ماهواره یا دجالواره!!!!! (2)

دسته: عمومی , مقالات
۲۸ دیدگاه
پنج‌شنبه - 16 مرداد 1393
دکتر ارجمند
ماهواره یا دجالواره!!!!! (2)
بحث این است  که باید دید دست اندرکاران شبکه های ماهواره ای چه اهدافی را دنبال می کنند؟آیا فقط به دنبال تهاجم فرهنگی  و ترویج ابتذال و بی بند وباری هستند؟آیا هدف همه شبکه های ماهواره ای تبلیغات غیر اخلاقی و فعالیت های اپوزیسیونی است؟آیا در تمام برنامه هایی که از شبکه های ماهواره ای پخش می شود هیچ نکته مثبت یا برنامه مفید و سودمندی وجودندارد و سیاهی مطلق است؟
اگر به عنوان مثال  پانصد شبکه ماهواره ای  وجودداشته باشد می توان گفت که  صد شبکه بحث ابتذال و تهاجم فرهنگی و فرقه گرایی دینی را دنبال می کنندولی می توان این جنبه قضیه را هم در نظرگرفت که شبکه هایی هم می تواند باشد که هدف آن ها فقط پرکردن اوقات فراغت مخاطب با برنامه های تفریحی  یا علمی است؟
البته در صورتی می توان با این دید به این مسئله نگریست که موقعیت خود را در جهان فعلی بشناسیم و از غارهای واپس گرایی بیرون آمده باشیم و حصار هیولا و گرگ و دیو را در هم شکسته باشیم و با واقعیات عریان جامعه روبه رو شویم و دست از مطلق انگاری و سیاه و سفید بازی برداریم و بلافاصله هر چیز رازشت و منفور  یا بسیار رویایی و آرمان گرایانه  تصور نکنیم.
هرچندکه باید اذعان داشت ؛ کسی منکر خطرات و مضرات همان  صد شبکه غیر اخلاقی  نیست و باید این واقعیت را در نظر گرفت که هر چیز غیر اخلاقی به هر جهت اثرات سوئی هم در پی خواهد داشت چه به صورت موقت و چه به صورت دائمی.
ماهواره مهمان ناخوانده خانه های مردم شده  و داد و فریاد و فحش و ناسزا هم کاری از پیش نخواهد برد وهرقدر هم رگ گردن کلفت کنید و به این و آن تهمت غربزدگی و روشنفکری و معاند و..  بزنید فایده ای نخواهد داشت و عرض خود می برید و زحمت ما می دارید.
 
 بپذیریم که فعلا مهم ترین مسئله این است که چگونه پی آمدهای  ماهواره را مهار کنیم؛ با فرهنگ سازی، با ترویج اخلاق یا بگیر و ببند و ترساندن مردم؟ اگر با کار برروی اعتقادات مردم، آن ها را به سمت خداشناسی واقعی  هدایت کنیم، هرچند فیلم و برنامه های مبتذل هم باشد، جوان به آن رغبت نمی کند.
جامعه اعتماد خود را از دست داده است و معنویت نمایشی توام با دروغ و تزویر در حال ترکتازی است وتازمانی که بزرگان و زعمای قوم خود را اصلاح نکنند و فقط قهرمان میدان حرف باشند و در مقام عمل, کمیت  وعده هایشان بلنگد همین آش و همین کاسه است و روز به روز وضع بدتر خواهد شدو بنا بر فرموده پیامبر اکرم(ص) «مردم به حاکمان خود شبیه ترند تا به پدران خود.»
سرچشمه باید گرفتن به بیل                              وگرنه نشاید گرفتن به پیل
باید مردم را در انتخاب خود آزاد بگذارید و دست از قیمومیت بازی بردارید و بگذارید خودشان با آگاهی و معرفت به این نتیجه برسند  که چه چیزی برایشان مفید یا مضر است.
از طرف دیگر بپذیریم که  مردم به شعارهایی که از طرف نهادهای دولتی سرداده می شود اعتماد ندارند و هرچه  بیشتر درآتش ماهواره گریزی  دمیده شود, مردم بیشتر به سمت آن گرایش بیدا می کنند گویا مردم راه خود را می روند و دولتمردان هم راه خود را و این فاصله بین مردم و دولتمردان کاملا مشهود است و نیازی به داشتن چشم بصیرت هم نیست .نمونه مستدل آن ثبت نام صددر صد مردم برای دریافت یارانه بودکه نه از تهدید ترسیدند و نه از بزرگان قوم خود تاسی جستند و نه به فتاوی شبه دار بودن دریافت یارانه در صورت عدم نیاز ,وقعی نهادند .
امروزه هم اگر کسی ماهواره دارد یا ندارد به خاطر کارهای مثلا فرهنگی دولتمردان نیست بلکه  خود به این نتیجه رسیده است  که داشتن چنین وسیله ای برایش مفید  یا مضراست و این نتیجه ای است که خود مردم به آن رسیدند واقبال  وادبار آن ها, محصول تلاش های این نهاد یا کوتاهی آن سازمان نیست.
پس مردم را آزاد بگذارید و دست از سر آن ها برداریدو مطمئن باشید که خودشان بهتر از شما   دلسوزان, راه  را از چاه  می شناسندوبه جای ترویج دین دولتی آن هم با رعب و وحشت, درصدد ساختن یک دولت دینی باشید که به عمل کار برآید به سخندانی نیست.
آدمی در عالم خاکی نمی آید به دست                   عالمی دیگر بباید ساخت وزنوآدمی
دکتر حسین ارجمند

پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۱۱۱
برچسب ها:
دیدگاه ها
محمد هادی سمتی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. پنج‌شنبه 16 مرداد 1393 - 2:31 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

جناب آقای دکتر
لازم است به اطلاع شما برسانم که دولت اسلامی وظیفه دارد برای دین مردم برنامه داشته باشد و آن چیزهایی هم که از زبان رئیس دولت شنیده اید که دین دولتی نمی خواهیم و این که نمی شود مردم را با زور به بهشت برد با منطق دین سازگاری ندارد.
بهتر است قبل از نظریه پردازی و تکرار حرف های نخ نما شده دیگران به کارشناسان واقعی دین مراجعه کنیم.

    بی بی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. پنج‌شنبه 16 مرداد 1393 - 4:40 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

    به قول عطار نیشابوری :

    زیدی به زنی فاحشه گفتا مستی هر لحظه به دام دگری پابستی
    گفتا زیدا هر آنچه گویی هستم اما تو خود چنين كه می‌نمایی هستی؟

    محمد این نظر توسط مدیر ارسال شده است. پنج‌شنبه 16 مرداد 1393 - 6:13 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

    قبول دارم که :
    آن چیزهایی هم که از زبان رئیس دولت شنیده اید که دین دولتی نمی خواهیم و این که نمی شود مردم را با زور به بهشت برد با منطق دین سازگاری ندارد.

    چون اگه قرار بود که فقط مادیات مد نظر مردم باشد که اصلا انقلاب نمی کردند.جالبه که روحانی مادیات را هم نمی تونه درست کنه و فقط حرف می زنه.

    شما بهتره به سوالات بالا جواب بدید.البته رئیس جمهور هم مانند شما

      ایران آباد این نظر توسط مدیر ارسال شده است. شنبه 25 مرداد 1393 - 3:04 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

      آفرین ایلیا.کاملا بانظرات جناب ایلیاومتعاقبانظرات دکترارجمندموافقم.باحذف ماهواره هیچ دردی ازمردم کم نمیشه.فقط ارپزهمه جابیخبرمیمونن

    دانشمند این نظر توسط مدیر ارسال شده است. پنج‌شنبه 16 مرداد 1393 - 7:07 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

    می خوای ما هم مثل داعش باشیم ؟! هر خانومی که حجاب نداشت شلاق بزنیم اگه به صراط مستقیم هدایت نشد و نخواست بره بهشت بکشیمش ؟! خوبه ؟! این مورد تایید شما است آقای سمتی ؟!

ناشناس این نظر توسط مدیر ارسال شده است. پنج‌شنبه 16 مرداد 1393 - 3:47 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

1-آقای دکتر ارجمند گرامی تمام گفته های شما درست بود به غیر از بند زیر :
به جای ترویج دین دولتی آن هم با رعب و وحشت, درصدد ساختن یک دولت دینی باشید که به عمل کار برآید به سخندانی نیست.

زیرا دین دولتی و دولت دینی یکی است.پس اگر شما مخالف ترویج دین دولتی از طریق زور هستید،نمی توانید به دیگران توصیه نمایید تا درصدد ساختن یک دولت دینی باشند. آنچه که امروز وجود دارد همان دولت دینی است.نوع گفته های شما به امثال آقای خاتمی ،بازرگان و … می خورد.به عبارت دیگر شما از زبان اصلاح طلبان و ملی مذهبی ها سخن می گویید و با آنها همفکر هستید.در سالهای اخیر یک همبستگی بین دو طیف اصلاح طلب و ملی مذهبی مشاهده کردیم.شما و همفکرانتان باید قبول نمایید که خدا حاکم مطلق جهان هست یا نه ؟اگر هست پس بشر هیچ حقی برای حکومت ندارد.همانطور که آیت الله مصباح یزدی به صراحت فرمودند که انسان حقی برای حکومت ندارد و همچنین در جایی دیگر گفتند که حقوق بشر با روح اسلام مخالف است.اگر آیت الله مصباح یزدی با سید محمد خاتمی که به عنوان روشن فکر دینی شناخته می شود،مناظره کند،در چارچوب اسلام آیت الله مصباح پیروز خواهد شد.به عبارت دیگر سید محمد خاتمی مفاهیمی که از فرهنگ ایرانی برآمده است مانند آزادی های اجتماعی را به اسلام می چسباند و هیچ سند تاریخی هم ارائه نمی دهد.آنچه امروز در ایران وجود دارد اسلام ناب محمدی است و اگر شما به دخالت دین در حکومت اعتقاد دارید،باید آن را بپذیرید و مطابق با قوانین آن عمل کنید.اگر شما در مقاله ی خود سخنی از پیامبر اسلام به عنوان رییس حکومت می آورید باید بپذیرید که ماهواره ها باید جمع گردد و یا مرتدین باید اعدام شوند.اگر اسلام سیاسی را قبول دارید پس باید تمام آن بخشها را قبول نمایید.مثلا در ایران نمی گذارند که زنان بخوانندیا برقصند و این کاملا مطابق با قوانین اسلام سیاسی است و شما حق اعتراض ندارید،زیرا آن را پذیرفته اید و در مقاله ی خود از سخنان پیامبر استفاده می کنید.اما در کشوری مثل انگلیس که کشوری سکولار است،یک خواننده ی مسلمان زن می آید و نفر اول می شود و کسی کارش ندارد.چون آن کشور دین مردم را به خانه هایشان محدود کرده است.با این توضیحات شما به عنوان یک مسلمان که اعتقاد دارید که اسلام باید حکومت کند ،حق ندارید به برخورد با ماهواره اعتراض کنید.
2-نیاز به یاد آوری ندارد زیرا دوستان بارها و بارها تکرار کردند که ماهواره باعث رواج این بی اخلاقی ها و بی توجهی ها به مذهب نشده است.بلکه سوء استفاده از دین برای اهداف سیاسی باعث این مسائل شده است.سو استفاده هایی که عناصر ملی مذهبی باعث آن شده اند و جاده صاف کن آن بوده اند.عناصر اصلاح طلب نیز به تداوم آن کمک کرده اند ، به گونه ای که خان فلاح مسئول بسیج آمار می دهند که در فلان روستا خواهر از برادر یا خواهر زن از داماد حامله شده است.من سوال از شما دارم مگر شعار لات های قدیمی(زمان پهلوی)این نبود : به سلامتی سه تن :رفیق-ناموس- وطن.آیا در آن زمان تلویزیون و سینما فیلمای ماهواره ای پخش نمی کرد؟چرا در آن زمان حتی شراب خورها دهان خود را در رمضان و محرم آب می کشیدند.چرا اعتقادات قوی بود ؟چرا ….
3-اگر مخالف شبکه های جنسی و فیلمهای آنچنانی هستید پس چرا بر روی این شبکه ها پارازیت نمی اندازید و بیشتر بر روی شبکه های سیاسی پارازیت می اندازید؟
4-دیش های نسل جدید نیازی به نصاب ندارد و هر خانواده به راحتی می تواند خودش به طور اتوماتیک تنظیم کند.هر روز تکنولوژی به روز می شود و نمی توان جلوی آن را گرفت.
5-اکثر بد حجابیها نشانه ی اعتراض است و ربطی به ماهواره ندارد.
6-زمان پهلوی جوانان تحصیل کرده ی ایرانی نظیر دکتر شریعتی به دنبال این بودند که چرا ما به اندازه ی اروپایی ها پیشرفت نکردیم ولی الان جوانان ما دنبال دختر و از این حرفها هستند.البته لازم به ذکر است که امثال شریعتی ایرا آن زمان را با سوئیس مقایسه می کردند و اعتقاد داشتند که یک شبه باید ایران سوئیس شود.آنان ایرا در اواخر قاجار را با ایران زمان خودشان مقایسه نمی کردند که ببینند که پیشرفتش معجره آسا بوده است.از نظر دینی هم آن زمان می توانیم به بسیاری از شهدای جنگ اشاره کنیم که میوه ی آن دوران بودند.
7-ماهواره دیگر عضوی از خانواده های ایرانی است و حتی اکثر خانواده های مذهبی هم دارند.
البته حدس می زنم که نظر من منتشر نمی شود چون از شریعتی انتقاد کردم و آقای ابراهیمی به شریعتی تعصب دارد ولی من به عنوان یک فردی که اکثر کتب او را خوانده ام ،این انتقاد را می کنم.
……………………….
اسلام سیاسی : اسلامی که قدرت را در دست می گیرد و می تواند بر زندگی اجتماعی تاثیر گذارد

یاعلی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. پنج‌شنبه 16 مرداد 1393 - 4:08 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

آنجا که رهبرت می گوید دین دولتی با دولت دینی هیچ فرقی ندارد شما کجا بودید و همچنین مگر می شود که بدون ترویج دین دولتی ( حذف ماهواره از جمع صمیمی خانواده ایرانی) دولت دینی برقرار کرد

کوثر این نظر توسط مدیر ارسال شده است. پنج‌شنبه 16 مرداد 1393 - 5:05 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

بزرگی میگفتند:مضرات ماهواره تنها به مضرات ابتذال آنها خلاصه نمی شود. شبکه های مذهبی ماهواره هم با طرح شبهات مذهبی، دارند تیشه به ریشه ی عقاید ما می زند.بعضی می گویند که ماهواره روی انسان تاثیر نمی گذارد، مگر عالم تمام شده است ،بخش اصلی عالم بعد از مرگ است. سوره عنکبوت آیه ۶۴ (ان الدار آلاخرة) بیانگر این موضوع است. اگر خدا و دین، گناه را بر من و شما حرام کرده است، از باب محبت خداست. آیت الله مجتبی تهرانی می فرمود :از باب محبت و غیرت خداست که حرام ها را بر ما حرام کرده است. اگر بچه ی شما بخواهد بجای اسباب بازی با آشغال ها بازی کند آیا شما اجازه می دهید ؟ آیا می گویید که بچه باید خودش جنبه داشته باشد؟ خیر، چون بچه هنوز به آن جنبه نرسیده است .پس چون ما هنوز به مرحله ی شعور آخرتی نرسیده ایم و شعور باطنی نداریم، کارهایی که ظاهرش خیلی زیباست و با کلاس است اما باطنش دردناک است برای ما مشخص نیست. لذا دین به ما فرموده است که حرام است.

مثلا انسان به جایی می رود که دود و آلودگی است ولی نمی توانید بگویید که انسان باید جنبه داشته باشد زیرا تاثیر آلودگی روی ریه و دستگاه تنفسی انسان غیرارادی است. اگر توجه کنید می بینید که با دیدن برنامه های ماهواره حال نماز عوض شده ، نگاه نسبت به دعا، قرآن و روضه عوض شده، نگاه نسبت به معنویت و عالم آخرت عوض شده است. شاید ماهواره منافعی داشته باشد مثل کسب اطلاعات ولی قطعا ضررش از نفعش بیشتر است هم برای خودمان، هم برای نسل مان و هم برای آخرت مان.

همکار این نظر توسط مدیر ارسال شده است. پنج‌شنبه 16 مرداد 1393 - 5:48 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

اقای ارجمند:نوشته شما حرف تازه و راه تازه ای نیست.همه در مورد هرچیز که یک طرفش به دین وصل است همینطور میگویند.زورکی کسی نمازخوان نمیشود بگذارخودش انتخاب کند.زورکی حجاب درست نمیشود فرهنگ سازی کنید و….این واژه فرهنگ سازی و بگذارخودش انتخاب کند گوش فلک را کر کرده.ایا کسانیکه میخواهند ماهواره داشته باشند به انتخاب خودشان تعهد میدهند ناخنکی به شبکه های خاک برسری نزنند؟یا اگر دیدند تاثیری رویشان نگذارد؟یا اگر تاثیری گذاشت نیایند در جامعه روی عده بیگناه دیگر پیاده نکنند؟ارجمند عزیر میدانید بسیاری از فسادها و گسترش حمله شبانه به زنان و دزدیدن زنان و ارتباطات ناسالم زنان شوهر دار ودختران ،حاصل بازکردن عقده های ناشی از تماشا و ناخنک زدن به همین شبکه هاست.و لذا همان شعر خودتان بهترین درمان است
سرچشمه باید گرفتن به بیل وگرنه نشاید گرفتن به پیل
جلوگیری از ماهواره جلوگیری از انتخاب افراد نیست،بلکه جلوگیری از تعرض به حقوق بیگناهانیست که باید هوس انهایی را خالی کنند که ماهواره را انتخاب کردند.

همشهری این نظر توسط مدیر ارسال شده است. پنج‌شنبه 16 مرداد 1393 - 7:30 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

سلام
به خدا جمعش کنید. تا ملت بخوان پی به خوبی ها و بدی هاش ببرند باید کلی تاوان بدهند . از مسئولین محترم تقاضا می کنم مجدانه این ام الفساد را جمع آوری کنند. کودکان ما را در قالب برنامه های کودک، نرم نرمک به زودرسی جنسی می کشانند و برای جوانان ما شریک جنسی فراهم می کنند که از ازدواج سرباز بزنند

حیران این نظر توسط مدیر ارسال شده است. پنج‌شنبه 16 مرداد 1393 - 7:59 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

جناب ارجمند،با سلام و تشکر از اینکه برشی از واقعیات درونی جامعه زده ایدو تحلیل کرده اید.
نوعا جامعه ما در مواجهه با مسائل گوناگون چند منزل عقب تر است.از فناوری های نوین گرفته تا اقتصاد و دیگر مسائل.
نوعا هم مواجهه و راهکار مسئولین در رابطه با مسائل خصوصا مسائل فرهنگی ،موضع انفعالی است تا موضع فعال
دلیلش کاملا واضح است.بر کرسی نشستن نالایقان ،بی تدبیران،مقام پرستان و متظاهران و از طرفی خانه نشینی و خاموشی متخصصان و نخبگانو صاحب نظران و آنها که می توانند تهدیدها را به فرصت تبدیل
کنند.
وقتی زمام امور در دست کسانی باشد که به فکر ارتقاء پست و مقام خود باشند مسلم است که معضلات یکی یکی به سراغ جامعه می آید.
وقتی بعضی مسئولین خود را در همه زمینه ها صاحب نظر می دانند مسلم است که بر سر فرهنگ جامعه چه خواهد آمد.
وقتی بی هنران بی تدبیر تمام وقتشان صرف حرف زدن و شعار دادن باشد انتظار این را نباید داشته باشیم که در میدان عمل اتفاق خاصی بیفتد

علی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. پنج‌شنبه 16 مرداد 1393 - 9:27 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

ما ایرانی ها اگر ماهواره هزار تا شبکه علمی داشته باشه و یکی شبکه مبتزل می چسبیم به همون شبکه مبتزل پس الکی خودمون گول نزنیم

کاظم این نظر توسط مدیر ارسال شده است. پنج‌شنبه 16 مرداد 1393 - 10:29 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

سلام.
من با دکتر ارجمند موافقم.داشتن یا نداشتن ماهواره در حیطه حریم خصوصی افراد است و تا زمانی که برای دیگران مزاحمتی نداشته باشد از لحاظ شرع واقعی اشکالی ندارد.
ولی عده ای واقعا می خواهند با زور مردم را به بهشت ببرند.هرکس در خانه خود هرکار خواست می تواند انجام دهدمی تواند نماز نخواند وروزه نگیردو در ضمن هرکسی مسئول اعمال خودش است.
واقعا دست از سرمردم برداریدو به قول روحانی رییس جمهور عده ای ان قدر بیکارند که غمی جز خوردنغم دین مردم راندارند

محمدرضا این نظر توسط مدیر ارسال شده است. جمعه 17 مرداد 1393 - 12:16 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

چراعده ای اینقدر سادندیعنی فکر می کنند اگر ماهواره ها جمع شود همه چی خوب میشه و زنان باحجاب تر میشندو معنویت در جامعه به اوج میرسه.
واقعا باعث تاسف است که هنوز این ادم ها با این افکار متحجرانه در جامعه زندگی می کنند.
عصر ارتباطات است ونمی شود دور کشور سیم خاردار کشید.
دست بردارید از این ارتجاع.

محمد این نظر توسط مدیر ارسال شده است. جمعه 17 مرداد 1393 - 12:32 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

ماهواره وسیله ی ضروریه.چون باعث میشه آدم از دنیا با خبر باشه.من که حتی یک روز نمی تونم بدون ماهواره سر کنم.امیدوارم همه پول داشته باشند تا بخرند و استفاده کنند.اگر هم پول ندارند حتما وام بگیرند و یکی بخرن.

بافقی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. جمعه 17 مرداد 1393 - 12:40 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

از موقعی که ماهواره گرفتیم ،کانون زندگیمان گرم تر شده است.چون اخبار درست و سالم دریافت می کنیم.بچه ها هم از ماهواره راضیند.حجاب دخترم و همسرم را به خودشون واگذار کردم.تو کارشون دخالت نمی کنم.اونا هم حق دارند مطابق با سلیقه ی خودشون لباس بپوشند.

حسن این نظر توسط مدیر ارسال شده است. جمعه 17 مرداد 1393 - 12:55 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

خداییش در حالی که دنیا در این وضعیت خطرناک قرار داره و هر لحظه ممکنه جنگ جهانی سوم آغاز بشه-ما باید درباره ی ماهواره بحث کنیم.عزیزان من موضوع ماهواره حل شده.مردم ماهواره را عضوی از خانوادشون می دونن.پس خودتان را خسته نکنید.ماهواره خیلی هم خوبه.ما که داریم.تا کور بشه هر کی نمی تونه ببینه.

    كوثري این نظر توسط مدیر ارسال شده است. جمعه 17 مرداد 1393 - 11:56 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

    حسن آقا؛
    حالا كه ميفرماييد ما ماهواره داريم، كورشود هرآنكه نتواند ديد !!!!!!پس مواظبت از خانوادت را بيشتر كن، چون با تأثيري كه ازماهواره ميگيري ،براي آينده شما وخانوادتون نگرانم!!!!!!!!

شیوا این نظر توسط مدیر ارسال شده است. جمعه 17 مرداد 1393 - 1:27 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

شبکه های ماهواره ای تاثیر خوبی در پیدایش حس میهن پرستی و ناسیونالیسم ایرانی داشتند.این ناسیونالیسم می تواند ما را در مقابل داعش و دیگر نیروهای تند رو حفظ کند.فقط باید محور اتحاد برای جمع شدن میهن پرستان ایرانی را پیدا کنیم که به نظر من جامعه آن را پیدا کرده است.محوری که تاریخ ما بر روی آن استوار مانده است.

ایلیا این نظر توسط مدیر ارسال شده است. جمعه 17 مرداد 1393 - 2:03 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

به سن ما تحریم ویدئو….سی دی و………پیر تر ها بلندگو …..گوجه فرنگی و……..را به یاد دارند کافرهمه را به کیش خود پندارد………..جناب دکتر سخنان شما دقیق وسنجیده وعالمانه است

نازی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. جمعه 17 مرداد 1393 - 12:19 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

چرا مردم به سمت ماهواره گرایش دارند ؟؟؟
جواب این سوال را در اعتصابات بافق بجویید
بعد از 40 روز اعتصاب کارگران سنگ آهن بافق حتی یکبار هم صدا و سیمای جمهوری اسلامی خبر آن را اعلام نکرد.
ولی
رادیو اسرائیل
د ر روز ششم اعتصاب گفت : کارگران سنگ آهن بافق به علت اعتراض به خصوصی سازی این شرکت دست به اعتصاب زدند و این اعتصاب شش روز است که ادامه دارد.
این خبر در روزههای بیستم و سی ام اعتصاب هم تکرار شد.
پس چه انتظاری دارید که میلیونها ایرانی به سمت رادیو هایی اینچنینی جذب نشوند.
مسئولین عزیز تنها راه برچیده شدن ماهواره ملی شدن رسانه ای به نام صدا و سیماست.

    حسن این نظر توسط مدیر ارسال شده است. جمعه 17 مرداد 1393 - 7:17 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

    من هم گفته ی شما را تایید می کنم.رادیوی مورد نظر چند بار در ایام اعتصاب،اخبار اعتصاب را پوشش داد.اخبار آن هم بدون بزرگنمایی مطرح شد و کاملا بر واقعیات اعتصاب تطابق داشت.
    ویژگی این رادیو عدم دمیدن بر مسائل فرقی و قومی در ایران است،به گونه ای که گویندگان آن به هیچ وجه قصد تفرقه افکنی بین شهرهای ایران را ندارند.من در این چند سالی که این رادیو را گوش می کنم تا کنون ندیدم علیه تمامیت ارضی ایران سخنی بر زبان بیاورند.حتی در یک برنامه ی تلویزیونی ،گوینده این رادیو به عنوان تحلیل گر دعوت شده بود.یک تحلیل گر عرب نیز حضور داشت.تحلیل گر عرب ،به ایرانیان توهین کرد و آنان را وحشی خواند.گوینده ی رادیوی مذکور به شدت از این تحلیل گر عرب انتقاد کرد.لازم به ذکر است که گوینده ی رادیو مورد نظر ایرانی است و سالها پیش در ایران و در روزنامه ی کیهان قلم می زد.خلاصه رادیوی پرطرفداری است و برنامه های آن را شبکه های ماهواره ای چندین نوبت در روز پخش می کنند.

    در جواب کوثر هم می گویم،شما نگران خانواده ی من نباشید.هیچ خانواده این با این وسایل از هم نمی پاشد.

ایلیا این نظر توسط مدیر ارسال شده است. شنبه 18 مرداد 1393 - 2:07 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

فقر به کفر نزدیک است با ماهواره کسی کافر نمی شود ولی بافقر کافر شده اند …..جماعتی کافر که پشت سرهم از دین دم می زنیم شلاق می زنیم تادین بماند می کشیم تا دین بماند وهمین اعمال است که ریشه دین را می کند اگر بزرگانی ازجمله جناب کوثر پشت سرهم از دین دم می زنند یقین دارم که راست نمی گویند وگرنه صاحب دین خداست

حامد این نظر توسط مدیر ارسال شده است. شنبه 18 مرداد 1393 - 8:49 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

ديگه دوران اينكه كسي بتونه با ماهواره و اينترنت آزاد و بدون فيلتر مقابله كنه گذشته . دنيا داره رشد ميكنه و ما هم ناگزير از پيوستن به اون هستيم . كساني كه با تنگ نظري و افراط گرا يي ميخوان جلوي اين روند رو به رشد را بگيرند قطعا بازنده هستن .

کوثر این نظر توسط مدیر ارسال شده است. شنبه 18 مرداد 1393 - 7:05 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

جناب ایلیا! بنده حقیر ، که به قول شما «پشت سر هم از دین دم میزنم»، به امر به معروف و نهی از منکر که به حق ، واجبِ فراموش شده است اهمیت بسیار میدم…و هرکجا تشخیص بدم اعمال و رفتارها با اونچه خدا میپسنده فاصله داره تذکر میدم … و آماده پذیرش هر برچسبی از سوی شما و همفکرانتون هستم..و امیدوارم که خدا به همه ما بیش از پیش دردِ دین ، عنایت کنه!!!

ایلیا این نظر توسط مدیر ارسال شده است. یکشنبه 19 مرداد 1393 - 2:35 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

باسلام به همشهری عزیز جناب کوثرلازم است چند مطلب را به عرض جنابعالی برسانم……امر به معروف ونهی از منکراز فروع دین است وباید درجامعه اعمال شود تاجامعه سالم بماند وهرجا منکری مشاهده شد باید ازمنکر نهی کرد ومقام وموقعیت فرد نباید مانع باشد مخصوصا مسولان جامعه بیشتر نیازمند امر به معروف ونهی از منکرند جناب کوثر آیا شما می توانید رئیس فلان اداره ….سازمان …….. ارگان نظامی…..قضایی و………راامر به معروف ونهی از منکر کنید ؟آیا می توانید حضرت……………….را امر به معروف ونهی از منکر کنید؟درصورتی که می بینیدمرتکب منکر می شوند …….؟صادقانه بگویید این موارد شدنی هست؟آیا نهی از منکر تنها به یک دختر جوان که چندتار مویش از روسری بیرون آمده خلاصه می شود؟ یاطرز لباس پوشیدن چند جوان؟یاداشتن ماهواره درخانه ؟یا شنیدن اخبار صحیح وچند برنامه تفریحی دیگر؟بعضی از افراد به ظاهر مقدس دربافق به چند برنامه تفریحی که سنگ آهن ترتیب داده بود معترض شدند ووا اسلاما سردادنددر چنین فضایی اعتماد عمومی لطمه دیده که باهیچ رویکردی اصلاح نمی شودمگر بازگشت به صداقت ودرستکاری…هرچه به مردم بیشتر گیربدهند بیشتر از دین فاصله می گیرند…خداوند عاقبت همه را به خیر کند….آمین

حامد این نظر توسط مدیر ارسال شده است. چهارشنبه 22 مرداد 1393 - 10:16 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

لعنت بر افراط گري و تعصب بيجا

حامد این نظر توسط مدیر ارسال شده است. چهارشنبه 22 مرداد 1393 - 10:17 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

زنده باد اعتدال و ميانه روي 😀

You cannot copy content of this page