مشروح کامل جلسه ی وزیر تعاون ،کار و رفاه اجتماعی در فرمانداری بافق

دسته: عمومی
یک دیدگاه
جمعه - 24 مرداد 1393

قسم می خورم بیش از 15 درصد به شهر کمک کنم / اینقدر مثل کرم ابریشم به دور خود پیله نپیچیم تا خفه شویم

به گزارش بافق فردا 

به نقل از بافق امروز

  دکتر ربیعی:  دراین اعتصابات، مدام پیگیری می کردیم که مبادا کسی به کسی “تو” بگوید. اما در مقابل، انتظار داریم که وقتی هیئت مدیره و مسئولانی در راس کار هستند که با این سعه صدر، در حال رفع مشکلات موجود و خواسته های مردم بر روال قانونی خودشان هستند، افرادی در میان مردم، به نوعی سخن نگویند که جریانات را کش دهند و ماجراهای تازه بیافرینند.

    دکتر ربیعی وزیر تعاون ، کار و رفاه اجتماعی با هیئت همراه، پس از کلنگ زنی پروژه احداث پلی کلینیک تخصصی تامین اجتماعی بافق در سالن جلسات فرمانداری این شهر، با مسئولین محلی، در مورد مشکلات و درخواستهای مردمی، به تبادل نظر پرداختند.

امام جمعه بافق: واگذاری 15 درصد، تکمیل چرخه فولاد، امنیت شغلی

در ابتدای جلسه حجه الاسلام سلیمانی، امام جمعه بافق، ضمن اعلام اینکه مردم بافق مردمی ولایتمدار هستند گفت: بافقی ها در همه عرصه های سیاسی کشور بیشترین حضور را داشته اند. این مردم، بسیار قانع و کم توقع بوده و چیزی بیشتر از حق خود را تا کنون نخواسته و نمی خواهند. مردم این شهرستان، با وجود اینکه میزبان یکی از بزرگترین معادن کشور هستند، اما هنوز از نعمت گاز برخوردار نشده اند.

سلیمانی در ادامه به تشکیل کارگروه پیگیری مطالبات مردمی بافق، اشاره کرد و اظهار داشت: کارگروهی برای پیگیری مطالبات مردم تشکیل داده ایم که به نمایندگی از مردم بافق و کارگران شرکت، چند خواسته اساسی را دنبال کنند. اولین خواسته آنها این است که 15 درصد از سهام سنگ آهن، به مردم داده شود و اگر این اتفاق بیفتد، مردم با سهیم دانستن خود در معدن، بیشتر برای شرکت سنگ آهن مرکزی، دل می سوزانند.

امام جمعه بافق افزود: دومین خواسته این مردم نیز، احداث کارخانجات جوار معدنی و تکمیل چرخه فولاد است. سنگ آهنی که اکنون از بافق خارج می شود، به صورت مواد خام است و ارزش افزوده چندانی برای شهر ندارد.

نماینده ولی فقیه در شهرستان بافق، در پایان افزود: سومین خواسته مردم نیز، بحث امنیت شغلی آنهاست.

اعتراض به نماینده کارگران: شما فرهنگی هستید، نه نماینده کارگران

محمدرضا صباغیان، به عنوان نماینده کارگران سخنران دیگر این نشست بود.

گفتنی است، یکی از حضار، هنگامی که صباغیان خود را به عنوان نماینده کارگران شرکت سنگ آهن مرکزی معرفی کرد، طی اعتراضی گفت: شما یک فرهنگی هستید و یک معلم، نمی تواند نماینده قشر کارگر باشد. ثانیاً اینکه در شرایط اعتصاب، و در یک مقطع زمانی خاص، با امضای افرادی خاص که در محل اعتصاب بوده اند، به عنوان نماینده کارگران معرفی شده اید، حق این است که اکنون که بحث کارگروه مطرح است، در یک رای گیری و با حضور 5000 پرسنل شرکت سنگ آهن، نماینده ای هم خون و از همین قشر کارگر انتخاب شود، نه یک فرهنگی یا معلم!

صباغیان : همین امشب 15 درصد را به مردم بافق بدهید تا دنیای این مردم را و آخرت خودتان را آباد کنید

محمدرضا صباغیان، مجدداً با عنوان اینکه بنده نماینده کارگران شرکت هستم، سخنان خود را اغاز کرد و به بیان مشکلات و کمبودها و هشدارهای آینده اقتصادی بافق پرداخت و اظهار داشت: ما در این شهر متخصص نداریم، از بین 8 کارخانه فولادی که دولت قبل مصوب کرد ساخته شود، تنها کارخانه ای که در کنار معدن سنگ آهن بوده است، خصوصی شده و بسته می شود! جناب اقای وزیر! مردم ما به مسئولین بدبینی شدید دارند.

صباغیان در ادامه گفت: شرکت سنگ آهن را فروخته اند به صندوق بازنشستگان فولاد. صندوقی که گفته می شود خود دچار مشکل مالی است. شما خود را به جای شهروندان بافقی بگذارید، هرکار که شما بگویید، ما هم انجام می دهیم. سنگ آهن بافق در حال اتمام است. چیزی از آن باقی نمانده است. صندوق بازنشستگی کارکنان فولاد نیز باید طبق قانون، 40 درصد را به بخش خصوصی واگذار کند. بخش خصوصی نیز یعنی نیروی کمتر، تولید بیشتر. جناب اقای وزیر! شما وارث این مشکلات هستید نه ایجاد کننده آن. هم اکنون هزاران زابلی در بافق بیکارند و نان و آبی برای خوردن ندارند. مردم بافق مصمم هستند که شرکت، دولتی بماند و نمیگذارند کسی حقشان را ضایع کند. خصوصی هم بشود، باز مردم نمی گذارند حقشان را کسی ضایع کند.

صباغیان که در این هنگام، با صدای بلند سخن می گفت افزود: از حاضران به جهت اینکه صدایم را بلند می کنم، عذرخواهی می کنم. اما در قرآن آمده است که در جاییکه حق شما را می خورند، می توانید صدای خود را بلند کنید. ما، تقاضا داریم، 15 درصد از صندوق را به شهر بدهید. در کنار این تولیداتی که صورت می گیرد، اگر 15 درصد به شهر بخشیده شود، در آنصورت شهر هم پیشرفت می کند. ان شاء الله این مسئله را همین امشب، مصوب کنید و به مردم ببخشید تا هم دنیای این مردم آباد شود و هم آخرت شما.

صباغیان در پایان، ضمن ابراز اینکه کارگران گوش به فرمان وی هستند اظهار داشت: بنده به عنوان نماینده کارگران، به 5-6 هزار نفر گفتن بروید سر کار، رفتند سر کار. اکنون باید به این کارگران، نتیجه کارم را بگویم. همانروز گفتم، تا 4 شهریور ماه اگر دستاوردی داشتم عنوان می کنم و اگر نداشتم، به کارگران می گویم کاری نتوانستم بکنم و خودتان می دانید.

مدیر کل سابق پدافند غیر عامل استانداری یزد در پایان اظهار داشت: تکمیل چرخه فولاد بافق نیز خواسته دیگر ماست. اکثر شهرستانهای یزد فولاد دارند، ما نداریم. ما خواهان این هستیم که ظرف سه سال آینده، پولی گرفته نشود تا چرخه فولاد تکمیل شود. (تشویق اعضای شورای شهر)

مشاور شورای شهر: کارخانه های جوار معدنی دکور است/ بیش از 400 صفحه وعده مسئولین داریم که محقق نشده است.

درادامه، حسین ندافیان، فرماندار دولت دهم بافق، بعنوان مشاور شورای شهر طی سخنانی اظهار داشت: بنده از وزیر محترم تشکر می کنم و اینطور که شنیدم، خود ایشان پیشنهاد کرده اند که از بافق بازدیدی داشته باشند که خود این موضوع نشان از این دارد که دلسوز هستند و پیگیر.

ندافیان گفت: در تمامی دولتها در بافق، کار شده است. اما هیچ یک، حق بافق را آنگونه که شایسته و بایسته است، نداده اند. در اعتصابی که در سال 79 در اعتراض به خصوصی سازی شرکت شد، مصوب شد که این شرکت، خصوصی نشود مگر آنکه زیرساختهای توسعه شهر، فراهم و تامین گردد.

وی با بیان اینکه کارخانه های جوار معدنی فعلی، دکوری است ادامه داد: احداث تعدادی کارخانه، آغاز شد اما نتیجه ای نداد. جناب آقای وزیر! اگر از شرکت سنگ آهن بازدیدی داشته باشید، می بینید که یک گودالی از معدن باقی مانده است ناشی از برداشتهای بی رویه ، و کارخانه هایی که در پشت این گودال قرار گرفته، بجز یکی دوتا، بقیه دکوری است. بیش از 400 صفحه وعده و قول مسئولین وجود دارد که عملی نشده است.

فرماندار سالهای 89-90 بافق با بیان سوالی از وزیر خاطر نشان ساخت: سوال اصلی ما این است که آیا با دو درصدی که آنهم در دولت قبلی مصوب شده است که به شهر بدهند و سالی 7-8 میلیارد تومان بیشتر نمی شود، می توان عقب ماندگی و محرومیت این شهر را جبران کرد؟

فرماندار دولت عدالت محور بافق، ادامه داد: هیچکدام از مسئولین و مردم، مخالف خصوصی سازی نیستند. ما درخواست داریم آنچه را که دولت در قالب خصوصی سازی از ما میگیرد بصورت 15 درصد هدیه، به مردم ببخشد. امیدوارم با دست حضرتعالی این هدیه ، همین امشب به مردم اعطا شود، مردم با حضور خود شما، جشن بگیرند و بحث 71 درصد همین امشب بسته شود. مردم ما، از این خواسته کوتاه نمی آیند و البته شایان ذکر است که معدن چغارت نیز اگر خیلی خوب مدیریت شود، تا حداکثر سه سال آینده، تمام شده و اوضاع اقتصادی شهر، بهم می ریزد.

دکتر ربیعی : من کارگری کارگر زاده ام. احساسات کارگری را درک می کنم

دکتر ربیعی، وزیر تعاون ، کار و رفاه اجتماعی پس از شنیدن سخنان امام جمعه، صباغیان و مشاور شورای شهر، اظهار داشت: ما همه که دور این میز جمع شده ایم، مسئولیم و در یک نظام ولایی کار می کنیم. باید مسئولیت آن را بپذیریم و در سخن گفتن، همه جوانب را در نظر بگیریم. باید مسئولانه صبت کنیم. من فضای حاکم بر این شهر را و احساسات مردم و کارگران را درک می کنم. خود من ، قبل از انقلاب اعتصاب کارگری راه انداخته و دستگیر شده ام.

دکتر ربیعی افزود: ما اصلاح ساختار کرده ایم و صندوق بازنشستگی فولاد، گرچه مشکلات مالی بسیاری داشته است، اما امروز یکی از قویترین صندوقهاست. من می توانستم اموال صندوق را بفروشم و سالها حقوق کارکنان را بدهم و همه برایم هورا بکشند اما خدا را در نظر گرفتم و این کار را حرام دانستم. از اینرو مالک این معدن، یکی از صندوقهای موفق و قوی روزهای آتی خواهد بود.

وزیر تعاون افزود: بنده سفره خالی را درک کرده ام. کارگر بوده ام. در بلوک سازی، بنده آب یخ پخش می کردم. به سابقه کارگری ام افتخار می کنم و بارها حتی در کتابهایم، با افتخار گفته ام که من کارگری کارگر زاده ام. یادم می آید که به مقام معظم رهبری نیز روزی گفتم که این از نظام مردم سالاری دینی است که کارگری صفر، می تواند وزیر مملکت شود. از اینرو، بنده در شرایطی هستم که می توانم با شما صحبت کنم و احساسات کارگران را درک کنم. دغدغه امنیت شغلی را می فهمم. آینده نگری را می دانم و شرمندگی پدری را جلوی فرزند و همسرش، با خون و پوست خود، احساس کرده و مثل برخی از مدیران نیستم که فقط شعار می دهند. بنده، متعهدانه و مسئولانه، به زندگی کارگران شهر بافق، نگاه می کنم.

برای معدن برنامه ریزی کرده ایم، نباید مردم را با سخنان مایوسانه، ناامید کرد

دکتر ربیعی در ادامه گفت: من به دولتهای گذشته کاری ندارم. چه کسی قول داده و چه کسی عمل نکرده، به بنده ربطی ندارد. اما بنده، یاد گرفتم کاری را که از عهده اش بر نمی آیم، قول ندهم. همین پلی کلینیک را حتما در موعد مقرر یعنی دوسال دیگر، بهره برداری خواهیم کرد. چرا که بودجه، نقشه و تمامی مواردش دیده شده و تامین شده است. برای معدن هم برنامه ریزی کرده ایم. برایش سرمایه گذاری کرده ایم. دل مردم قرص باشد. اینکه بگویید معدن تمام میشود، اشتباه است. ما طرح های گسترش فراوانی برای این معدن داریم و نباید با سخنان ناامید کننده مردم را مایوس کرد.

وزیر تعاون، در این میان از شهبازی، عضو هیئت مدیره صندوق خواست طرح های توسعه ای و برنامه ریزی شده صندوق را بیان کند که شهبازی اظهار داشت: در درجه اول، باید بگویم دارایی های بروز ارزیابی شده صندوق فولاد بالغ بر 16 هزار میلیارد تومان است و چیزی نزدیک به همین عدد در اکچوالی جدیدش از دولت طلبکار است و این را بدانید که صندوق فولاد، صندوق قوی با دارایی خوبی است.

شهبازی افزود: منشور مدیریتی سنگ آهن مرکزی را وزیر محترم انشا ء نمودند و خدمت معاون اول و مسئولین استانی و مسئولین شهر بافق ارسال شد. در آن منشور 16 بندی تمامی دغدغه های اجرای طرح های جوار معدنی دیده شده است. طی جلساتی که با مدیرعامل شرکت سنگ آهن ، اقای عسکری داشتیم، تاکید داشتیم طرح های توسعه حتی زودتر از زمان پیش بینی شده به بهره برداری برسد. طرح های گندله سازی سه چاهون، اصلاح خطوط کنسانتره و افزایش ظرفیت، فاضلاب شهری، احداث کارخانه فولاد و بحثهای مربوط به اکتشاف معادن جدید، گسترش معدن و دیگر طرح ها، با جدیت هر چه تمامتر و با تایید مدیریت صندوق، دنبال خواهد شد. همچنین برای تامین منابع مالی طرح ها، روشهای مدرنی در بورس را پیگیری می کنیم تا همانند گلگهر و چادرملو، زمینه مالی شرکت را تقویت کنیم تا مشکلی در این زمینه نداشته باشیم.

تمامی طرح ها به قوت خود باقی است/ روزشمار طرح ها در شهر نصب شود / تعدیل نیرو نخواهیم داشت/ تعهدات شرکت به شهر را قبول کرده و ادامه می دهیم

دکتر ربیعی در ادامه سخنان شهبازی دستور داد: برای اینکه مردم، خیالشان راحت باشد، طرح های اصلی شهر را که نام بردید، زمان بندی کنید، تابلوی روزشمار برای آن نصب کنید تا مردم هر روز، در جریان میزان پیشرفت طرح ها قرار بگیرند.

وزیر تعاون، در ادامه با اعلام اینکه ما تعدیل نیرو نخواهیم داشت گفت: این قول را به شما می دهیم که ما امنیت شغلی کارگران را تضمین خواهیم کرد. البته منظور بنده از دید کلان است، نه اینکه اگر کارگری بعنوان مثال با دیدگاه های اصلی شرکت همراهی نکرد یا با مدیریت شرکت، درگیری پیدا کرد و … امنیت شغلی اش را بنده تضمین کنم، بلکه منظور من این است در شرایط کلان و استاندارد، ما هیچ تعدیل نیرویی نخواهیم داشت بلکه در جهت گسترش و بکارگیری نیروهای جدید کار خواهیم نمود و با اولویت نیروهای کاری بومی، استخدام های جدیدی نیز خواهیم داشت. ما توقف طرحی در بافق، نخواهیم داشت و مردم از این بابت، به هیچ عنوان دغدغه ای نداشته باشند. در طول این سه سالی که عمر مدیریت بنده است، متعهد می شوم که طرح ها را آنچنان به جلو ببریم که عقب گردی نداشته باشیم. همینجا اعلام می کنم هر تعهدی که شرکت و مدیرعامل آن در قبال شهر داشته است را حمایت می کنیم و متعهدانه پیگیری خواهیم کرد.

خبر بکارگیری 1500 نفر در سال 93 که امشب توسط اقای عسکری به بنده اعلام شد، خستگی را از تنم بیرون برد

دکتر ربیعی ضمن برشمردن شایستگی های مدیرعامل شرکت سنگ آهن اظهار داشت: آقای عسکری که به نظر بنده فردی زحمتکش، شایسته و دلسوز برای شهرش است، موظف است مطالعه کند، کمبودهای منطقه را ببیند و هر تعهدی را که در مورد پیشرفت منطقه بپذیرد، بنده خود را موظف می دانم که حامی این تعهد باشم و به جد، آنرا برآورده سازم. هر تعهدی هم که تا کنون برای شهر داده شده نیز، درصدد برآورده کردن آن خواهم بود. هم اکنون هم ایشان اخرین خبر را داده اند که 1500 نفر در سال 93 در طرح های توسعه ای شرکت، مشغول بکار خواهند شد که الحمدالله این خبر بسیار مسرت بار را امشب، از زبان ایشان شنیدم و برای بنده که می دانم، کار برای یک خانواده بیکار چقدر باارزش است، خستگی ها را از تنم بیرون می برد.

شما که خود فرماندار و مسئول بوده اید، باید بدانید برای واگذاری 15 درصد نیاز به قانون داریم و دست شخص بنده نیست که همین امشب به شما واگذار کنم

دکتر ربیعی در ادامه راجع به درخواست 15 درصد بخشش صندوق به شهر، اظهار داشت: ضمن احترامی که برای امام جمعه محترم شهر قائل هستم، به دوستان دیگر توضیح می دهم. شما که خودتان فرماندار بوده اید (خطاب به حسین ندافیان) باید بدانید که برای بخشیدن این 15 درصد، نیاز به قانون داریم و چیزی نیست که بنده، بتوانم به خودی خود، دستور این کار را بدهم. چیزی که آقای رئیس جمهور محترم دستور دادند برای توقف 28 درصد، متوقف شد تا به گزینه بهینه برسیم. اگر این اتفاق، بدون قانون، می توانست اتفاق بیفتد که بنده 15 درصد به بافق ببخشم، که این مسئله در همه شهرها، روی می داد. در چهارمحال بختیاری نیز مسئله آب وجود دارد و آنها می گویند ما روی آب نشسته ایم و آیا می توان همین درخواست را برا ی آنها توجیه پذیر دانست؟ این مسئله ای که شما عنوان می کنید، نیاز به قوانین دارد و بنده نمی توانم امشب، 15 درصد به شما بدهم. تعجب می کنم از دوستان مسئول، که این چنین انتظاراتی دارند.

ما هم انتظار داریم با صحبت کردن، تبادل نظر و تعامل، مشکلات را حل کنیم نه با سخنان جنجالی، غیرقانونی و ماجراجویانه

وزیر تعاون در ادامه گفت: بنده نیز یکسری انتظاراتی از دوستان داشته و دارم. این اعتصابات که 39 روز طول کشید اگر 339 روز هم طول می کشید، ما حرمت کارگر را حفظ می کردیم و نمی گذاشتیم اتفاقاتی که در اعتصابات و اعتراضات قبلی، نظیر اردیبهشت 90 روی داد، صورت گیرد. ما نوکر کارگران هستیم و توی دنیا، کار دیگری هم بجز این خدمت رسانی نداریم. دراین اعتصابات، مدام پیگیری می کردیم که مبادا کسی به کسی “تو” بگوید. اما در مقابل، انتظار داریم که وقتی هیئت مدیره و مسئولانی در راس کار هستند که با این سعه صدر، در حال رفع مشکلات موجود و خواسته های مردم بر روال قانونی خودشان هستند، افرادی در میان مردم، به نوعی سخن نگویند که جریانات را کش دهند و ماجراهای تازه بیافرینند. وقتی می گوییم سنگ ندهیم تا ذوب اهن بخوابد، خوب از قبل ذوب آهن هم عده زیادی کارگر در حال ارتزاق هستند، ذوب آهن هم مال کارگرانی زحمتکش است. آنجا هم که سرمایه گذاری زالوصفت نخوابیده است! پولش توی جیب تامین اجتماعی می رود. پولی هم که اینجا در می آید حقوق کارگرهای فولاد می شود. بنابراین با تفاهم، با بحث کردن، با صحبت کردن، کار را پیش ببریم. بنده هم در تهران، پذیرای دوستان هستم، هم اقای دری رئیس هیئت مدیره صندوق اینجا می آیند، هم دکتر فیروزآبادی قائم مقام بنده که یزدی است اینجا می آیند. هم دکتر نوربخش رئیس سازمان تامین اجتماعی یزدی هستند و سالها در بافق بوده اند، هم مهندس کلانتری معاون تعاون بنده استاندار یزد بوده و با شرایط اینجا آشنا هستند و می توانند مرجع خوبی برای حل و فصل مشکلات باشند، بنابراین صحبت کردن و بحث کردن و از روال قانونی پیش رفتن، هم بهترین راه است و هم باعث می شود اعتماد دوطرفه ایجاد شود. تهدیدها و اعتصابات و درگیریها، به فرصت سوزی تبدیل میشود و فرصت پیشرفت و توسعه را از همه می گیرد.

در ادامه امیرزاده، ضمن تشکر از وزیر و سعه صدر وی برای پذیرش و استماع سخنان شورا و کارگروه، اظهار داشت: در رابطه با 15 درصد و سهام ترجیحی کارکنان، قرار شد جنابعالی با هیئت وزیران صحبت کنیم که اکنون نمی دانیم، وضعیت به چه صورت است و این کارگروه، اکنون هیچ خروجی نداشته و جوابی برای مردم نداریم.

نباید در یک نقطه بایستیم و گره کور بزنیم / قسم می خورم که بیش از 15 درصد به این شهر کمک کنم

وزیر تعاون نیز در پاسخ گفت: بنده برای واگذاری این 15 درصد نیاز به قانون دارم و باید مراحل قانونی این واگذاری طی شود. در ضمن، بنده همینجا قسم می خورم، بیش از 15 درصد به این شهر خدمت خواهم کرد. (صلوات حاضرین) . ما نباید در یک نقطه بایستیم و گره بزنیم و آن گره را کور کنیم. نباید مانند کرم ابریشم، به دور خود پیله ای بتنیم و درون آن خود را خفه کنیم. ما می خواهیم آسفالتهای این شهر را درست کنیم، بهداشت را تامین کنیم، ما می خواهیم خدمت کنیم، و با صمیم قلب می گوییم که می خواهیم خدمت کنیم.

امیرزاده نیز در پاسخ گفت: اقای وزیر! ما از شما ممنونیم، از آنجاییکه هیچ کس به درد دل ما گوش نکرده، مجبوریم هر آنچه در دل داریم، به دکتر ربیعی بگوییم. خواسته ما این است که یک بند جدید در منشور 16 بندی اضافه شود، و آن این است که به مدت سه سال، سودی از محل 71 درصد ، توسط صندوق برداشته نشود تا طرح های توسعه ای تمام شود. ما در دولتهای گذشته سیلی خورده ایم که امروز اگر کسی چیزی را در سینی قرار دهند و جلوی ما بگیرند، می ترسیم که برداریم.

(در این هنگام حاج رضا فروزنده یکی از بازنشستگان شرکت سنگ آهن، به وزیر تعاون گفت: شهر بافق 20 سال از دیگر شهرهای استان عقب مانده تر است. اقایان حاضر در سالن نمی گویند، بنده می گویم: ما 20 سال از همه شهرهای استان عقب تر هستیم.)

حسن تشکری رئیس شورای شهر بافق نیز بعنوان سخنران بعدی، طی سخنان کوتاهی گفت: ما از سال 88 و در دولت قبلی مصوب کردیم، کلینیک تخصصی در بافق ساخته شود، امروز، می بینیم درمانگاه تخصصی کلنگ می خورد. یک پله پایین تر! چرا؟

دکتر نوربخش : آقای تشکری عزیز ، اشتباه می کنید

استاندار یزد نیز در این حین، از رئیس شورای شهر بافق خواست برای مصوبه سال 88 اسنادی ارائه کند که البته جوابی نشنید. در این هنگام دکتر نوربخش رئیس سازمان تامین اجتماعی کشور اظهار داشت: آقای تشکری، امیدوارم که البته فرق این دو را نیز بدانید. البته اشتباه می کنید. اینجا یک پلی کلینیک تخصصی ساخته خواهد شد. بنده ماهها در شهر بافق، بصورت داوطلبانه خدمت کرده ام. در سال 68 اولین عمل جراحی را بنده در بافق، انجام داده ام. این کمترین خدمتی است که می توانیم برای بافق انجام دهیم. مطمئن باشید که با مختصات این منطقه آشنایی کامل دارم و ظرف دو سال یک پلی کلینیک تخصصی در این شهر ساخته خواهد شد.

گفتنی است فرماندار بافق نیز به دوستانی که اعلام می کردند در بیلبورد نوشته شده “درمانگاه تخصصی” اظهار داشت: این اشتباه از طرف پیمانکار مربوطه بوده که کلمه درمانگاه را در بیلبورد محل مراسم، نوشته است.

پس از این جلسه در ساعت 11 و 30 دقیقه، بازدید دکتر ربیعی از شرکت سنگ آهن و طرح ها آن، کارخانه اگلومراسیون، اصلاح خطوط کنسانتره، کارخانه فرآوری، محوطه استخراج معدن چغارت، کارخانه خردایش و … اغاز شد و تا ساعت 1 نیمه شب ادامه یافت.

در بازدید از این طرح ها نیز کارشناسان، توضیحات مربوط به هر طرح را عنوان کردند و دکتر ربیعی با چند کارگر حاضر در محل، به گفتگوی صمیمانه پرداخت و مستقیماً با مشکلات و میزان حقوق و دستمزدهای آنها، آشنا شد. وی بعد از گذراندن شب در هتل نیکان بافق، صبح زود بافق را به مقصد اردکان، ترک کرد.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۸۲
برچسب ها:
دیدگاه ها
ناشناس این نظر توسط مدیر ارسال شده است. جمعه 24 مرداد 1393 - 6:47 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

آفای عسگزی کجا 1500 نفر نیرو گرفتن ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

You cannot copy content of this page