پيام تبريک فرماندار به مناسبت سالروز تشکيل دولت تدبير و اميد

دسته: سیاسی , عمومی
بدون دیدگاه
یکشنبه - 12 مرداد 1393

به گزارش روابط عمومي فرمانداري بافق ؛ فرماندار بافق در پيامي 12 مرداد سالروز تشکيل دولت تدبير و اميد را تبريک گفت. در اين پيام آمده است :

بسمه تعالي

12مردادماه روزیست که رهبر معظم انقلاب، رای اکثریت مردم ایران به ریاست جمهوری اسلامی را تنفیذ نمودند و رسماً دولت “تدبیر و امید” آغاز به کار نمود. دولتی که بر بستر اعتدال و با رای اعتماد مردم ایران پای به عرصه مدیریت کشور نهاد و از همان ابتدا خود را دولت “تدبیر و امید” نامید.

آري ، تدبیري که آینه دار امید است. تدبيري که اگر در هر کاری عاقبت کار اندیشیده و برای رفع مشکلات چاره ای اساسی در نظر گرفته شود به رفع ریشه ای مشکلات و خردگرایی مي رسد، آنگاه چراغ امید در دلها روشن می شود و جامعه جانی تازه و انگیزه ای مضاعف برای آغاز فصلی نو و تحولی شگرف در مناسبات اجتماعی، اقتصادی، سیاسی و فرهنگی خود می گیرد.

اينجانب ۱۲ مردادماه، سالروز تنفیذ حکم ریاست جمهوری توسط مقام معظم رهبری و آغاز به کار دولت تدبیر و امید را به ملت ، دولتمردان و رياست محترم جهموري اسلامي ايران تبريک و تهنيت عرض کرده اميدوارم در سايه الطاف الهي و ظل توجهات حضرت وليعصر(عج) شاهد موفقيت روز افزون دولت و ملت باشيم.

سيد مهدي طلايي مقدم – فرماندار شهرستان بافق

1 (2)


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۱۰۰
برچسب ها:

You cannot copy content of this page