همتی برای دهه فجری دیگر

دسته: سیاسی , عمومی
بدون دیدگاه
دوشنبه - 13 مرداد 1393
همتی برای دهه فجری دیگر
در ایران اسلامی هر چند دور از ذهن باشد ولی قانونی ترین ظلم و بی عدالتی ، در حق مردم 5 شهرستان محروم در استانی با عنوان دارالعباده سالهاست برقرار است . ظلمی تاریخی که جلوی دیدگان دولت و مجلس ایران اسلامی و تمام ناظران بر مردمی شهیدپرور و ولائی سایه انداخته است . ظلمی که در حوزه های سیاسی ، اجتماعی ، فرهنگی ، اقتصادی و … این منطقه تاثیرها گذارده است .
حمایتی بی مورد نیز در همین استان دارالعباده سالهاست برقرار است  که البته بهانه و برهانهای توخالی و بی پایه و اساسی پشتوانه ای برای محقق شدنش بوده است .
 بله سخن از حمایت و ظلم در استان دارالعباده است حمایت و ظلمی که کیلومترها با هم مرز مشترک دارد .  
قانون ظالمانه و حمایت  توسط مجلس شورای اسلامی با تایید نمایندگانی که باید نابود کننده ظلم و بی عدالتی و محرومیت باشند زائیده شده است و برای انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی لکه ننگی شده ثبت گردیده در تاریخ که هرگز نقشش پاک نخواهد شد .
بدتر از این ظلم قانونی در حکومتی اسلامی ، که عیانتر از آن سراغ نیست ، بینتیجه ماندن تلاشها تا این سال ، برای ثابت کردن این بی عدالتی و ظلمِ عیان  است  . بیان کردن و تلاش کردن ، طومار نوشتن و چانه زدن ، دویدن و کوتاه نیامدن برای بر داشتن یک ظلم یا بهتر بگویم یک تحریم ظالمانه . مدتی که نه ، سالهاست که خیلی از فعالان و مسئولان دلسوز و خیلی از اقشار مختلف مردم ، هر یک به هر نحوی و تا آنجا که دستشان می رسیده ، قدم برداشته اند برای از بین بردن این تحریم و این ظلم عیان .
و خوشبختانه این روزها بارها تیشه به ریشه این قانون بی ریشه خورده است و امید به ریشه کن کردنش بیشتر گردیده است .لذا دهه فجری مجلسی در استان نزدیک است که نیاز به کمی همت از سوی بزرگان استان دارالعباده دارد . دهه فجری که کمتر از دهه فجر بهمن ماه نخواهد بود و قطعا منشا خیر و برکتهائی بزرگ برای خلق خدا خواهد گشت و در تاریخ با نام بانیانش و زیر سایه حوزه هایی عادلانه چون بافق ، بهاباد و مهریز ثبت خواهد شد .ان شالله
محمد مهدی علیزاده فلاح

پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۶۲
برچسب ها:

You cannot copy content of this page