وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی در بافق: به‌کارگیری ۱۵۰۰ نیروی کار جدید در سنگ آهن بافق

دسته: عمومی
۳ دیدگاه
دوشنبه - 27 مرداد 1393

وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی در بافق:

به‌کارگیری ۱۵۰۰ نیروی کار جدید در سنگ آهن بافق

تدبیر نوشت :

وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی با بیان اینکه تمام تعهدات معدن به شهر بافق انجام پیگیری می‌شود، از به کارگیری ۱۵۰۰ نیروی کار جدید در سنگ آهن بافق خبر داد.

علی ربیعی شامگاه چهارشنبه در نشست با مسئولان بافق و نمایندگان کارگران این شهرستان، اظهار کرد: زمانی که از مشکلات شهر صحبت به عمل می‌آورید، ما کاملا این مشکلات را درک می‌کنیم.

وی عنوان کرد: در پیش از انقلاب اعتصاب جاده مخصوص کرج را من راه انداختم و دستگیر شدم، به همین دلیل من صحبت‌های شما را به خوبی می‌فهمم.

وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی تاکید کرد: امروز ما عده‌ای مسئول هستیم که در دور یک میز نشسته‌ایم، و در داخل این نظام ولایی صحبت می‌کنیم  و باید با مسئولیت پذیری حرف بزنیم.

ربیعی تصریح کرد: صندوقی که نمی‌توانست کارایی داشته باشد را امروز به نقطه‌ای رساندیم که سرمایه‌گذاری‌های جدید در آن انجام می‌دهم، مطالبات آن را به روز کردم و انشاالله این کار را انجام می‌دهیم.

وی تصریح کرد: می‌توانستم اموال این صندوق را بفروشم و حقوق کارگران را در چند سال بدهم و همه هم برای من هورا بکشند اما این کار را حرام می‌دانستم.

وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی تصریح کرد: الان اصلاح ساختار در حال انجام است و با این اصلاح ساختار، وضعیت بسیار بهتر می‌شود، در اصل مالک این معدن، یکی از صندوق‌های موفق روزهای آتی می‌شود هرچند که امروز مشکل دارد.

ربیعی خاطرنشان کرد: در جلسه‌ای که با نمایندگان مجلس داشتم، یک فرصت چند ماهه می‌خواستم که خودم را بتوانم بازسازی کنم وگرنه این صندوق یکی از صندوق‌هایی است که فکر می‌کنم مازاد آن می‌تواند در بهبود وضعیت زندگی آنها موثر باشد.

وی اضافه کرد:  یک بار ما 5 ساعت با هم حرف زدیم و 70 یا 80 درصد این جمعیت حضور داشتند، با مسائل و مشکلات آگاه هستم.

وی تاکید کرد: ما خوشبختانه در شرایطی هستیم که با هم می‌توانیم حرف بزنیم و بار گفت‌و‌گوی ما باز است و همه موارد را می‌فهمیم.

وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی اضافه کرد: در مقابل ما هم از دوستان انتظارهایی داریم، این خیلی خوب است که یک فهم نسبت به مسئله شهر داریم و نسبت به شهر و کارگران شهر احساس مسئولیت می‌کنیم.

ربیعی خاطرنشان کرد: ما نسبت به موضوعات این شهر کاملا متعهدانه نگاه می‌کنیم، من به گذشتگان کاری ندارم که چه قول‌هایی داده‌اند، آنچه که من تعهد می‌کنم و یاد گرفتم هم که چیزی که نمی‌توانم تعهد نکنم.

وی با اشاره به کلنگ زنی پلی کلینیک تخصصی بافق، اضافه کرد: امروز که کلنگ این درمانگاه را زدم، سر دو سال آینده برای افتتاح و بهره‌برداری از آن همینجا حاضر می‌شوم و این کار را انجام می‌دهم، بودجه این کار را تامین کردیم و کار را انجام می‌دهیم.

وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی گفت: از این به بعد هم اگر تعهدی در شهر بکنیم، آن تعهد را سر ساعت و ثانیه انجام می‌دهیم و نسبت به آن هم احساس مسئولیت می‌کنیم.

ربیعی تصریح کرد: ما برای معدن برنامه داریم، ما طرح را گسترش داریم و برای آن هم سرمایه‌گذاری می‌کنیم و پول سرمایه‌گذاری آن را هم جور می‌کنیم.

وی خاطرنشان کرد: ما در مدتی که در وزارت کار هستیم، همه طرح‌ها را به حدی جلو می‌بریم که دیگر عقب گرد نداشته باشند.

وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی تاکید کرد: من این را بیان می‌کنم و امیدوارم که 3 سال دیگر شما نتیجه آن را ببینید، بحث دیگر هم این است که هر تعهدی که معدن در قبال شهر داشته باشد را ما ادامه می‌دهیم.

ربیعی افزود: امنیت شغلی را هم تعهد می‌کنم، البته کاری به اختلاف یک کارگر با مدیر نداریم، این امنیت شغلی که بیان می‌کنیم، مربوط به مسئله کلان است.

وی تصریح کرد: در ارتباط با واگذاری سهام 15 درصد به مردم، نیاز به یک قانون است که ما بتوانیم بر اساس آن اقدام به این کار کنیم.

وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی بیان کرد: این قانون باید تصویب شود تا ما بتوانیم این کار را انجام دهیم، این نیاز به قانون دارد وگرنه در تمام استانها چنین مسائلی داریم.

ربیعی افزود: ما تمام تلاش خود را کردیم که در مدت اعتصاب، به کارگران بی احترامی نشود، اگر این اعتصاب به جای 39 روز، 339 روز هم بود، ما هیچ بی‌احترامی نمی‌کردیم.

وی خاطرنشان کرد: انتظار ما هم این است که وقتی امکان گفت‌و‌گو هست و یک گروهی به این شکل در هیئت مدیره هست و تلاش می‌کند، نوعی سخن نگوییم که دوباره یک مشکل جدید ایجاد شود.

وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی با اشاره به صحبت‌های معاون صندوق فولاد ایران، در ارتباط با جذب نیروی جدید در سنگ آهن بافق، گفت: الان که خبرنگاران در این جمع حضور دارند، بهتر است که این موضوع رسانه‌ای شود که 1500 نیروی جدید امسال در طرح توسعه سنگ آهن بافق به کارگیری می‌شوند.

منبع:خبرگزاری تسنیم

http://www.tadbirbafq.com/images/vazir/IMG_9247.JPG


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۵۵
برچسب ها:
دیدگاه ها
تلخند این نظر توسط مدیر ارسال شده است. یکشنبه 26 مرداد 1393 - 11:38 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

شاید منظور وزیر از 1500 تا نیرو این باشد که 1500 تایی که اعتصاب کردند اخراج می شوند وبه جای آنها 1500 تا نیروی جدید بکا رمی گیرند البته غیربومی

ارش این نظر توسط مدیر ارسال شده است. یکشنبه 26 مرداد 1393 - 2:11 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

اره درسته بریدانومالی سه چاهون از23نفرراننده دامتراک3نفربافقی بودن انومالی پشت فولاد کلاکرمانی راوری یزدی این ادرس اینم شما بریدگزارش بگیرید عباس اقا خودچغارت که دیگه قابل عرض نیست دیگه این قدرمردم سرکارنذاریدبااین سایت

استاد این نظر توسط مدیر ارسال شده است. دوشنبه 27 مرداد 1393 - 11:55 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

قران به این بزرگی که جلوشون گذاشته را نمی بینند که اینقدر دروغ میگن.

You cannot copy content of this page