یک جلسه تا بافق فردا بدون محرومیت‎

دسته: عمومی
یک دیدگاه
یکشنبه - 26 مرداد 1393
شاید شما هم شنیده اید که فیدل کاسترو جلسات مهم متعددی را بعد از نیمه شب برگزار می کرد و دلیل این کارش را عقب ماندگی کشورش و خواب طولانی مدت کشورش می دانست و می گفت : خواب زیاد داشته ایم و امروز دیگر وقتی برای خوابیدن نیست .
خوشبختانه شهر ما نیز که تازه از خواب و غفلت چندین ساله بیدار شده است ، در این مسیر قدم بر می دارد و امروز کارش به جائی رسیده که وزیر را به بافق می کشاند و با وزیر مملکت جلسه ای مهم در دل شب آن هم در بافق ، شهری تحریم شده در دل کویر می گیرد .
جلسه ای هر چند شبانه ولی برای اطمینان دادن به مردم فهیم بافق که مثل همیشه ، وزیر با شماست دولت باشماست ، برای همین هم اینجاست چون شما برای وزیر مهم هستید .
جلسه ای برای پرفروغتر شدن فانوس کشتی توسعه بافق ، نه برای شنیدن سخنان تعداد زیادی از همشهریان ، هرچند که این مهم کار شایسته ایست و لیاقتی می خواهد شنیدن حرف دل مردم .
جلسه ای برای اینکه نمایندگان حرفها و بررسیها و مخلص کلامها را بزنند وعده های داده شده را بگیرند و سپس نمایندگان  گزارش دهند که در جلسه شبانه بافق چه روشنی هایی و چه شفافیتهایی بود ، نه همشهریان افتخار کنند که جلسه وزیر بودند و تعریف کنند که چه برگزار کننده ای و چه مدعوینی بودند و با این بیانها آن را در تاریخ بافق ثبت کنند .
جلسه ای نیازمند آرامش نه سکوت ، جلسه ای نیازمند صلواتها و تکبیرها اما نه بیجا ، جلسه ای نیازمند هماهنگی و یکدلی نه سرشار از ضعف برنامه و … ، جلسه ای نیازمند سخنرانانی مشخص نه تریبون آزاد .
لذا جلسه ای سرشار از آرامش ، هماهنگی و برنامه ریزی با مدعوین مشخص برای رسیدن به بافقی که چندین سال عقب ماندگی را یدک نکشاند آرزوست .
بنابراین الان وقت جلسه گرفتن وزیر با اقشار مختلف با این شرایط  نبود الان وقت جلسه تنگ بود مکانش هم و قرار بود مقررها شود .
انشالله جلسات فردا اینگونه برنامه ریزی نشود و شرکت کنندگان در جلسه برای یک موضوع و هدف حاضر شوند تا شاید فردای بافق بیاید بدون عقب ماندگیهایش و محرومیتهایش .
محمد مهدی علیزاده فلاح

پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۳۴
برچسب ها:
دیدگاه ها
حسین این نظر توسط مدیر ارسال شده است. یکشنبه 26 مرداد 1393 - 2:22 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

اقای علیزاده ما که در ان جلسه نبودیم شما را نمی دانم ولی نماینده ما اقای صباغیان که در ان جلسه بود در مسجد جامع به صراحت گفت که در جلسه وزیر ما تحقیر شدیم

You cannot copy content of this page