از شعارهای های بومی مانند حقوق مردم اشاره کرده اید که در فرصت دیگری به آن پاسخ خواهم داد.
6- در پایان به عنوان یک مبلغ دین شما را که اکنون مدیریت این سایت را به عهده دارید به تفکر و اخلاق مداری و تعقل به عنوان اصول کار رسانه ای توصیه می کنم .
نسأل الله منازل الشهداء
محمد هادی سمتی
جمعه 10 مرداد سال اقتصاد و فرهنگ


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۲۶۶
برچسب ها:
دیدگاه ها
تشکری این نظر توسط مدیر ارسال شده است. جمعه 10 مرداد 1393 - 5:07 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

حضرت آقا چرا با حرف حساب ترش کردید.واقعیت اینه که اون کوتوله کشور را تا مرز نابودی برد.واگر امیدی به نجات ملت وکشور باشد،راه آن از مسیر آشتی با دنیا وتعامل واعتدالست.خواهشا به خواست ورای ملت احترام بگذارید.این ملت ازیاد نمیبرد 8 سالی را که باندازه عمر صنعت نفت درامد داشت ،ارزش پولش به ثلث تنزل یافت.

عبدالله این نظر توسط مدیر ارسال شده است. جمعه 10 مرداد 1393 - 5:32 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

ببخشید شما مثل اینکه یادتون رفته در مورد بهشت و جهنم مقام معظم رهبری هم سخنان آقای روحانی را تایید کردند .

سید این نظر توسط مدیر ارسال شده است. جمعه 10 مرداد 1393 - 5:33 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

شما شرایط الان و 1400 سال پیش رو مقایسه می کنید ؟ اگه خدا به پیشرفت عقل بشر اعتقاد نداشت که حتی الان هم پیامبر میفرستاد . پس معلوم میشه یه علتی داشته که دیگه خدا صلاح ندونسته چیامبر ارسال کنه .

ناشناس این نظر توسط مدیر ارسال شده است. جمعه 10 مرداد 1393 - 5:35 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

اینقدر از دولت اعتدال ایراد نگیر . اگه همین آقای روحانی نبود و وضعیت قبلی ادامه داشت ما باید الان پنیر رو از 30000 تومان می خریدیم . شما نفست از جای گرم بلند میشه .

داود این نظر توسط مدیر ارسال شده است. جمعه 10 مرداد 1393 - 5:36 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

من به عنوان یک بی طرف لازم است موارد زیر را یان کنم:
1-حاج آقا فرمودید که ایران قبل از آن واقعه حیات خلوت آمریکا بود.این موضوع به هیچ وجه درست نیست زیرا از دهه ی هفتادمیلادی به بعد ایران رابطه ی ایران-آمریکا یک رابطه ی مشارکتی بود و منافع هر دو طرف تامین می شد.اسنا تاریخی گواه این مدعاست.و قضاوت را به وجدانهای بیدار می سپارم
2-نمونه ی ساده ی رابطه مشارکتی و قدرت ایران در رابطه ی با دنیا در آن زمانها جلوگیری از کشته شدن هزاران ایرانی با بستن قرار داد الجزایر در سال 1975 بود.قرار دادی که ایران از موضع قدرت بست و عراق و شخص صدام جنایت کار را به زانو در آورد.کمک به فلسطینیان و جلوگیری از کشتار آنان از طریق واسطه گری عادلانه نیز نمونه ای از قدرت سیاست خارجی آن زمان بود که امروز بیش از بیش مشهود است.
3-جناب حاج آقا فیلترینگ در آمریکا برای سایتها غیر اخلاقی مجاز دانسته شده است و از طبقه بندی و قانون خاص پیروی می کند.نه فیلترینگ بدون قانون و طبقه بندی-در کل فیلترینگ در کشورهای توسعه یافته و دموکرات بیشتر شامل مسائل پورنوگرافی و آزار کودکان یا کارهای تروریستی می شود.در ایران وقتی سایتی فیلتر می شود معلوم نست چه نهادی آن را فیلتر کرده است و چرا.
نمونه : http://www.asriran.com/fa/news/222428
4-قبول دارم که عوام فریبی در هر دو دولت وجود دارد.ولی سهم احمدی نژاد در عوام فریبی بیشتر بود.نوع لباس پوشیدن-عکس گرفت با لباس رفتگری-هاله ی نور-نهار نون و پنیر و ریحون -نفت سر سفره و …
آقای روحانی نیز به همین منوال عمل کرد ولی عوام فریبیش کمتر بود.
5-می فرمایید که جمله ی افکار عمومی بهترین فیلترینگ است غلط است و با اصل بعثت انبیا در تضاد می باشد.من نمی دانم با تکیه با کدام روایت این نتیجه را گرفتید و برایم هم مهم نیست.
به نظر بنده حکومتی موفق است که بتواند به صورت موذیانه افکار عمومی را به سمت دلخواه خود سوق دهد.مثلا بی بی سی رسانه ی دولت انگلیس که خبر های واقعی را می دهد و اعتماد جلب می کند و با برجسته کردن بعضی اخبار نه چندان مهم افکار عمومی را به سمتی دلخواه و در جهت منافع انگلیس سوق می دهد.
6-حاج آقای اگر در این سالها نتوانستید به زور مردم را جنتی کنید دیگر هم نخواهید توانست.ولی من آیت الله مصباح را بیشتر از آیت الله هاشمی دوست دارم زیرا صداقت دارند.من به دو سخن ایشان با مدرک اشاره می کنم ولی هاشمی همیشه بر اساس منافعش گذشته اش را انکار می کند.
آیت الله مصباح : اگر قرار بود مشکل اصلی ما، اقتصاد و مادیات باشد، که در این صورت اگر انقلاب نمی‌کردیم، بهتر بود؛ چراکه در آن زمان نه تحریمی دامن‌گیر ملت ایران بود و نه مشکل انرژی هسته‌ای داشتیم و الآن در وضعیت پیشرفته‌تری بودیم،
منبع : http://isna.ir/fa/news/93032815439/%D9%85%D8%B5%D8%A8%D8%A7%D8%AD-%D8%A7%D9%86%D9%82%D9%84%D8%A7%D8%A8-%D9%86%D9%85%DB%8C-%DA%A9%D8%B1%D8%AF%DB%8C%D9%85-%D9%BE%DB%8C%D8%B4%D8%B1%D9%81%D8%AA%D9%87-%D8%AA%D8%B1-%D8%A8%D9%88%D8%AF%DB%8C%D9%85
مصباح : حقوق‌بشر و شهروندي با روح‌اسلام مخالف است
منبع : http://baharnews.ir/vdch-inx.23nkxdftt2.html

روحانی که خود روزگاری در اجباری کردن حجاب نقش داشته دم از مخالفت با گشت ارشاد می زند و این عوام فریبی است
روحانی حجاب را اجباری کرد
منبع : http://www.afkarnews.ir/vdcbffbfzrhbaap.uiur.html
مخالفت روحانی با گشت ارشاد در زمان حاضر :
http://baharnews.ir/vdcirraz.t1apz2bcct.html
5- هر دو آزادی و دموکراسی را سرکوب کردند و جایش اینجا نیست تا بیان کنم.
امیدوارم آقای ابراهمی نظر بنده را منتشر نماید.به عنوان یک بی طرف

    جاوید(فرزند یک جانباز) این نظر توسط مدیر ارسال شده است. شنبه 11 مرداد 1393 - 2:55 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

    منظور شما از آن واقعه-انقلاب 57 است.
    من نیز با نظر شما کاملا موافقم.به نظر من هر دو گروه به فکر منافع اقتصادی خود هستند و به ایران و ایرانی نمی اندیشند.
    با نظر شما که گفتید در آن زمانها با تجهیز نیروهای نظامی به آخرین سلاحهای به روز صدام را از حمله به ایران بازداشتند.به گونه ای که صدام در آن زمانها حاضر بود دست فرد اول مملکت را ببوسد. طبق گفته ی هاشمی رفسنجانی جنگ ایران-عراق 1000 ملیارد دلار خسارت مادی به مردم ما زد.(در لینک زیر : هاشمی رفسنجانی گفت «۱۰۰۰ میلیارد دلار خسارت جنگ است.)
    منبع : http://www.ghatreh.com/news/nn20965272/%D8%A2%DB%8C%D8%A7-%D8%A7%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D9%86-%D8%A8%D8%A7%D8%A8%D8%AA-%D8%AC%D9%86%DA%AF-%D8%B9%D8%B1%D8%A7%D9%82-%D8%B7%D9%84%D8%A8%DA%A9%D8%A7%D8%B1-%D8%A7%D8%B3%D8%AA
    از خسارت جانی که بگذریم.بهترین و وطن پرست ترین بچه های ایران مثل جهان آراها-همت ها- باکری ها و ….. کشته شدند.یادشان گرامی باد
    متاسفانه امثال حاج آقا خون این بچه ها را به نفع خود مصادره می کنند و پشت آنها قایم می شوند-یا اینکه امثال آقای ابراهیمی واقعیات و علل جنگ را مخفی می کنند.
    در مورد قضیه فلسطین هم به همین گونه.اولین کشتار فلسطینیان در سال 1982 و آن هم در اردوگاه صبرا و شتیلا به وقوع پیوست.یادمان باشد که آن واقعه مد نظر شما در سال 1979 رویداده بود.تا قبل از ان واقعه دولت ایران از هر گونه کشتار با سیاست تعامل بین المللی مقابله می کرد.
    منبع : http://fa.wikipedia.org/wiki/%DA%A9%D8%B4%D8%AA%D8%A7%D8%B1_%D8%B5%D8%A8%D8%B1%D8%A7_%D9%88_%D8%B4%D8%AA%DB%8C%D9%84%D8%A7
    -فراموش نکنیم که امثال همتها و باکریها که اسلام خواه واقعی بودند در چه سیستم آموزشی بزرگ شده بودند.سیستمی که اعتماد واقعی به جوانان می گذاشت و به آنان وطن پرستی می آموخت.اما امروز فرزندان ما معتاداند یا مشروب خور و یا دنبال لذات جنسی.در آن زمان جور دیگری بود تربیتها
    در هر صورت امیدوارم که دولت جدید بتواند سیاست تعاملی در پیش بگیرد ولی بعید می دانم زیرا ابزار آن را در اختیار ندارد.یعنی مدیران وطن پرست نیاز است که وجود ندارد.پس سیاست لبخند های دیپلماتیک در این زمان شکست خورده است و دلیل آن عدم توافق در برنامه ی هسته ای ظرف شش ماه بود ای کاش مقداری می اندیشیدیم.

عباس این نظر توسط مدیر ارسال شده است. جمعه 10 مرداد 1393 - 5:37 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

دلت خوشه ها یه سر بیا خونهی ما مثلا من لیسانس دارم از دانشگاه سراسری یزد با معدل 16 اونوقت خونه زندگیم از یه روحانی کمتره

عباس ابراهیمی خوسفی - مدیر مسئول این نظر توسط مدیر ارسال شده است. جمعه 10 مرداد 1393 - 6:23 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

مراقب کوتوله های سیاسی باشید

امروز کشوری در جهان سربلند و موفق خواهد بود که هم از نظر اقتصادی ،فرهنگی ومخصوصا سیاسی ثبات نسبی داشته باشد . امروز دولتها هرچند از نظر اقتصادی توانمند باشند ولی در سیاست داخلی و خارجی از ثبات برخوردار نباشند نمی توانند در جهان خودی نشان دهند امروز که به برکت شبکه جهانی اینترنت جهان به دهکده ی کوچکی تبدیل شده و اطلاعات در کسری از ثانیه به اقصی نقاط جهان رد وبدل می شود هیچ کشوری نمی تواند دور خود حصاری بکشد و مردمش را محروم از دریافت و ارسال اطلاعات کند .
در حالیکه حضور شبکه های اجتماعی مانند فیسبوک ، واتس اپ ، وایبر و هزاران رسانه ی دیگر در دنیا وجود دارد که به میلیونها نفر سرویس دهی اطلاعاتی و خبری می دهند .دولتها نمی توانند جلوی رد و بدل شدن اطلاعات را بگیرند و چنانچه با انواع مدل های تاریخ گذشته بخوانند مردم خود را در حصاری نادانی قراردهند مردم بیشتر نافرمانی اجتماعی می کنند .
با این مقدمه خواستم از کوتوله های سیاسی بنویسم اگر چه این واژه در تاریخ ادبیات سیاسی جهان عمر چندانی ندارند اما وابستگان به این رسم سیاسی با توسل به تهمت ، غوغا سالاری ، افکار پوپولیستی توانستند برای خود طرفدارانی دست و پا کنند
لذا در این وانفسای ردو بدل شدن اطلاعات دولتمردانی پیروز میدان هستند که از ادبیات دنیا پسند و مردم پسند استفاده کنند و با یک کلمه حرف بی ربط کشورش را یه انزوای سیاسی و اقتصادی نکشانند .
بی شک در هر کشوری هستند کوتوله های سیاسی که بازماندگان عرصه های دیپلماسی و مذاکره و منطق هستند . آنان که هنوز یاد نگرفته اند ادبیات سیاسی یک دولتمرد با ادبیات چاله میدانی و دوازه غاری از زمین تا آسمان فرق می کند . منطق این کوتوله های سیاسی که در همه ی کشورهای جهان این گروه نمود عینی دارند منطق تهمت ، و فرافکنی است . این کوتوله های سیاسی که خود شکست خورده ی منطق و گفتگوهستند به جای تجزیه و تحلیل اقدام به تحریف ، و تهمت می کنند . کوتوله های سیاسی منطق شان جنگ است این گروه همیشه نان خود را در گروه بلبشو سیاسی می بیند . جماعتی با استفاده از ادبیات چاله میدونی و دوازه غاری سعی می کنند با شعارهای عامه پسند و بعضا غیرقابل تحقق برای چند صباحی مردم را بدنبال خود بکشند .
کوتوله های سیاسی که معلوم نیست از چه منبعی تغذیه می کنند جماعتی که دوست دارند با آشفته کرئن افکار عمومی خودشان ناجی مردم و عقل کل معرفی کنند و با تخریب دیگران خودشان منجی مردم باشند در حالیکه تجربه نشان داده این قشر واپسگرا در اکثر تصمیمات خود شکست خورده اند یا برنامه هاشان نصفه و نیمه رها شده.
کوتوله های سیاسی که در تمام کشورها حضور دارند و خیلی مربوط به جهان سوم هم نیستند به جای همه باهم گفتمان همه با من را انتخاب می کنند و می گویند هرکه مثل من فکر نکند خائن و وطن فروش است آینان به جای توسل بر حقیت محوری به خشنونت محوری عقیده دارند و به قول زنده یاد دکتر علی شریعتی وای به روزی که زور لباس تقوا بپوشد .
کوتوله های سیاسی در تمام کشورها به مدیریت جزیره ای اعتقاد دارند و به جای مدیریت برنامه مدار دنبال انجام پروژه از کانال فله ای و دله ای هستند با هورا و کف زدن می خواهند مباحث اقتصادی و فرهنگی را به سامان برسانند مدیریتی که مربوط به دوران پارینه سنگی بوده هر چند در تمام دنیا امروز نیاز به برنامه ریزی احساس می شود و ما شاهد کشورهایی همچون ژاپن ، کره جنوبی در سایه همین مدیریت برنامه مدار به جای مدیریت قانون گریز علیرغم نداشتن منابع معدنی توانسته اند به قدرت های اقتصادی دنیا تبدیل شوند .
عجیب است کوتوله های سیاسی با وجودیکه شعارهای زیبایی را فریاد می کنند ولی عملنا دنبال سرکوب دمکراسی ، گسترش فقر و توهین به اقلیت های اجتماعی و مذهبی را سرلوحه ی سیاست خود قرار می دهند .
و ما نمونه ی کامل عملکرد این کوتوله ها در افغانستان شاهد هستیم امید می رود مردم ایران که از فرهنگ غنی اسلامی و ایرانی بر خودار هستند اجازه ندهند این کوتوله در کشورشان نقش بازی کنند نگذاریم با ملعبه قراردادن دین مردم و با استفاده از شعارهای های بومی مانندحقوق مردم ، دین مردم و هزاران شعار دیگر خود را منجی ملت معرفی کنند اگر امروز حقیقت گرا نباشیم روزی باید زیر پرچم کوتوله های سیاسی رژه برویم و وآن روز مرگ ملت ها فرا می رسد .
عباس ابراهیمی خوسفی
مدیر مسئول

موسی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. جمعه 10 مرداد 1393 - 6:39 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

هردوبزرگوار درست می گوئید مدیر مسئول از یک منظر و آقا شیخ از منظر دیگر اما باید بدانیم که استکبار جهانی میگه ایران بمب اتم می سازد که به امام مهدی بدهد تا ایشان بتواند بر جهان مسلط شود هر دو بزرگوار تلاش کنید تا جوانان ما دشمن اصلی را بشناسند این اخلاق مداری وتعقل است

عباس ابراهیمی خوسفی - مدیر مسئول این نظر توسط مدیر ارسال شده است. جمعه 10 مرداد 1393 - 6:47 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

نظر
1. عباس ابراهیمی خوسفی – مدیر مسئول می گوید:
با سلام خدمت جناب آقای سمتی
ضمن تشکر ازحضرتعالی بابت ارسال مقاله ی در خصوص پاسخ به مقاله ی ( مراقب کوتوله های سیاسی باشید ) لازم دیدم ضمن گذاشتن مقاله ی شما روی دیوار سایت جهت روشن شدن مطلب برای شما و خوانندگان عزیز نوشته خودرا باز نشر نمایم امیدوارم قاضی خوبی باشیم .
مقدمتا باید به استحضار حضرتعالی برسانم بنده در نوشته ام به یک تفکر سیاسی حاکم در تمام کشورها تاختم و اصلا و ابدا منظورم دولت خاصی نبود بلکه تفکر خاصی به نام کوتوله های سیاسی بود چرا جنابعالی به خود خریدید؟
۱- جناب حاجی آقای سمتی من در کجای مطلب نوشته بودم نباید فیلترینگ باشه و اجازه بدهیم فرهنگ دینی و ملی ما توسط رسانه های خارجی مورد تهاجم قرار گیرد ؟ بنده نوشته بودم به علت پیشرفت تکنولوژی دولت ها نمی توانند به دور خود حصاری بکشند و ناتوانی دولت ها مخصوصا دولت های کشور ما به عینه قابل لمس هست وامروز می بینیم فیسبوک ، وایبر ، واتس آپ در کشور ما بیشترین عضو را دارد و مردم با هزینه نمودن کمتر از ده هزارتومان می توانند از سد فیلترینگ عبور کنند ای کاش افکار ما مسلمانان فیلترینگ داشته باشد و آنقدر از ناحیه ی مذهبی و اخلاقی محکم و استوار باشیم که تکنولوژی و هجوم فرهنگی نتواند اخلاق و دین ما را مورد هجوم قرار دهد
جناب آقای سمتی من به عنوان یک معلم و شما به عنوان یک مبلغ مذهبی چکار برای این جوانان انجام دادیم من به عنوان یک معلم خود را صد درصد مقصر می دانم شما را نمی دانم ؟
۲- در خصوص استفاده ادبیات مردم پسند من عین مطلب را آوردم مگر شما به غیر از این اعتقاد دارید
( لذا در این وانفسای ردو بدل شدن اطلاعات دولتمردانی پیروز میدان هستند که از ادبیات دنیا پسند و مردم پسند استفاده کنند و با یک کلمه حرف بی ربط کشورش را یه انزوای سیاسی و اقتصادی نکشانند(
مگر یادتان رفته که جناب آقای احمدی نژاد بارها از رسانه های ملی گفت : اون ممه را لو لو برد ، یا من می دانم کجایشان می سوزد بنده به اخلاق مداری یک سیاست مدار اعتقاد کامل دارم و دوست دارم رئیس جمهوری کشور م زیبا حرف بزند و سخنانش سوژه ی تبلیغاتی رسانه های خاص و عام نشود هرچند حقیر در نوشته ی خود نامی از ایشان نبرده بودم
بنده تحت هیچ شرایطی معتقد نیستم دولت آقای روحانی دولت بلا تشبیه معصوم هست حتما هم این دولت هم مشکلاتی دارد اما مطمئن باشید به قول روحانی بالله ، والله ، دیگه سالهای ۸۴ تا ۹۲ تکرار نمی شود
۳- فرموده بودید که ادبیات موهن آیا معنی موهن را می دانید امام ( ره ) در خصوص کتاب آیات شیطانی کلمه ی موهن را بکار بردند آیا به کاربردن این واژه برای حقیر که حداقل نماز می خوانم و ادعای مسلمان بودن را دارد تکفیر یک مسلمان زاده نیست ؟ آیا اگر بنده شما را نبخشم شما چه جوابی در محضر خدا خواهید داد؟ چرا به قول ابن سینا فکر می کنید خدا فقط شما را به راه راست هدایت کرده ؟ و بقیه لامذهب هستند ؟
ای شیخ عزیز اگر خواستید معنی ادبیات موهن درک کنید سری به روزنامه ، هفته نامه های لجام گیسخته ای که تمام هم و غم شان زیر سوال بردن دولت ها است بزنید آنگاه دست به قلم شوید .
آیا این روزنامه ها ، هفته نامه ها و سایت که نه با ایما واشاره مستقیم خود را نماینده خدا می دانند افکار عمومی را مشوش نمی کنند ؟
نوشته بودید به عنوان یک مبلغ دینی شما را به اخلاق مداری و تعقل دعوت می نمایم حاجی آقا من به ناتوانی خود اذعان دارم و قصور خود در سی سال خدمت به کودکان این مرز و بوم می پذیرم آیا شما حاضرید بپذیرید اگر دبستان ، دبرستان ، دانشگاه و حوزه کوتاهی نکرده بودند امروز ما ترسی از به باد رفتن ایمان جوانانمان به خاطر تکنولوژی نداشتیم پس نه به عنوان یک مبلغ دینی به عنوان یک معلم که سن پدر شما را دارم ونه به عنوان سفارش بلکه عاجزانه تقاضا می کنم بیایید از جایگاه نصیحت و ارشاد پایین بیاییم و بپذیریم که کوتاهی کردیم جوان و جوانی را نشناختیم ، قبول کنیم که فقط خدا ما را به راه راست هدایت نکرده دیگران هم خدایی دارند
در پایان شما مهمان یک بیت از صائب تبریزی می نمایم امید وارم مقبول افتد
هیچ کس بی دامان تر لیکن پیش خلق
باز می پوشند و ما بر آفتاب افکنده ایم
من عربی مسلط نیستم ولی به زبان مادری ام می گویم خدایا عاقبت همه را ختم به خیر بگردان ( آمین )
بازهم با بافق فردا بمانید برای آبادانی فردای بافق
برادر کوچک شما : عباس ابراهیمی خوسفی

سعید این نظر توسط مدیر ارسال شده است. جمعه 10 مرداد 1393 - 6:59 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

آقایان دعوای بیهوده را ول کنید.چه فرقی می کند چه کسی عوام فریب است.صبح خوشحال شدیم که آتش بس بین حماس و اسرائیل اعلام شد ولی با اسیر گرفته شدن یک سرباز اسرائیل توسط حماس آتش بس به پایان رسید و متاسفانه حماس در وضعیت بدی قرار گرفت زیرا از نظر مجامع بین المللی چون حماس در زمانی که آتش بس به طور رسمی اعلام شده بود اسیر گرفته است.حماس به عنوان ناقض آتش بس اعلام می گردد و این اصلا برای مقاومت در غزه خوب نیست.اگر سرباز اسرائیلی در جریان جنگ اسیر می شد عالی بود و برای حماس یک پیروزی حساب می شد ولی در شرایط فعلی افکار عمومی جهان بر ضد حماس و مقاومت قهرمان می شود و این فاجعه است زیرا تنها سلاح مقاومت همین افکار عمومی در مقابل اقدامات اسرائیل بود.
لینک خبر مربوطه اسارت یک سرباز اسرائیلی :
http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13930510000106
پس اسرائیل به سادگی می توان حملات خود را وجاهت قانونی ببخشد و مجامع بین الملل نیز به سادگی این اقدام را توجیه می کنند.

    جواد این نظر توسط مدیر ارسال شده است. جمعه 10 مرداد 1393 - 10:27 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

    کاملا درست است و باید هر چه زودتر با برقراری آتش بس به کشتار غیرنظامیان خاتمه داده شود.این یک اصل است
    وقتی پدر می بیند با داشتن سلاح فرزندش آسیب می بیند باید سلاح را زمین بگذارد

بافقدوست این نظر توسط مدیر ارسال شده است. جمعه 10 مرداد 1393 - 9:26 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

حاج آقا لطف کنید بیشتر مطالعه نمایید

کوثر این نظر توسط مدیر ارسال شده است. شنبه 11 مرداد 1393 - 12:52 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

حاج آقا از جوابیه کامل و جامعتون ممنونم… منم خیلی حرفها برای گفتن داشتم ولی ادبیاتم به رسایی شما نبود اما چه کنیم که این جماعت که تعدادشون هم کم نیست چشمشون رو به روی واقعیات بستند…

رفیق این نظر توسط مدیر ارسال شده است. شنبه 11 مرداد 1393 - 7:43 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

کاش حاج آقا میرفت بلند صلوات میفرستاد

محمد این نظر توسط مدیر ارسال شده است. شنبه 11 مرداد 1393 - 7:47 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

جناب آقای سمتی ؟ دوران حقه بازی و گول زدن مردم گذشته؟ ملت هوشیار است !!!!!!!!!!1

صادق این نظر توسط مدیر ارسال شده است. شنبه 11 مرداد 1393 - 11:20 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

با سلام محضر حاج آقا سمتی چه بگوییم که ناگفته زیاد است اما باید مانند علی (ع)و یارانش صبر کرد خار در چشم و استخوان در گلو،باید صبر کرد تا مردم خود به آنجا برسند که بفهمند و لمس کنند حق با کیست؟و از کرده خود پشیمان شوند.

سعید این نظر توسط مدیر ارسال شده است. شنبه 11 مرداد 1393 - 11:28 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

اقای ابراهیمی/ احسن به این بلاغت وشیوایی کلامتان؛نوشته هایتان کاملا درست ومتین میباشد.ولی فکر نکنم دم گرم شما در افکار سنگی این قوم کار ساز باشد.

غلام این نظر توسط مدیر ارسال شده است. شنبه 11 مرداد 1393 - 11:52 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

حاجی آقا خوب گفتید و گل گفتید.

سعید، ن این نظر توسط مدیر ارسال شده است. شنبه 11 مرداد 1393 - 4:16 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

جناب آقای سمتی ممنون از دلسوزی جنابعالی
فکر نمیکنید دوره فریب افکار عمومی بسر اومده، حضرتعالی بهتر است به جای نظر دادن در این مسائل به فکر منبر و روضه باشید، امثال شما و بقول خودتان علامه مصباح یزدی که ( معلوم نیست کی به درجه علامه رسیدن)با دیکته کردن مواضع خود در هشت سال دوره اصولگرایی باعث این وضع فلاکت بار برای ایران و ایرانی شدین و دست از دخالتهای خود در این دوره هم بر نمیدارید، خواهشا به رسالت خود در امر تبلیغ دین اسلام بپردازین و دست مردم را در انتخاب آزاد گذارید.
حرفهای جنابعالی بی شباهت به حرفهای حسین شریعتمداری در روزنامه کیهان که از مخالفین سرسخت دولت کنونی میباشد ، نیست.

    محمود این نظر توسط مدیر ارسال شده است. شنبه 11 مرداد 1393 - 7:12 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

    سعید عزیز،
    1-علامه به کسی می گویند که به تمام علوم عصر خود مسلط است.این موضوع زمانی صحت داشت که علوم به این اندازه عمق پیدا نکرده بود.پس در شرایط فعلی که یک استاد با 30 سال درس خواندن نمی تواند ادعا کند که در یک زمینه ی خاص در یک رشته ی خاص تبحر دارد.پس علامه نامیدن یک فرد درست نیست.
    2-من تفاوتی بین آیت الله مصباح و آیت الله هاشمی نمی دانم.چون هاشمی در زمانهای دور به همینگونه صحبت می کرد.پس بهتر است گول ظاهر افراد را نخوریم

سعید، ن این نظر توسط مدیر ارسال شده است. یکشنبه 12 مرداد 1393 - 1:28 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

ممنون از شما محمود خان، قابل توجه آقای سمتی و دیگران که علاقه وافر دارند مصباح یزدی رو علامه خطاب کنند، ایشان اگر علامه بودن از شخصی همچون احمدی نژاد آنچنان دفاع و حمایت نمیکردند

ایلیا این نظر توسط مدیر ارسال شده است. یکشنبه 12 مرداد 1393 - 1:29 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

جناب سمتی
اگر صحبت از روابط خارجی است با یک مراجعه ساده به تاریخ خواهیم دید تنها کشوری که در تمام اعصار به ما آسیب رسانده همین روسیه است که ما با تمام قوا به آنها بادهایی میدهیم که در آینده معلوم میشود مثل درصد مالکیت دریای خزر و پرداخت ده برابر پول نیروگاه در حالی که هنوز یک نیروگاه را تکمیل نکرده پول نقد موشکهای اس ۳۰۰ و از این قبیل
اگر شما به اصل استقلال در مبانی حکومت اعتقاد دارید باید ببینید در صد وابستگی ما در دوره گذشته تا کنون چقدر تفاوت کرده، طوری که در دوره آقای هاشمی تمامی کارها زیر بنایی بود و در دولت خاتمی با برقراری روابط حسنه با دنیا آنها به ما وابسته شده بودند و برای برقراری یک رابطه و قرارداد از یکدیگر سبقت می‌گرفتند اما در دوره بعد ما برای سیب زمینی اول به چین و دوم به خود دولت وابسته شدیم و متاسفانه با مدیریت گدا پروری این مدیران مردم بجای سعی و تلاش همه در تعطیلات دولتی بسر میبردند و چشمشان به دست بخیل دولت بود و الان دولت باید جوابگوی اشتباهات آن دولت باشد
در ضمن دوستانی که به سیاست دولت و عملکرد نیروی انتظامی اعتراض دارند اول باید از خود بپرسند – البته اگر با خود صادق هستند- که چند درصد از این کارها را خود دولت روحانی انجام داده و میدهد
باقی جوابها مثل …. مصباح که کی علامه شده باشد برای بعد ا در ادامه مطلب برایتان البته جهت تذکر که میدانم کمتر کسی باشد که قلب آگاه و سلیمی داشته باشد و آن را نداند

ایلیا این نظر توسط مدیر ارسال شده است. یکشنبه 12 مرداد 1393 - 4:46 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

اولاواژه دشمن را درادبیات آقایان مجعول است به نظر آقایان هرکس با ایشان نیست دشمن است واحترام واعتبار وآبرو وخون وی برای مدعیانی که خودراخدایگان زمین میدانند مباح است ثانیا مردم اختیار بهشت رفتن خودرا به دیگران نداده اند…ثالثا…طبق تجارب تاریخی حاکمیت از آن مردم است مردم هرکه را انتخاب کردند حکومت سیاسی را به عهده می گیرد نمونه بارز آن انتخاب سقیفه بعد از رحلت حضرت رسول است هرچند جامه اشتباه کرد وخود را از حضرت امیر محروم کرد اماحضرت به انتخاب مردم احترام گذاشتند همان کاری که شما وهمفکرانتان که خودرا دینمدار میدانید قبول ندارید طبق فرمایش آقای مصباح مردم چه حقی دارند که انتخاب کنند…..خداوند به همگان درک وفهم عطا کندتاخودراچون دیگر مردم بنده خدابدانیم وبه نام خدا برای همنوعان خط ونشان نکشیم

ناشناس این نظر توسط مدیر ارسال شده است. یکشنبه 12 مرداد 1393 - 7:42 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

دوستداران و جان برکفان دولت روحانی یه کمی هم از رانت 650 میلیون ویرویی بگویید.یه کمی از وزیر صنایع که گفت منتظر ارزان شدن خودرو نباشید.اونهایی هم کهقراردادمعین شدن اگه روحانی بود اینکارو میکرد؟.راستی از سبد کالا و حذف یارانه چه خبر؟.بیچاره ها جان کری دنبال ازاد کردن سرباز اسرائیلیه نه انرژی هسته ای ما.

ایلیا این نظر توسط مدیر ارسال شده است. یکشنبه 12 مرداد 1393 - 11:12 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

طوری سخن می گویید که انگار اکثریت مردم باجان کری سروسری دارند پاسخ گونبودن ونبودناظر بی طرف وآزاد وعدم شفافیت باعث رانت وفساد اقتصادی می شود وبه این دولت وآن دولت ارتباتی ندارد

سید احسان شریعتی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. یکشنبه 12 مرداد 1393 - 12:20 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

حاجی علاوه بر منطق و کلام یکم هم برو املات را خوب کن
حیات خلوت چیه؟ حیاط خلوت

صدیق این نظر توسط مدیر ارسال شده است. یکشنبه 12 مرداد 1393 - 7:40 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

سلام آقای سمتی از مقاله شیوا وزیبای شما تشکر میکنم اما چه کنم که تعصب چشم ودل بعضی ها را کور کرده ((نرود میخ آهنین در سنگ))

ایلیا این نظر توسط مدیر ارسال شده است. دوشنبه 13 مرداد 1393 - 1:33 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

جناب صدیق واژه شیوا معنایش چیست؟ واژه تعصب آن است که بی قانونی اختلاس قانون گریزی….زیرپاگذاشتن قانون اساسی تبعیض شدید وکشنده وعدم پاسخگویی…برزبان آوردن سخنان غیر معمول که تفرقه ایجاد کند وآبروی ملتی متمدن ونجیب را ازبین بردن وده ها مورد خلاف قاعده مرتکب شدن وباهمه اینها حصار امن داشتن که باعث مایوس شدن ودین گریزی عوام ظاهربین شده………..باهمه اینها بردفاع از چنین موضعی پای فشردن تعصب نام دارد …اگر خود ودیدگاه خودرا قیم مآبانه می دانید اشتاه می کنید امیوارم به خود بیایید ودیگران را هم چون خود صاحب حق بدانید وازافکارگذشته خود ابراز شرمندگی کنید

ایلیا این نظر توسط مدیر ارسال شده است. دوشنبه 13 مرداد 1393 - 3:30 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

آقای سمتی به همان منبر بپرداز تااز انتقاد برکنار باشی ویژگی منبر آن است که هرچه بگویی هیچ کس ایراد نمی گیرد وانتقاد نمی کند چون مشتریان منبر کمتر به سخنان واعظ گوش می سپارند

احمد رسولی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. یکشنبه 19 مرداد 1393 - 1:09 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

حاج اقا کمی مطالعات سیاسی و غیردینی خودتونو افزایش بدین و ایران را در جامعه جهانی ببینین نه یک کشور در ایزوله

You cannot copy content of this page