اعتصاب آری یاخیر؟

دسته: عمومی , مقالات
۴۷ دیدگاه
جمعه - 24 مرداد 1393

اعتصاب آری یاخیر؟
شب گذشته که از میدان شهدا عبور می کردم گروهی از جوانان جمع شده بودند .کنجکاو شدم و ایستادم تاخبری بگیرم.بوی اعتصاب می آمد .اما کسی خبر درستی که قابل استناد باشدنداشت.
این تجمعات می تواند با عت آشفتگی مردم شده وگاه ندانسته دست به کارهایی زده شود که چندان به سودمان نیست.نکند مجددا باعث اعتصاب دیگرشده وآن شودکه نباید می شد.
بنده درمجموعه سنگ آهن نیستم واتفاقات آنجارابه درستی نمی دانم.
اظهارنظر هم نمی کنم اما مسائل شهرطبیعتا به من شهروند هم مربوط می شود یادمان باشد هراقدامی می تواند دونوع نتیجه داشته باشد کوتاه مدت وبلند مدت .اعتصابات نود را که به یاد دارید شخصا زیاد آن اتفاقات را مرور می کنم.نتایج کوتاه مدتی در کارخانجات نداشت اما نتایج بلند مدت آن زیاد است که برای آگاهی شما لیست می کنم. مرکز هزینه کارخانجات به تهران منتقل شد به عبارتی قبل از نود قراردادهای بزرگ و خریدهای بزرگ وکوچک توسط نیروهای کارخانجات انجام می شد اما هم اکنون حتی برای خرید یک خودکار کوچک باید از تهران دستوربگیریم وگوش به فرمان نیروی کشش باشیم.یکی از مصوبات دور اول سفرهای استانی رئیس جمهورقبل ایجاد کارخانه تعمیراساس درشهرستان بود که علاوه براینکه انجام نشد تعمیرات جاری هم کم کم به شهرهای مجاور منتقل شد به این قضیه اضافه کنید انتقال مرکز تعمیر لکوموتیوهای چینی را از بافق به سیرجان.مزیت بعدی اعتصابات این بود که درتمام نواحی راه آهن کشورتعدادی از نیروهای قراردادی تبدیل وضعیت شدند الا در کارخانجات تعمیرات بافق که حتی یک نفرتبدیل وضعیت نشد.
عزیزان اقدامات خوبی درشهرشروع شده مبادا با ندانم کاری باعث شویم که همین اقدامات هم متوقف شودوچوب آن به گردن آیندگان بخورد.فرموده مولا علی(ع) را که به یاد داریم.ایشان از پیروانشان می خواهنددرهرکاری حد وسط را رعایت کنند اگرقرار باشد هرروز اعتصابی با عنوانهای مختلف درشهرصورت گیرد دیگر نتیجه ای نخواهد داشت وبرای مسئولین این کارشاید بعنوان عادت ویاکارساده ای درنظر آید.بیائید به مسئولینمان اعتماد کنیم وبگذاریم وظایفشان را پیگیری کنند.شما اگرکودک دلبندتان هم هرروز به بهانه های مختلف با اعصابتان بازی کند دیگر نتیجه مفیدی برای اونخواهدداشت واین کارش را به عادت تعبیر می کنید وکاری برایش نمی کنید یا لااقل به هدفش نخواهد رسید.واما یک چیز می ماند. البته گفتم هیچ خبری از سنگ آهن ندارم که خصوصی شده یا .نه عمومی شده یا نه دولتی مانده یا نه .اما اینکه می دانم این است که سنگ آهن چهل سال دولتی بود چه گلی به سرمان زدند که قرار است این چند سال باقیمانده به سرمان بزنند باورکنید اگر این سنگ آهن رانداشتیم دولتیان بیشتراحساس وظیفه می کردند وکارهای بهتری درشهرانجام شده بود مگرچادرملو که سالهاست خصوصی شده برای اردکان کم کارکرد؟

محمدرضارضایی بافقی


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۸۹
برچسب ها:
دیدگاه ها
علی رضا این نظر توسط مدیر ارسال شده است. جمعه 24 مرداد 1393 - 3:26 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

باید بدانیم شهرهای رقیب بدنبال بهانه ای برای امتیاز گیری هستند البته باید به آقای رضایی و دوستان یاداوری کنم چندین سال پیش که هنوز اعتصاب و اعتراض های نود اتفاق افتد و حتی قبل از ده هشتاد گمرک را به سیرجان منتقل کردند و این یعنی لابی قدرت/خوب اگر بهانه ای مانند اعتراض یا اعتصاب باشد بطور حتم وجه ناپسند کار نیز پوشش داده می شود و از زشتی دم خروس کاسته می شود.

کارگر سنگ آهن این نظر توسط مدیر ارسال شده است. جمعه 24 مرداد 1393 - 3:50 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

امیدوارم که نظر بنده منتشر شود :
این نوشته شما آقای رضایی نه تنها خنده دارد است بلکه خواننده را عصبانی می کند.
برای هیچ کس پذیرفته نیست که سیستم دولتی مردم را به خاط اینکه برای گرفتن حقشان اعتصاب کردند،مجازات نماید.پس برای من باور پذیر نیست که شما به این اندازه تحلیلتان ضعیف است.
اگر اعتراض کنی کارخانه ی فلان را می برند.ببرند به درک
فقط یک سنگ آهن برای بافق مانده،آن را هم ببرند
البته همه ی جای ایران سرای من است و اعتقاد داشتم و دارم که مشکلات شهر بافق جدای از سایر نقاط ایران حل نخواهد شد.
چه اعتصاب بشود و چه نشود مشکلات بافق حل نخواهد شد
زیرا مردم بافق پس از چند روز اعتصاب دوباره به کار خود بازخواهند گشت.
پس اعتصاب نکنید بهتر است
ولی شما آقای رضایی طوری ننویسید که انسان را عصبانی می کند.

حسین این نظر توسط مدیر ارسال شده است. جمعه 24 مرداد 1393 - 6:27 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

عباس اقا شما که طرفدار اعتدالی چرا نظرات را سانسور می کنی ؟همه که نباید نظرشان مثل شما باشد

حسین این نظر توسط مدیر ارسال شده است. جمعه 24 مرداد 1393 - 7:58 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

عباس اقا کلا خیلی با حالی .یک کامنت می دهی عباس اقا در سایت قرار نمی دهد حالا چرا نمی دانم وبعد که یک کامنت دیگر می گذاری که چرا کامنت اول انتشار داده نشده او همان کامنت دوم را می گذارد بدون این که کامنت اولی را که حرف اصلی بوده منتشر کند .معلومه که خیلی معتدلی

بافقی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. جمعه 24 مرداد 1393 - 7:58 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

آقای رضایی گل گفتی کاملا باحرفهات موافقم.هرروزاعتصاب نتیجه عکس داره

ایلیا این نظر توسط مدیر ارسال شده است. جمعه 24 مرداد 1393 - 10:22 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

اعتصاب بی فایده است باز هم با تعامل وگفتمان سازنده

    فرهاد این نظر توسط مدیر ارسال شده است. جمعه 24 مرداد 1393 - 10:51 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

    دوران تعامل و گغتگوی سازنده به سر آمده است
    سرانجام شعار گفتگوی سازنده که توسط خاتمی داده شد چه شد؟؟؟
    از پس آن احمدی نژاد سر آورد
    باید اسیر باندبازی نشویم
    کار از تعامل گذشته است چه در بافق و چه در ایران

محمدی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. جمعه 24 مرداد 1393 - 10:43 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

فرزندان بافق در زیر آتش فقر و بیکاری جان می دهند
تلویزیون پر شده از تصاویر غزه و لبنان
انگار مردمم ،انسان نیستند
چه سخت است در کشورت غریب باشی
جوانانم گرفتار اعتیاد
چشمان مادرم غمناک است
برادرم بیکار است
من نیز بیکار خواهم شد
خصوصی سازی ما را بیکار خواهد کرد
شرمنده ی همسرم هستم
من به کدامین امید زندگی کنم
تا به کی ثروتهایم در دهان مردم دیگر کشورها باشد
در حالی که من گرسنه ام
آینده ای برای فرزندانم نیست
امیدی برای آنان نیست
چرا باید
در اوج جوانی پیر شوم
سنگ آهن به کنار
غم میهنم مرا می کشد
ایران دوستت دارم

    مادر بافقی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. شنبه 25 مرداد 1393 - 11:38 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

    ملیونها لایک
    حرف دل مادران ایرانی را زدید
    اگر به جای صرف ،ثروت مردم در کشورهای دیگر،این ثروتها خرج مردم خودمان می شد،اینقدر بدبخت نبودیم.
    کودکان بافقی معصوم تر از کودکان غزه هستند

    مادر بافقی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. شنبه 25 مرداد 1393 - 11:39 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

    ملیونها لایک
    حرف دل مادران ایرانی را زدید
    اگر به جای صرف ثروت مردم در کشورهای دیگر،این ثروتها خرج مردم خودمان می شد،اینقدر بدبخت نبودیم.
    کودکان بافقی معصوم تر از کودکان غزه هستند

7777 این نظر توسط مدیر ارسال شده است. جمعه 24 مرداد 1393 - 10:58 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

آقای دکتر کاری ندارم اعتصاب بشه یا نه
ولی بعد از قطعی شدن خصوصی سازی
بافق چیزی برای باختن ندارد
اگر ایران اباد شد بافق هم اباد می شود

سینا این نظر توسط مدیر ارسال شده است. جمعه 24 مرداد 1393 - 11:23 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

اگه قراره اعتصاب بشه و مردم برن دعای کمیل و زیارت عاشورا بخونند -بهتره اعتصاب نشه
اگه قراره اعتصاب بشه و عده ای کاریکاتور و شعر بگن (از این مسخره بازی ها)-بهتره اعتصاب نشه
اگه قراره اعتصاب بشه و عده ای بخوان برای باند خودشون امتیاز کسب کنند-بهتره اعتصاب نشه
اگه قراره اعتصاب بشه و عده ای بخوان با ژست طرفداری مردم برای خود مشروعیت و مقبولیت کسب کنن-بهتره اعتصاب نشه
اگه قراره اعتصاب بشه و دعوای بافق اردکان راه بیندازیم-بهتره اعتصاب نشه
اگه قراره اعتصاب بشه و جناب دخیل عباس بیاد و سخنان آتشین ایراد کنه-بهتره اعتصاب نشه
اگه قرار اعتصاب بشه و عده ای از جوونای بدبخت اخراج بشن-بهتره اعتصاب نشه
اگه قراره اعتصاب بشه و اون آقا و آقازادش نماینده مردم و طالب حق اونا باشند-بهتره اعتصاب نشه
اگه قرار اعتصاب بشه وشعارهای چاپلوسانه بدیم-بهتره اعتصاب نشه
اگه قراره اعتصاب بشه و جلوی پای مسئولین گاو بکشیم-بهتره اعتصاب نشه
اگه قراره اعتصاب بشه و برای جلسات بریم فلان مسجد-بهتره اعتصاب نشه
………………
عزیزان همشهری ،مشکل بافق حل شدنی نیست.
اگه مشکلات ملت ایران حل شد،مشکل ما هم حل میشه.
اگه مشکل بیکاری تو مسجد سلیمان که اگه انگشتت رو به زمین فرو کنی گاز در میاد حل شد-مشکل بافق هم حل میشه
اگه مشکل دریاچه ی ارومیه حل شد-مشکل بافق هم حل میشه
اگه زاینده رود دوباره پرآب شد-مشکل بافق هم حل میشه
امیدوارم درک کرده باشید.

شلغم این نظر توسط مدیر ارسال شده است. شنبه 25 مرداد 1393 - 12:13 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

از اری یا نه(سبز یا قرمز) بدم میاد
چون تا الان خیری برای ما نداشته
جز بدبختی

موسی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. شنبه 25 مرداد 1393 - 12:42 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

آقای محمدی چه تحلیل زشتی شاید تو دگر اندیش باشی وشعار مردان فتنه گر سال 88 را سر می دهی خصوصی سازی چه ربطی به تصاویر تلویزیون که کودکان مظلوم غزه را نشان می دهد دارد تو اگر غم میهنت را می خوردی اول از خط مقدم کشورت که لبنان وغزه است حمایت می کردی برای این طرز تفکر متاسفم

    محمدی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. شنبه 25 مرداد 1393 - 7:25 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

    شاید این نظر منتر نشود ولی بدون جوابت را دادم :
    1-خط مقدم کشورم مرزهای کشور من هستند
    2-کاری به 88 و این مسخره بازیها ندارم.این شعار مد نظر شما شعار مردان به قول شما فتنه نبود.مردان به اصطلاح فتنه،شخصیتی شبیه روحانی داشتند(سابقه ی آنها را نگاه کنید) و هیچگاه این شعار در ذهن آنها حتی نیامده بود.پس بنده را با خائنینی چون این مردان به اصطلاح فتنه یکی نکنید.مردم این سه خائن را شناخته اند و به این دلیل برای آنها طره هم خرد نمی کنند.
    3-یک سیاه پوست در آمریکا به دست پلیس کشته شد،صدا و سیمای ایران از صبح تا شب ،تصاویر آن را پخش می کند. وقتی اقوام این سیاهپوست می آیند و بدون ترس از پلیس انتقاد کرده و حتی به آن فحاشی می کنند،آزادی و دموکراسی را در آمریکا نشان می دهد.این صدا و سیما حتی یکبار از اعتراض چهل روزه مردم بافق خبری منتشر نکرد.
    4-بهتر است حرفهای تئوری پردازان توطئه را نشخوار نکنی.کاربران بافق فردا خوب پته و دروغهای اونها را ریختند روی آب.
    http://www.bafghfarda.com/?p=45774#comment-37506
    5-وقتی هیچ رسانه ای صدای تظلم خواهی مردم بافق را منتشر نمی کند،پس مردم بافق مظلوم واقعی هستند.
    6-چراغی که به خانه رواست به مسجد حرام است و این گفته ی بخش وسیعی از جامعه است.شما گوشت را باز کن می شنوی.
    http://www.bafghfarda.com/?p=45467
    …………….
    از آقای ابراهیمی خواهش می کنم تا نظر بنده را منتشر کنه تا جناب موسی یکم به خودش بیاد
    طوری نوشتم که نیازی به سانسور نباشه

سعید این نظر توسط مدیر ارسال شده است. شنبه 25 مرداد 1393 - 6:03 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

بی خیال اعتصاب
اعتصاب فایده ای نداره
همه ی سنگ آهن را بدید غزه و لبنان
ما که آدم نیستیم
ای داد بی داد

shapark این نظر توسط مدیر ارسال شده است. شنبه 25 مرداد 1393 - 8:48 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

اقای کارگر سنگ اهن باید به عرض شما برسانم زیاد جوش نخور
یکم درست فکر کن ببین اقای رضایی چی نوشته بعد ازتحلیل حرف بزن

محمد این نظر توسط مدیر ارسال شده است. شنبه 25 مرداد 1393 - 12:45 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

از فرماندار محترم و اداره اطلاعات درخواست می کنم با کسانی که می خواهند نظم شرکت سنگ آهن را به هم بزنند برخورد جدی بشود از طرف جمعی از کارگرهای زحمتکش سنگ آهن

فردین این نظر توسط مدیر ارسال شده است. شنبه 25 مرداد 1393 - 4:38 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

جناب محمد آقا منظور شما از کسانی که میخواهند نظم شرکت رو بهم بزنند کیا هستند؟ ؟ اگر منظور شما از کسانی هست که خواستار گرفتن حق شهر و کناره گیری یه عده فاسد در شرکت که فقط به فکر منافع خود و اطرافیانشون هستند سخت متأسفم برایتان. خواهشم از شما اینه که از طرف کارگران صحبت نکنید. ما وکیل و وصی نمیخوایم عزیز دل برادر، معلومه که تو هم جیره خوار آقایونی

حسین این نظر توسط مدیر ارسال شده است. شنبه 25 مرداد 1393 - 6:38 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

محمد اقا مگر سنگ اهن نظمی هم دارد که کسی بخواهد ان را به هم بزند؟شما بخور بخور ها را نمی بینید ؟خرج هایی که می شود تا عده ای احساس گردن کلفتی بکنند و زنگ بزنند و زن وبچه مردم را تهدید بکنند؟ اگر حق با اقایان است و دیگران دروغ می گویند چه احتیاجی به تهدید است؟در ضمن جمعی از کارگران که شما نوشته اید خودشان زبان دارند و سواد هم دارند احتیاجی به میرزا بنویس ندارند

بافق این نظر توسط مدیر ارسال شده است. شنبه 25 مرداد 1393 - 9:20 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

گل محمدبراخودت حرف بزن نه ازطرف کارگران سنگ اهن افرین فردین جواب دندون شکنی دادی

حسان این نظر توسط مدیر ارسال شده است. شنبه 25 مرداد 1393 - 11:35 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

در جواب بعضی از نظر دهندگان باید عرض نمایم که تهدید مردم در این شرایط کار عاقلانه ای نیست.
خرابکار خواند معترضین اشتباه محض است

سجاد این نظر توسط مدیر ارسال شده است. یکشنبه 26 مرداد 1393 - 8:02 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

تماس گرفتن و تهدید کردن-چیزی را حل نمی کند
پس دست از تهدید بردارید و به درد مردم برسید
در جواب جناب موسی هم باید گفت
این تحلیل زشت است یا زیبا-تحلیل بخش وسیعی از جامعه اینگونه می باشد و شما قادر به حذف این تحلیل از ذهن ایرانیان نیستید
از سایت می توانید حذف کنید ولی از ذهن ایرانیان نه

لرد این نظر توسط مدیر ارسال شده است. یکشنبه 26 مرداد 1393 - 1:53 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

اصولا می گویند تهدید افرادی که چیزی برای باختن ندارند کار اشتباهی است زیرا مانند دمیدن به آتش است و آن را شعله ور تر می کند.
آتشی که زیر خاکستر است روزی شعله ور می گردد
هنگامی که آبی نمی دهید تا این آتش را خاموش کنیم،پس بهتر است ،حداقل بر روی آن بنزین نریزید

فتاحی قلعه ای این نظر توسط مدیر ارسال شده است. دوشنبه 27 مرداد 1393 - 9:26 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

ما به شدت از صباغیان نماینده کارگران و شورای شهر جهت گرفتن حق بافق حمایت می کنیم.

    بافق این نظر توسط مدیر ارسال شده است. دوشنبه 27 مرداد 1393 - 11:15 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

    ما دیگر از کسی حمایت نمی کنیم
    ما خود را اسیر افراد نمی کنیم
    ما دیگر در بند هیچ کس نیستیم
    کاری به عسکری-صباغیان-تشکری و … نداریم
    ما حق کودکان خویش را می خواهیم
    ما از ایران حمایت می کنیم

بی سر و سامان این نظر توسط مدیر ارسال شده است. دوشنبه 27 مرداد 1393 - 9:32 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

جناب رضایی:آیاهیچ مسولی دلیل آتش زیر خاکستر بودن ما مردم بیچاره بافق را که ظلم 50 ساله نسبت به ما درقبال تاراج منابع معدنی و سرمایه های انسانی است را برای بالا دستی ها به طور واضح تشریح نمود یانه؟؟؟؟

    منصف این نظر توسط مدیر ارسال شده است. دوشنبه 27 مرداد 1393 - 11:12 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

    انصاف داشته باش ظلم 50 ساله درست نیست
    سنگ آهن 43 ساله فعال شده
    بهتر است بگوییم ظلم قریب به 40 ساله(البته سه سال کمتر از چهل ساله)

بهار این نظر توسط مدیر ارسال شده است. چهارشنبه 29 مرداد 1393 - 9:45 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

ای داد بیداد از این همه ناحقی

... این نظر توسط مدیر ارسال شده است. چهارشنبه 29 مرداد 1393 - 1:17 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

چرا خودمان را گول بزنیم؟با اعتصاب بدون اعتصاب با هر چیز بدون هر چیز!کسانی که قدرت دارند هرکاری که دوست داشته باشند می کنند.چرا خودمان را خسته کنیم.ایران برایت متاسفم بافق برایت متاسفم بابا برایت متاسفم

    ایرانی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. چهارشنبه 29 مرداد 1393 - 6:33 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

    یک ملت اگر اراده داشته باشد و تمام آحاد آن متحد باشند و دعوای شهرها به راه نیندازند می تواند خیلی کارها بکند
    باید افق دید خود را وسیع کنیم و فریب جناحها را نخوریم
    طاقت بیار ای کودک این سرزمین-شب میشه تموم
    هموطن پرواز کن

محسن این نظر توسط مدیر ارسال شده است. پنج‌شنبه 30 مرداد 1393 - 4:25 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

سیاستی که برای این شهر نوشته شده و اجرا خواهد شد، خواهش میکنم اینقدر ساده نباشید… کسانی که نقش های مختلفی در این بازی دارن چه اونایی که نقش مثبت بازی میکنند و چه اونایی که نقش منفی..، همه اینها بازیگرن و دنبال منافع خودشون هستند ..حتی کسانی که نقش خاکستری دارن از این مورد مستثنا نیستن… شماها تماشاگر هستین و انها روی احساسات شما تاثیر میگذارن.. تماشگر ها هم مختلفن….امیدوارم گرفته باشین چی میگم… فقط خدا میتونه کمک کنه…اونم اینه که معجزه ای پیش بیاد..

داود این نظر توسط مدیر ارسال شده است. پنج‌شنبه 30 مرداد 1393 - 9:26 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

سلام فقر فرهنگی داریم و با اعتصاب میخواهیم آن را جبران کنیم و این غلط است بعضی افراد که در لحن و کلامشان ادب و احترامی دیده نمی شود مدافع حقوق یک شهر میشوند و اعتبار یک شهر را به زیر سوال میبرند بایستی سنجیده سخن گفت مودبانه درخواست کرد بایستی با تعامل وخویشتن داری مشکلات را حل نمود

    مهدوی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. پنج‌شنبه 30 مرداد 1393 - 8:28 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

    فقر فرهنگی ما این است که فریب عوام فریبی را می خوریم.

ایلیا این نظر توسط مدیر ارسال شده است. جمعه 31 مرداد 1393 - 2:32 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

آقا موسی شما کجایی هستی؟کامنت 11چه کسی کفته خط مقدم جبهه مالبنان وغزه است نکه عرب هستی ونان پاک سرزمین ایران را به حرام می خوری عرب های غزه حاضر نبودند خون ارسالی ایران رابه بهانه اینکه خون مجوس است به آنها تزریق شود ودرایام جنگ باعراق درکنار صدام بودند وصدام را برادر خود خواندندباز هم از این موجودات دفاع می کنی ؟مردم ایران به چه شخصی اجازه داده اند که ثروت ملت درغزه خرج کنند وقتی لبنانی ها وفلسطینی ها را درشبکه های خبری می بینیم از مامردم فقیر بافق وضعشان بهتر است…..اگر از جنبه انسان دوستی می گویی شیعیان عراق توسط سنی های داعش به فجیع ترین شکلی سر بریده می شوند وتلویزیون حکومت بی تفاوت از کنارش می گذرد…..

سمند این نظر توسط مدیر ارسال شده است. جمعه 31 مرداد 1393 - 2:49 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

در جریان اعتصاب از اشخاص پیروی نکنید.اشخاص برای منافع باندی و حزبی خود فعالیت می کنند.پس اگر یک روز سنگ یاراحمدی را به سینه بزنید-روز دیگر سنگ تشکری و روز دیگر سنگ عسکری را دائم دور خود می چرخید و ثروتهای شما چپاول می شود.این افراد در این سیستم فعالیت می کنند و منافع مردم برای آنها اهمیتی ندارد.

محمدیان این نظر توسط مدیر ارسال شده است. جمعه 31 مرداد 1393 - 3:09 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

عزیزانی که می گفتند حماس در کشته شدن نوجوانان فلسطینی نقشی نداشته است و اسرائیل بی خودی به غزه حمله کرده است خبر زیر را بخوانند :
گروه بين‌الملل: یکی از مسئولان بلندپایه حماس اعلام کرد اين گروه حماس در ربودن 3 نو جوان اسرائیلی و کشتن آنها در منطقه الخلیل که در ماه ژوئن اتفاق افتاد، دست داشته است.
منبع : http://www.baharnews.ir/vdcjvvei.uqe8vzsffu.html
…………………….
به همین دلیله که می گوییم بیایید به بچه های خود برسیم.
کاری به مردم سرزمینهای دیگر نداشته باشیم.
پدران آنها باید به فکر کودکانشان باشند که نیستند
…………….
قابل توجه نظر دهنده ای به نام موسی

مظفری این نظر توسط مدیر ارسال شده است. جمعه 31 مرداد 1393 - 4:07 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

بنده بارها و بارها در مورد خصوصی شدن سنگ آهن گفتم و نوشتم اما فقط مورد انتقاد یه عده ای قرار گرفتم که اصلا فکر هم نمیکنند .
تاسنگ آهن هست بچه های ما بخصوص پسران ما قرار نیست به مدارج بالا برسند
تا سنگ آهن هست پاتوقها افزایش پیدا میکنه
تا سنگ آهن هست قرار نیست هیچ کار و فعالیت فرهنگی درستی در بافق اجرا بشه چون تموم بودجه فرهنگی ما به شهرهای دیگه تخصیص داده میشه چون ما سنگ آهن داریم.در مورد کامنت
برای انجام یه کار فرهنگی باید خودکشی کنیم تا بودجه ای فراهم و به انجام برسونیم
تاسنگ آهن هست شهر رونق نمیگیره
تا سنگ آهن هست نخیلات و نخلها سرافراز نمیشن
تا سنگ آهن هست زمینهای کشاورزی باید به شهروندان نوقی واگذار بشه و اونها از این سرمایه به خوبی بهره ببرند
تا سنگ آهن هست شهرک صنعتی به همین دو سه تا کار قانع میشه و اعتبارات به جاههای دیگه سوق پیدا میکنه
تا سنگ اهن هست اشتغالزایی بخصوص اشتغال خانمها با مشکل مواجه میشه
تا سنگ اهن هست تعاونیهای بافق برای همیشه راکد و غیر فعال خواهند بود و فقط به تعدادی تعاونی بسنده میکنند
تا سنگ اهن هست بلای خانمانسوز اعتیاد هم هست
تا سنگ اهن هست خانواده در امنیت نیست
تا سنگ اهن هست ……هزاران و هزاران کار دیگه در بافق راکد خواهد موند
پس به خود بیائیم؛ کمی تعقل و آینده نگری به نفع شهر خواهدبود
چرا همه فکر میکنید زنده بودن فقط به وجود سنگ آهن بستگی داره
بیاین کمی از راحت طلبی و توقعاتمون کم کنیم و آینده شهر رو در نظر بگیرم
اینده فرزندان ما در گرو سنگ اهن نیست آینده آنها در افکار بلندشونه که یه عده ای با ایجاد این اعتصابات اذهان جوانان رو درگیر میکنند و باعث اغتشاش فکری میشن .
در جواب آقای محمدی هم میگم من با شما و کسانی که حرف شما را تائید کردن موافقم .به قول این مثل چراغی که به خونه رواست به مسجد حرام بارها و بارها در صحبتام در جلسات در نشستهای خونوادگی؛ گفتمان ها و هم اندیشیها و ….گفتم بافق ما نباید فقیر داشته باشه .اما بازهم میبینیم از هر دری یکی وارد میشه .آقای محمدی واقعیت رو میگن چرا غزه چرا فلسطین و چرا…. اگر داریم هم وطن خودمون رو از ورطه هولناک نداری و فقر نجات بدیم .
به تحصیل کودکانی کمک کنیم که دوست دارن تحصیل کنند اما پول ندارند به دختر جوانی کمک کنیم که چند سال به خاطر نداشتن جهیزیه نمیتونه جواب مثبت به خواستگارش بده
به پدری کمک کنیم که به خاطر بیماری قلبی و نداشتن هزینه عمل جراحی خونه نشینه و حتی کمک خرجی هم نداره و شرمنده زن و فرزندانشه
داریم توی همین شهر خودمون افرادی که باسیلی صورت خودشون رو سرخ نگهداشتن اما تاکی این سرخی باقی میمونه ؟تاکی میتونه صبرکنه ؟بیایئم عاقلانه فکر کنیم که چرا ؟؟چرا شهر ما فقط با 40 هزار نفر جمعیت بالغ بر5 هزار یا بیشتر فقیر داشته باشه .بیایم هدفمند کار کنیم نه فقط دلخوش باشیم که زنده گی میکنیم باید بتونیم زندگی کنیم زیرا زنده بودن با زندگی کردن فرقها داره از زمین تا آسمون .

    کارگران این نظر توسط مدیر ارسال شده است. جمعه 31 مرداد 1393 - 8:43 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

    با بخش اول سخنان شما موافق نیستم-کشوری مثل کانادا دومین کشور از نظر ذخایر نفت است.ولی به جا و درست از این ثروت نفت استفاده می کند.اصلا سیستم حکومت آن بر ای رفاه عمومی شکل گرفته است.پس مهم نوع سیستم حکومت و هدف به وجود آمدن آن است.سیستم حکومت در بعضی از کشورها بر پایه ی ایدئولوژیهای مسخره است و منافع ملی و رفاه عمومی را در نظر نمی گیرد بلکه با استفاده از این ایدئولوژی ناتوانی خود را در اداره کشور می پوشاند.این حکومتها یک شیطان در برابر خود ترسیم می کنند،خود را حق معرفی کرده و بر سر مردم کلاه آنچنانی می گذارند.پس سخنان شما درباره بستگی پاتوقها به سنگ آهن و یا افزایش اعتیاد به خاطر سنگ آهن فرافکنی است و قابل قبول نمی باشد.جوانان زیادی وجود دارند که دارای تحصیلات عالی می باشند ولی نسبت به زندگی ناامید هستند و خود کشی می کنند.بسیاری از جوانان ما مدارج بالای تحصیلی را طی می کنند ولی نا امیدند.
    با قسمت دوم نظر شما مبنی بر توجه به مردم خودمان به جای غزه موافقم.ولی به احتمال زیاد شما این قسمت را بیان کردید تا منطق موجود در این قسمت بی منطقی موجود در قسمت قبل را کم رنگ کند.
    فهرست کشورها از نظر ذخیره ی نفت

    کارگران این نظر توسط مدیر ارسال شده است. جمعه 31 مرداد 1393 - 9:11 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

    در ضمن خانم یا آقای مظفری
    ثروتهای بافق(یا ایران)خرج کشورهای دیگر می شود.اگر به شهرهای دیگر ایران سفر کرده باشید متوجه می شوید که آنها نیز مشکلاتشان کمتر از مشکلات ما نیست.پس بی خودی ذهنها را منحرف به شهرهای دیگر نکنید و یا اینکه دعوای بین شهرها راه نیندازید.شهرهای ایران در کنار هم آباد می شوند.
    به شهرهای جنوب و نفت خیز ایران بروید تا متوجه شوید من چه می گویم
    آبادان که چهل سال پیش عروس ایران بود امروز به خاک سیاه نشسته است
    خرمشهر را ببینید
    شهرهای دیگر را ببینید
    حتی تهران نیز به عنوان پایتخت ایران،وضعیت خوبی ندارد
    درد ما جدا جدا درمان نمی شود

    بافق تنها این نظر توسط مدیر ارسال شده است. شنبه 1 شهریور 1393 - 7:03 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

    مظفری جان اگر بافق نبود.توکرمان خاک برسرمی کردی.خواهشا بذار بافقی ها برای خودشون تصمیم بگیرند.
    نظر ندی سنگین تر هستی

مظفری این نظر توسط مدیر ارسال شده است. شنبه 1 شهریور 1393 - 8:01 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

آقای کارگران محترم سلام ؛ اولا من خانم مظفری هستم دوما ؛من چه حرفی زدم که شهرهارو به هم ریختم .من از آبادانی سخن میگم و از همدلی و وفاق نه از تفرقه وتزویر و ریا .شهر بافق آباد بشه و از این همه دغدغه فکری دور باشیم ؛ارامش واقعی در شهر حاکم بشه باعث دعوای بین شهرها میشه ؟من که متوجه نشدم اما امیدوارم اینقدر مثبت نگر باشیم و اذهان و افکارمون مثبت باشه که نیت دیگران رو چه من چه افراد دیگران رو ؛شر ندونیم .

    کارگران این نظر توسط مدیر ارسال شده است. شنبه 1 شهریور 1393 - 11:17 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

    خانم مظفری کل نظر بنده منتشر نشده است.
    من کشوری مثل کانادا را مثال زدم که با باوجود داشتن منابع عظیم نفت(دومین کشور از نظر ذخایر نفت)دارای یک سیستم دموکراتیک حکومتی است و سهم شهرها از منابع طبیعی مشخص است.در کانادا شاهد بالاترین رفاه عموم هستیم که بگونه ای که ایرانیان آرزوی مهاجرت به کاندا را در سر می پرورانند.بهترین دانشگاههای جهان در کانادا وجود دارد و جوانان بالاترین مدارج تحصیلی را طی می کنند.امید به آینده در جوانان زیاد است.اما در ایران ما منابع طبیعی ارزشمندی داریم ولی مانند کانادا توسعه یافته نیستیم.جوانان ما دکتری می گیرند ولی چاره ای جز مهاجرت ندارند.اینکه شما اعتیاد و … را به سنگ آهن ربط می دهید خنده دار است و نیاز به بحث ندارد.اما با بحث شما درباره ی غزه موافقم.
    ایرانی حق دارد در کشوری زندگی کند که رفاه در آن در حد کشورهای سوئیس -سوئد و … باشد زیرا کشور ما غنی است.
    اگر سیر اقتصادی و رفاهی ایران قبل از سال 1979 ادامه می یافت ما در شرایط فعلی باید از نظر رفاهی(نه از نظر صنعتی)در حد کشورهای مرفه باشیم.

ح-ا-ا این نظر توسط مدیر ارسال شده است. شنبه 1 شهریور 1393 - 9:14 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

باآقای رضایی همکارخوبم کاملاموافقم

ح-ا-ا این نظر توسط مدیر ارسال شده است. شنبه 1 شهریور 1393 - 10:57 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

باسلام
باآقای رضایی همکارخوبم موافقم

ثنا این نظر توسط مدیر ارسال شده است. دوشنبه 3 شهریور 1393 - 8:36 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

بافق تنها ؛بی نزاکتی هم حد و اندازه داره .فعلا که شما باید خاک بر سر کنید با این اوضاع و احوال.ایشون اگر کرمانی هستن و در حال حاضر بالاجبار در بافق ساکنن به کوری چشم شما و امثالهم در آرامش و اسایشن و بنده خدا از سر دلسوزی حرفی میزنه که برای شما قابل تفهیم نیست .واقعا متاسفم برای ما بافقیهاکه آبرومون با وجود کسانی مثل شما زیر سواله .اقای ابراهیمی نظرمنو حتما درج کنید هرچند تا حالا چند نظر من از چشم بینای شما افتاده.

الرحمن این نظر توسط مدیر ارسال شده است. جمعه 7 شهریور 1393 - 1:49 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

بدبختایی هستن که اون ته معدن کار میکردن میدونی کجا رو میگم
استخراج
زودتر از همه می میرن
تنگی نفس و یا آسم
یه بافقی رفت یزد خون بده
بهش گفتن اهل کجایی
گفت اهل بافق
گفتن خون تو به درد ما نمیخوره
هوای بافق سمیه
همه بدبیاریش مال ما
خصوصی کردنش مال اونا
واقعا
آخرتی هست
چطور میخوان جواب بدن

You cannot copy content of this page