انتفاع مردم از درآمدهاي شهرستان از اهداف تعاونی توسعه است

دسته: عمومی
یک دیدگاه
شنبه - 25 مرداد 1393

رئیس تعاون، کار و رفاه اجتماعی بافق از تشکیل شرکت تعاونی توسعه و عمران آفتاب و آهن بافق در راستای سیاست های اصل 44 و برای انتفاع مردم از درآمدهای شهرستان خبرداد.
علی اصغرنوری شادکام با اشاره به ابلاغ سیاست های کلی اصل 44 از سوی مقام معظم رهبری و ضرورت ارتقای سهم بخش تعاونی و خصوصی در اقتصاد، اظهارکرد: تعاوني ها زمینه تجمیع سرمايه هاي كوچك برای انجام كارها و فعالیت های بزرگ را فراهم می کند.
رئیس تعاون، کار و رفاه اجتماعی بافق با اشاره به آغاز پذیره نویسی سهام تعاونی توسعه و عمران شهرستان، افزود: پذيره نويسي سهام شركت تعاوني توسعه و عمران آفتاب و آهن بافق به منظور تسريع در توسعه و عمران شهرستان و هدايت منابع مردمي به بخش هاي توليدي در شرف تاسیس قرار گرفت.
وی درباره اهداف این تعاونی، افزود: بستر سازي براي حضور در فعاليت هاي اقتصادي و انجام طرح هايي كه امكان واگذاري آن به بخش خصوصي وجود ندارد از دلایل تشکیل شركت تعاوني توسعه و عمران بافق است.
نوری شادکام خاطرنشان کرد:انتفاع عموم مردم منطقه از درآمدهاي شهرستان بویژه در بخش های معدنی و راه آهن از دیگر اهداف ایجاد این تعاونی است.
رئیس تعاون و کار بافق افزود: ترك تشريفات مزايده برابر قانون، توسعه و عمران همه جانبه شهرستان و روستا هاي تابعه و امكان فعاليت در حوزه هاي توليدی، توزيعی و خدماتی برابر قانون از مزایای تشکیل این تعاونی است.
وی افزود: شركت هاي بزرگ منطقه از جمله سنگ آهن، كارخانجات و شهر داري در واگذاري كار به اين تعاوني اعلام آمادگی کرده اند.
نوری شادکام درباره ميزان و نحوه مشاركت در این تعاونی توسعه، گفت: هر عضو واجد شرايط باید نسبت به پرداخت مبلغ 500 هزار ريال بابت يك خرید یک سهم به حساب شرکت در بانک توسعه و تعاون شهرستان اقدام نماید.
وی بیان کرد: امور اداري ادارات و شركت ها جهت ثبت نام كاركنان و خانواده هاي آنان و تعاوني دهياري شهرستان جهت ثبت نام روستائيان و تعاوني سهام عدالت و اتاق اصناف برای ثبت نام افراد آزاد تعیین شده است.
نوری شادکام با بیان این مطلب که خرید سهام برای شهروندان بافقی بالای 18 سال که ساکن یا متولد و یا شاغل در شهرستان باشند امکان پذیر است، افزود: پذیره نویسی سهام این شرکت تعاونی از 20 مرداد آغاز و تا 20 شهریور ماه 93 ادامه دارد.
رئیس تعاون، کار و رفاه اجتماعی بافق با دعوت از عموم مردم شهرستان برای ثبت نام در این تعاونی، گفت: شهروندان برای کسب اطلاعات بيشتر به وب سايت اداره تعاون ، كار و رفاه اجتماعي شهرستان مراجعه نمایند.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۴۱
برچسب ها:
دیدگاه ها
دهقان شادکامی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. شنبه 25 مرداد 1393 - 7:56 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

مهندس ازشما تشکروقدردانی می گرددبه خاطراطلاع رسانی خوبتان

You cannot copy content of this page