رئیس پست بافق خبرداد: توزیع بیش از 45 هزار مرسوله پستی در بافق

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
سه‌شنبه - 14 مرداد 1393

رئیس پست بافق گفت: بیش از 45 هزار مرسوله در بخش های عادی، سفارشی، پیشتاز، امانت و غیره از ابتدای امسال در شهرستان توزیع شد.

عباس زارع بیدکی در گفت و گو با «بافق فردا» اظهار کرد: از ابتدای امسال تا پایان تیرماه 13 هزار و 413 مرسوله عادی و بیش از ۱۷ هزار مرسوله پیشتاز توزیع شده است.
رئیس پست بافق با بیان این مطلب که امانت پستی به محموله های بالای ۲ کیلو اطلاق می شود، افزود: توزیع نزدیک به 250 امانت پستی و بیش از 4 هزار و 300 مرسوله سفارشی از دیگر خدمات پست شهرستان در این مدت بوده است.
وی با اشاره به توزیع بیش از 9 هزار و 700 روزنامه، مجله و انواع نشریات و غیره ، گفت: از ابتدای امسال تا کنون 61 هزار و 500 قبض تلفن و بیش از یک هزار و پانصد خرید اینترنتی در سطح شهر توزیع گردیده است.

رونمایی تمبر یوزآسیایی در آینده نزدیک
زارع بیدکی با اشاره به چاپ تمبر اختصاصی یوزپلنگ آسیایی در 53برگ به سفارش محیط زیست بافق، خاطرنشان کرد: علاقه مندان زیادی در بین مشترکین خواستار این تمبر بوده و درآینده نزدیک رونمایی آن را داریم.
وی با برشمردن برخی خدمات و سرویس های پستی، خاطرنشان کرد: فروش 400فرم گذرنامه و یک هزار و 355برگ خدمات خودرویی و 990 اظهارنامه از دیگر خدمات ارائه شده است.
رئیس پست بافق گفت: از دیگر اقدامات پست شهرستان ثبت نام از یک هزار و 559 خانواربافقی در مرحله دوم ثبت نام طرح هدفمندی بود که در بین شهرهای استان مقام اول را کسب و تقدیرنامه ای از سوی معاونت فنی مدیر عامل شرکت پست جهت پرسنل این اداره صادر گردیده است.
رئیس پست بافق با بیان این مطلب که دامنه فعالیت ها و سرویس های پستی اکنون بسیار متنوع شده است، عنوان کرد: توزیع کیسه های پست بانک، پلمپ دفاتر، تهیه پلاک کدپستی، اسناد تک برگی ثبت اسناد و برخی سرویس های جدید از جمله برخی از این خدمات و فعالیت ها است.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۵۷
برچسب ها:

You cannot copy content of this page