اختتامیه مسابقات والیبال جام رمضان در بافق

دسته: عمومی , ورزشی
۲ دیدگاه
دوشنبه - 13 مرداد 1393

به گزارش روابط عمومي فرمانداري بافق ، در آیینی با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد ، فرماندار بافق ، جمعی از مسئولان و ورزش دوستان این شهرستان مراسم اختتامیه مسابقات والیبال جام رمضان برگزار واز تیم های برتر والیبال جام رمضان با اهداء هدایایی تجلیل شد .

جواد فتاحي گفت: مسابقات والیبال جام رمضان در بافق با حضور 20تیم برگزار شد که در پایان تیم مجتمع فولاد بافق به مقام قهرمانی این دوره از مسابقات نائل آمد .

مسئول هيات واليبال شهرستان بافق افزود: همچنین تیم های ایثارگران بافق و منتخب کارمندان شرکت سنگ آهن بافق به ترتیب به مقام های دوم و سوم دست پیدا کردند.

مدیرکل ورزش و جوانان بافق در حاشیه این مسابقات با تسلیت درگذشت سرمربی و کاپیتان تیم ملی والیبال کشور از فراهم شدن زیرساخت های توسعه ورزش والیبال در استان خبر داد و گفت: برگزاری مسابقات جام رمضان در همه شهرهای استان موجب شکوفایی و شناسایی استعدادهای ورزشی جوانان شده است .

مسعود شریعتی افزود: استفاده از ظرفیت و استعدادهای ورزشی جوانان برای ارتقاء سطح کیفی و کمی والیبال استان و مطرح شدن در سطح کشور ضروری است.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۹۷
برچسب ها:
دیدگاه ها
محمد این نظر توسط مدیر ارسال شده است. دوشنبه 13 مرداد 1393 - 12:45 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

اقای روابط عمومی .رییس هیات اقای جواد فتاحی میباشد نه محمدرضا فتاحی

سب این نظر توسط مدیر ارسال شده است. سه‌شنبه 14 مرداد 1393 - 12:05 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

سلام،، دست اندرکاران ورزشی بافق،، آقای فتاحی ،،خواهش میکنم تمنا میکنم این جوانان سالم رو در یاببد نذارین ازبین برن،،، تو رو خدا حالا که آقای شریعتی مدیر ورزش شدن این جوانان والیبالیست رو کمک مضاعف بکنید تا تو کشور به جایی برسن یک مادر از شما عاجزانه خواهش میکنه،،این بچه ها چندین ساله دارن تو بافق فعالیت میکنن ولی هیچ نتیجه ایی نمیگیرن، ممنون و سپاسگزار از توجه شما مسولین با ایمان

You cannot copy content of this page