بازم رودست خورديم؟

دسته: عمومی , مقالات
۴۸ دیدگاه
سه‌شنبه - 4 شهریور 1393

بازم رودست خورديم؟
اوضاع اصلا خوب نيست نه شهرسودي مي بردونه مردم.باهم برگرديم به سه سال قبل. ارديبهشت نود را مي گويم آخرين روزاعتصابات بود مردم درامامزاده جمع شده بودند ومسئولين براي آنها سخنراني مي كردند.وقتي روحانيون شهرهمراهي خودشون رو با مردم اعلام كردند اكثرا دلگرم شدند.
اما تعدادي ازمردم هنوز آشفته ونگران بودندوقصدحركت بسمت ايستگاه راه آهن راداشتندمثل روزهاي قبل پليس ضد شورش ديگر درخيابان نبود مردم صد متري بطرف خيابان ايستگاه حركت كردند. واي بخدا ترسيده بودم ورنگ به رخسارنداشتم نميدانم چه شد كه بازگشتندخداراشكر. آنقدرعصباني بودند وازاين قول وقرارها شنيده بودند كه ديگرحاضرنبودند كلامي بشنوند. هرلحظه خطر بزرگي مردم را تهديد ميكردبزرگتراز پليس ضدشورش.تعدادي ازجوانان خودمان جلوي پارك پيرمراد با چوب وچماق وزنجيروچاقو انتظارمردم را ميكشيدند بخدا وحشتناك بود اگر مردم آمده بودند.غوغايي بپا مي شد مردم با هم درگيرمي شدند وآن مي شد كه نبايد مي شدمردم بجان هم مي افتادندمسئوليتش هم با خود مردم بود و…..بد خواهان خنده هاي مستانه سرمي دادندواقعا بايد به اين ابتكارعمل آفرين گفت .چقدرزيبا نيروهايشان را چيده بودند .
اين روزهااوضاع شهربهترازآن روز نيست تفرقه افتاده .هركسي حكومتي خود مختاردارد وحذب وگروهش را راهنمايي مي كند تعدادي مخالف عسكريندوتعدادي مخالف تشكري گروهي از صباغيان پيروي ميكنند وگروهي مخالفش هستند گروهي زارع زاده را همراهي مي كنند وگروهي مخالفش هستند.
همان سياست انگليسي.تفرقه بيندازوحكومت كن ..آخركارخودش راكرد واثركرد
قرار نداشتم ديگرمطلبي درباره سنگ آهن بنويسم چون آنجا نيستم واطلاعات دقيقي ندارم اما وقتي نظرات دوستان را دررابطه بااعتصابات اخيرخواندم نتوانستم ساكت بنشينم ودست روي دست بگذارم به هرحال من هم بافقيم ونمي توانم رنج وناراحتي همشهريانم را نظاره كنم وساكت باشم.پس به سهم خودم مي نويسم.
بارها نوشتم اين روشي كه درپيش گرفته ايم روش خوبي نيست خيلي زود فرزندان خودمان را فدا مي كنيم وحمايتشان نمي كنيم تا كي بايد بد خواهان بينمان تفرقه بيندازند واز دورتما شاكنند وبه ريشمان بخندندتا كي فريب ريا وتزويررا مي خوريم وآتش مي گيريم وقتي هم كه آتش گرفتيم تروخشك رابا هم مي سوزانيم.
هركه دراين درگه مقرب تراست جام بلا بيشترش ميدهيم
هركس بيشتركاركرده بيشترخون بدلش مي كنيم وخرابترش مي كنيم مرحوم دهستاني را كه فراموش نكرده ايم چه خدماتي انجام دادوقدرش را ندانستيم.نميدانم چرا توقعاتمان از فرزندان مان زياد است اصلا اشتباه نبايد بكنندوبايد يك تنه بارتمام كاستيهاي شهررا بدوش بكشندچرافراموش مي كنيم كه فرزندانمان معصوم نيستند ودرراه خدمت اگراشتباهي هم كردند قابل بخشش است .اصلا مي دانيد شايد مامديرعاملي مي خواهيم كه كاري باشهرنداشته باشد نه آبي بياورد ونه صبوحي بشكند غريبه هم باشد كه نشناسيمس هركارخواست بكند حتي معدني ببخشد.نه ازش تعريف مي كنيم ونه خرابش مي كنيم نه مثل آقاي عسكري كه با اينهمه فعاليت وخدماتش دشمنش مي شويم.وبرعليه اوشعارمي دهيم. ما شوراي شهري مي خواهيم كه كاري به مسائل شهرنداشته باشدپيگير آينده خود وزمينهايش باشدكه چه طرحي براي زمينهايش بهتراست. تحقيق كنيد ببينيد چراخيابان اصلي شهرتمام نمي شودوباعث وبانيش كيست كه با وجود اعتبارلازم نميتوان كاري كرد. مهندس تشكري كه هرچقدراز زحمات وخون دل خوردنها وپيگيرهايش بگويم كم گفته ام.خودم بارهاشاهدپيگيرهاي ايشان درمسائل مختلف بوده ام.مردم بخدا با چند دستگي اوضاع خرابتر مي شود اگرهمه همدل وهمصدا باشيم به مقصود مي رسيم نه با تفرقه كه كاربدخواهان است ضمنا از بزرگترهاي شهرهم ميخواهم بزرگتري كنندودست فرزندانمان رادردست هم بگذارند.

به اميد بافقي آباد
محمدرضارضايي بافقي


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۸۵
برچسب ها:
دیدگاه ها
پیر دانای همدان این نظر توسط مدیر ارسال شده است. سه‌شنبه 4 شهریور 1393 - 12:43 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

جناب اقای رضایی بهتر از راجع به افرادی که از انها اطلاعات دقیق ندارید تعریف و تمجید نکنید چه زنده چه مرده
بازش نمی کنم شما برو مطلب علمی بنویس دستت درد نکنه و تشکر

بافقی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. سه‌شنبه 4 شهریور 1393 - 1:04 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

ای باباآقای ح.ت بادروغ کارگران رافریب داده وازطرف دیگربرعلیه امام جمعه وفرماندارومقامات دیگرصحبت کردن عجبادارد

علی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. سه‌شنبه 4 شهریور 1393 - 1:42 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

خوب گفتی آقای رضایی به امید روزی که در بافق تضاد فکر ی وکج سلیقه ای نباشد

ولی الله این نظر توسط مدیر ارسال شده است. سه‌شنبه 4 شهریور 1393 - 2:53 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

حرف دلمان را گفتید.ممنون

رنجبر این نظر توسط مدیر ارسال شده است. سه‌شنبه 4 شهریور 1393 - 3:08 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

گل گفتی و گل گفتی مثل یه بلبل گفتی جواب عالی دادی غنچه بودی شکفتی

مجید این نظر توسط مدیر ارسال شده است. سه‌شنبه 4 شهریور 1393 - 4:10 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

درست میگی اقای رضایی!به اسم و مدرک و سمت مسئولین کاری ندارم؛ مسئولین باید باهم باشن و پشت هم و خالی نکنن مردم هم پشیتبان مسئولین اینجوری میشه ابرو خریدو مشکلات رو حل کرد و شهر رو به جایی رسوند..! انشاا…

مجید این نظر توسط مدیر ارسال شده است. سه‌شنبه 4 شهریور 1393 - 4:25 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

راستی دقت کردی برعکس فیلمهای خارجی که توش یه قهرمان میسازن که با خلافکارا و مشکلات شهر مبارزه کنه و همیشه هم پیروز میشه مثل بتمن،سوپرمن و مردعنکبوتی،،،ولی ما مردمان بافق دنبال یه مسئول میگردیم که مشکلات شهر رو بندازیم گردنش واز سمتش برش داریم مثل دهستانی،عباس یزدانی،جواد عسکری وحتمأ در آینده حسن تشکری!؟؟؟؟!

فدایی ولایت این نظر توسط مدیر ارسال شده است. سه‌شنبه 4 شهریور 1393 - 4:34 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

هنگامی که مقام معظم رهبری حضرت آیت الله امام خامنه ای نامه ای برای لغو خصوصی سازی صادر نکردند یعنی ایشان با خصوصی سازی سنگ آهن موافقند.پس من به عنوان یک سرباز کوچک ولایت از اداره ی اطلاعات می خواهم تا تمام افرادی که در اعتصاب اخیر نقش داشتند را دستگیر نمایند و به شدیدترین وجه با آنها برخورد نمایند تا درسی برای سایر فتنه گران باشد.
مرگ بر ضد ولایت فقیه

امیر عباس این نظر توسط مدیر ارسال شده است. سه‌شنبه 4 شهریور 1393 - 6:38 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

موسی وعیس کجا هستند منتظر نظرشون هستیم

داود این نظر توسط مدیر ارسال شده است. سه‌شنبه 4 شهریور 1393 - 6:55 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

آقای رضایی دست بردار هیچ فرقی بین دهستانی-عسکری-یاراحمدی و … وجود ندارد.
چرا یک حکومت باید به خاطر اعتصاب مردم یک شهر را مجازات نموده و از توسعه ی شهر جلوگیری کند.
اکثر شهر خواهان آزادی کارگران و لغو کامل خصوصی سازی اند
افرادی که خواهان خصوصی سازی اند انگشت شمارند و توان رویارویی با مردم را ندارند.اگر توانی داشتند می توانستند معدن را استارت بزنند و اعتصاب را بشکنند.

یک نفر این نظر توسط مدیر ارسال شده است. سه‌شنبه 4 شهریور 1393 - 7:28 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

مشکل مردم خصوصی سازی نیست؛مشکل مردم نحوه ی خصوصی سازیست.مطمئنأ رهبر عزیز هم به این نحوه خصوصی سازی خشنود نیستند!؟

شمس الديني این نظر توسط مدیر ارسال شده است. سه‌شنبه 4 شهریور 1393 - 7:59 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

سلام ، آقاي فدايي ولايت ، شما فدايي ولايت نيستي ، اگر بوديد متن رو اينجور نمي نوشتي(هنگامی که مقام معظم رهبری نامه ای برای لغو خصوصی سازی صادر نکردند یعنی ایشان با خصوصی سازی سنگ آهن موافقند)نمي توان اينچنين نتيجه گيري كرد و مردم ولايي بافق را در مقابل مقام عظماي ولايت قرار داد..

فدای ولایت(سرباز ولایت) این نظر توسط مدیر ارسال شده است. سه‌شنبه 4 شهریور 1393 - 9:16 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

آقای شمس الدینی حتما شما فدایی ولایت هستید!!!!.اگر رسانه های خارجی را نگاه کنید متوجه می شوید که چگونه با بهره گیری از اعتصاب با بر علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی موج راه انداختند.
آقای یاراحمدی دوسال پیش به امام خامنه ای نامه نوشت.اعضای شورای شهر نیز تلاش کردند تا از دفتر ایشان نامه ای بر لغو خصوصی سازی بگیرند ولی موفق نشدند.
عدم صدور نامه نشان می دهد که امام خامنه ای با نحوه ی واگذاری سنگ آهن موافق هستند.پس مردم بافق نیز باید با طرد عوامل فتنه و اغتشاش گران ،آنها را به دست اطلاعات بسپارند .نیروهای اطلاعات نیز باید با شدید ترین شکل ممکن این افراد را به سزای اعمال خود برسانند تا دیگر فردی جرات نکند برای رسانه های بیگانه سوژه بیافریند.

فدای ولایت(سرباز ولایت) این نظر توسط مدیر ارسال شده است. سه‌شنبه 4 شهریور 1393 - 9:19 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

آقای شمس الدینی اگر من فدایی ولایت نیستم پس حتما شما فدایی ولایت هستید.اگر رسانه های خارجی را نگاه کنید متوجه می شوید که چگونه با بهره گیری از اعتصاب بر علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی موج راه انداختند.
آقای یاراحمدی دوسال پیش به امام خامنه ای نامه نوشت.اعضای شورای شهر نیز تلاش کردند تا از دفتر ایشان نامه ای بر ای لغو خصوصی سازی بگیرند ولی موفق نشدند.
عدم صدور نامه نشان می دهد که امام خامنه ای با نحوه ی واگذاری سنگ آهن موافق هستند.پس مردم بافق نیز باید با طرد عوامل فتنه و اغتشاش گران ،آنها را به دست اطلاعات بسپارند .نیروهای اطلاعات نیز باید با شدید ترین شکل ممکن این افراد را به سزای اعمال خود برسانند تا دیگر فردی جرات نکند برای رسانه های بیگانه سوژه بیافریند.

دلزده این نظر توسط مدیر ارسال شده است. سه‌شنبه 4 شهریور 1393 - 10:58 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

اقای سرباز ولایت ولایت لطفا بفرماید که مردم چگونه حقی که از دست دادن رو بگیرن؟؟ چرا از مسولین انتقاد نمیکنین که گذاشتن کار به اینجا بکشه و شبکه های ماهواره ای سواستفاده کنن؟؟

بافقی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. سه‌شنبه 4 شهریور 1393 - 11:27 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

فدایی شما چه می دونید کارگران چگونه زحمت می کشند و همه زندگیشان معدن است و صدات از جای گرم بلند میشه همواره ما حمایت قاطع از شورای شهر و سایر مردم را اعلام می کنیم

بیط این نظر توسط مدیر ارسال شده است. چهارشنبه 5 شهریور 1393 - 1:03 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

آقای فدایی ولایت بهتراست اولا شما بدون بررسی نظر …ندی بعد هم مسئولین یه تلنگری به خودشون بزنن یه همتی بکنن اگه پنجاه سال دست بافق عقب افتاده بسه .چه سری داره که این شهربااینهمه معادن باید همیشه این وضعشون باشه شما خودت هم میدونی که حق بافق تابحال چپاول کردن این مسئولینی که ازمالیات کارگران واز زحمت کشی کارگران
یاجیب ملت حقوق میگیرند و عگضاینکه کاری نمیکنند

حسین این نظر توسط مدیر ارسال شده است. چهارشنبه 5 شهریور 1393 - 1:47 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

اقای فدایی ولایت ما از حق شهر و فرزندانمان دفاع می کنیم چه شما خوشت بیاید چه نیاید همه هم مطیع فرمان رهبری بزرگوار هستیم.شما سری به سایت خصوصی سازی بزن ببین میان دستورات اقا در مورد خصوصی سازی با انچه اقایان در حال انجامش هستند زمین تا اسمان تفاوت وجود دارد .گور پدر رسانه های خارجی.مگر ما باید به خاطر رسانه های خارجی از حق خود بگذریم .شما که فدایی ولایت هستی را چه کار به رسانه های خارجی.مردم بافق با حضور در تمامی صحنه ها در پیروی از مقام معظم رهبری مثال زدنی هستند به کوری چشم دشمنان ولایت..شما چرا درباره فرمایشات رهبری در مورد مبارزه با فساد نگران نیستی؟مگر این همه بی عدالتی در همین سنگ اهن را نمی بینی که عده ای با سوءاستفاده از مقام خود بیت المال را مال شخصی خود می دانند.برو چشمانت را باز کن و برای اداره اطلاعات تعیین تکلیف نکن اقای فدایی ولایت!!!!!!!!

محمدرضا این نظر توسط مدیر ارسال شده است. چهارشنبه 5 شهریور 1393 - 6:59 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

حرف حساب جواب نداره.آقای رضایی خوب گفتی تامانتونیم خودمون راتحمل کنیم همین آش است وهمین کاسه

فدایی ولایت(سرباز ولایت) این نظر توسط مدیر ارسال شده است. چهارشنبه 5 شهریور 1393 - 7:37 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

آقای حسین کامنت شماره 18
اگر کسی به ولایت فقیه التزام عملی داشته باشد باید در همه ی زمینه ها به گونه ای عمل کند تا دشمنان اسلام نتوانند علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی هجمه بیاورند.مسئولین نیز مطابق با قانون امر خصوصی سازی که خواست امام خامنه ای است را انجام می دهند.اگر آنچه مسئولین انجام می دهند بر خلاف دستورات آقا بود ایشان نامه ای صادر می کردند و خصوصی سازی را لغو و یا حداقل متوقف می نمودند.اینکه علارغم تلاشهای آقای یاراحمدی و شورای شهر نامه ای و یا دستوری از طرف امام خامنه ای صادر نشده است ،پس خصوصی سازی مطابق با قانون است و باید انجام شود.
اگر شما با نظام اسلامی آشنایی کامل داشته باشید باید بدانید ،زمانی که خواست آقا خصوصی سازی باشد هیچ کس نمی تواند بر خلاف آن عمل کند.پس افرادی که مخل امنیت شهر هستند باید دستگیر و محاکمه گردند.
اما بی عدالتی در نظام مقدس جمهوری اسلامی معنا ندارد.بی عدالتی در کشورهای مستکبر مثل آمریکا وجود دارد.مسئولین ما مطابق با قانون و فرمایشات امام خامنه ای عمل می کنند.فساد در کشور ما به خاطر وجود نائب امام زمان نزدیک به صفر است.انتقاد در این زمینه وارد نیست.

خخخخخخخ این نظر توسط مدیر ارسال شده است. چهارشنبه 5 شهریور 1393 - 8:09 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

خوشم میاد که در همه زمینه ای نظر می دهی

شمس الديني این نظر توسط مدیر ارسال شده است. چهارشنبه 5 شهریور 1393 - 8:30 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

اگر ما از هياهوي رسانه هاي معاند نظام مقدس جمهوري اسلامي بخواهيم در ايران امور بحق را انجام ندهيم ، بايد فتنه گران سال 88كه به نظام، حضرت امام(ره)وحتي به سالارشهيدان ، در روز عاشورا ،بي شرمانه اهانت كردند،شعار نه غزه و نه لبنان سر دادندرا آزاد بگذاريم و يا حكم اعدام براي مفسدين في الارض و غيره…اجرا نشود .مردم شريف شهرستان بافق با خصوصي سازي و اجراي قانون اساسي مخالف نيستند.بلكه حق شهرستان را از اين خصوصي سازي مي خواهند ،اجراي طرح هاي جوار معدني را مي خواهند، تضمين اشتغال پايدار و مطمئن را مي خواهند.متاسفانه در اين جريانات اعتصاب ،جو غبار آلود بوده و براي همه اين سوال است كه حقيقت اصلي چيست؟ولي به نظر بنده حقير حقيقت بالاخره روزي آشكار مي شود ، اما انچه كه امروز درد آور است مقابل هم قرار گرفتن مسئولين شهر و شكستن حرمت هاست، واز سوي ديگر بهره برداري مغرضانه دشمنان داخلي و خارجي است ، كه پايان آن متاسفانه دزديده شدن لحاف ملا ست.بياييد هر حرفي را سريعا” نپذيريم و باعث شايعه هم نشويم .انشالله خدايا عاقبت همه ما را ختم به خير كن.وسرباز خوبي براي ولايت باشيم

امیر حسین این نظر توسط مدیر ارسال شده است. چهارشنبه 5 شهریور 1393 - 8:31 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

آقای فدایی ولایت تو فدایی ولایت نیستی رهبر همیشه گفته جلوی حرف زور بایستید نه اینکه مثل تو وطن فروش باشیم باید بدانی سنگ آهن حق ما بافقی هاست

امیر حسین این نظر توسط مدیر ارسال شده است. چهارشنبه 5 شهریور 1393 - 8:32 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

پس آقای فدایی دهنت را ببند ونظرنده

شمس این نظر توسط مدیر ارسال شده است. چهارشنبه 5 شهریور 1393 - 8:37 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

گفت: مدعیان اصلاحات پشت سر هم اعتراض می‌کنند که چرا وزارت کشور، فرمانداران و استانداران قبلی را عوض نمی‌کند؟!
گفتم: ولی وزیر کشور اعلام کرده که 80 درصد فرمانداران را عوض کرده و احتمالا مشغول تعویض بقیه نیز هست!
گفت: پس این مدعیان اصلاحات دیگر چه می‌خواهند؟!
گفتم: چه عرض کنم؟! یارو خسته و کوفته وارد خانه شد و به همسرش گفت؛ غذا را بیاور که خیلی گرسنه‌ام. همسرش قابلمه غذا را سر سفره آورد و یارو با ولع می‌خورد و غرغر هم می‌کرد. همسرش پرسید؛ چی شده؟ چرا غر می‌زنی؟ غذا خوب نیست؟ و یارو گفت؛ غذا خوبه ولی نفرات پای سفره زیاده. همسرش گفت؛ ولی فقط من هستم و قابلمه و تو! و یارو گفت؛ بهتر آن بود که من باشم و قابلمه!

مهدی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. چهارشنبه 5 شهریور 1393 - 9:12 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

مامدیرعاملی می خواهیم که کاری باشهرنداشته باشد نه آبی بیاورد ونه صبوحی بشکند:
فقط میخواستم غلط نگارشی را تذکر بدهم :
سبویی صحیح است نه صبوحی

احمد این نظر توسط مدیر ارسال شده است. چهارشنبه 5 شهریور 1393 - 11:07 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

قصد نظر داشتن نداشتم حتی اینترنتم هم قطع بود و بصورت افلاین داشتم مطالب را میخوندم که این نظر فدایی ولایت خیلی بهم زور آورد .اول که فهمیدم از دشمنان سرسخت ولی فقیهه چون 1- هرکی را میخواهی خراب کنی ازش بد دفاع کن 2-درسریال امام علی (ع)ولید میگفت تا این ابلهان هستنداز علی چه باک است 3- مگه وظیفه اداره اطلاعات چیه که با شدیدترین وضع با این افراد برخورد کنه ؟4- اینکه آقای خامنه ای گفتند معادن جزو انفال است ونباید توسط عده ای خرید و فروش بشه دیگه چه نامه ای باید بدن ؟پس توکه چیزی نمیدونی دیگران را خراب نکن اگه چیزی ننویسی میگن لالی

پیر دانای همدان این نظر توسط مدیر ارسال شده است. چهارشنبه 5 شهریور 1393 - 12:05 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

عزیزم
شما بهتر است بروید مطالب علمی بنویسید
تا سیاسی و تفسیر های ان چنانی
ببخشید .

    حمید این نظر توسط مدیر ارسال شده است. چهارشنبه 5 شهریور 1393 - 4:53 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

    با همدلی بچه های خود بافق وبا درایت اقای صباغیان مشکلات به امید خدا حل میشود

شمس الديني این نظر توسط مدیر ارسال شده است. چهارشنبه 5 شهریور 1393 - 1:35 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

كامنت 20 خواهشا” اسم فدايي ولايت را از رو كامنت ها برداريد، آخه(اما بی عدالتی در نظام مقدس جمهوری اسلامی معنا ندارد.بی عدالتی در کشورهای مستکبر مثل آمریکا وجود دارد.مسئولین ما مطابق با قانون و فرمایشات امام خامنه ای عمل می کنند)درسته كه بي عدالتي نبايد باشه ولي الان كه هست !بعضي از مسئولين اگر پيرو مقام معظم رهبري بودند ومطابق قانون اساسي عمل مي كردند مشكلي نبود كه ! فدايي داري يا بازيگري مي كني يا بد برداشت كردي ، بيشتر مي خوره يازيگري!

    فدای ولایت این نظر توسط مدیر ارسال شده است. چهارشنبه 5 شهریور 1393 - 5:27 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

    شما بازیگری که حرفهای غیر منطقی می زنی.
    بنده با دلیل می گویم که خصوصی سازی طبق فرمایشات مقام معظم رهبری صورت گرفته است.نحوه ی خصوصی سازی هم شفاف و قانونی بوده است.
    حرفهای شما دارای تضاد است زیرا از یک طرف دم از ولایت مداری می زنی و از طرف دیگر حرف آقا را زمین می گذاری و مخالف خصوصی سازی هستی.
    امثال شما قصد تخریب مقام معظم رهبری را دارند.شما از همان باندی هستید که ابتدا نامه جعل می کنید تا مردم را نسبت به نظام بدبین کنید و بعد دم از ولایت می زنید.
    در ضمن بنده به صورت نسبی و در مقایسه با آمریکا گفتم فساد در کشور ما نزدیک به صفر است.آیا شما این حرف را قبول ندارید؟یعنی در نظام ما فساد بیشتر از کشورهای استکباری است؟
    مسئولین هم در حال اجرای دستورات مقام معظم رهبری برای خصوصی سازی هستند.زمانی که دستورات آقا را اجرا می کنند می گویید خلاف کرده اند.زمانی که اجرا نمی کنند می گویید ضد ولایت هستند.
    خصوصی سازی و نحوه ی آن مورد تایید امام خامنه ایست چه شما بخواهید و چه نخواهید.
    در ضمن شما چه کاره ای از من می خواهی اسم فدایی ولایت را حذف کنم.شما کوته فکر هستی و امثال شما باعث انحراف مردم بافق شدند و آنها را در مقابل خواست امام خامنه ای و نظام قرار دادند.
    خواهشا نظر منشر شود تا آقای شمس الدینی بدانند که ما بصیرت کافی داریم

فدایی ولایت (دلسوز ولایت) این نظر توسط مدیر ارسال شده است. چهارشنبه 5 شهریور 1393 - 2:26 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

من نیز با بخشی از گفته های آقای شمس الدینی موافقم.ما نباید به خاطر هیاهوی رسانه های بیگانه از انجام اعمالی که اقتدار نظام اسلامی را نشان می دهد باکی داشته باشیم.ما در اجرای احکام اسلامی کوتاه نمی آییم.مثلا حکم اعدام و سنگسار را اجرا می کنیم و به جنجالهای رسانه های بیگانه توجهی نمی کنیم.اعضای فتنه را دستگیر و مجازات می کنیم.ترسی نداریم ،این افراد که حقیقتا مفسد فی الارض هستند را اعدام کنیم.در مورد فتنه گران بافق و آشوب گران این خطه نیز به هیاهوی رسانه های بیگانه نباید توجه کرد وباید این افراد را مجازات نمود.بحث ما بر سر این موارد نیست.من شما را دعوت می کنم که به موارد زیر توجه کنید :
1-آقای یاراحمدی به امام خامنه ای نامه نوشتند و قضیه ی خصوصی سازی را با ایشان در میان گذاشتند.
2-اعضای شورای شهر و کارگروه بارها به سفر پرداختند و مسئولین دفتر امام خامنه ای را در جریان خصوصی سازی قرار دادند.آقای تشکری ابتدا ادعا نمودند که امام خامنه ای نامه ای برای لغو خصوصی صادر کرده است ولی این ادعا کذب محض بود.
با این اوصاف امام خامنه ای در جریان خصوصی سازی به طور کامل هستند .فرآیند و نحوه ی خصوصی سازی نیز مورد قبول ایشان است.زیرا اگر تخلف آشکاری صورت گرفته بود،حتما با خاطیان برخورد می شد.
حال رسانه های بیگانه قصد دارند تا با دمیدن به آتش اعتصابات ،دفتر امام خامنه ای را مجبور نمایند که نامه ای برای لغو یا توقف خصوصی سازی منتشر نماید.پس از صادر شدن این نامه رسانه های بیگانه در بوق و کرنا می کنند که امام خامنه ای کوتاه آمدند.
پس بحث بنده بر این است که این ماجرا در صورتی که کش داده شود به اصل بنیادین نظام مقدس جمهوری اسلامی ضربه وارد می شود.
وگرنه بارها رسانه های خارجی برای اعدام فلان شخص جنجال به راه انداختند.ما به این نوع جنجالها عادت داریم و این جنجالها ما در اجرای حکم الهی مصمم می سازد.پس ماجرای اجرای حدود با ماجرای اعتصاب فرق دارد.ما مفسدین فی الارض را اعدام می کنیم و یا حد قطع ید را انجام می دهیم حتی اگر تمام رسانه های جهان و نهادهای بین المللی مخالفت کنند.
در جواب آقای احمد هم که کامنت گذاشتند باید عرض کنم که ما آبروی خود را برای دفاع از ولایت گذاشته ایم.شما هم که از لفظ آقا به جای امام/آیت الله-برای امام خامنه ای استفاده کردی تکلیفت معلوم است.
خصوصی سازی کاملا قانونی است و باید اجرا شود.
نظر بنده برای افزایش بصیرت مردم منتشر شود
………………………
در زمان غيبت اي ياران بصيرت لازم است

گرچه در هر عصر و هر دوران بصيرت لازم است

در زمان غربت اسلام ناب و راستين

مسلمين را در دفاع از آن بصيرت لازم است

حق و باطل چون بهم آميخت يا وارونه شد

بهر تشخيصش به هر انسان بصيرت لازم است

در هجوم فتنه و امواج طوفان بلا

تا شناسي نوح كشتيبان بصيرت لازم است

اين نياز اول هر ذي شعور و عاقل است

شيعه را البته صد چندان بصيرت لازم است

بالاخص امروز كز هر موج خيزد فتنه اي

بر نجات از ورطه طوفان بصيرت لازم است

بهر حفظ وحدت و دشمن شناسي اين زمان

بيشتر بر مردم ايران بصيرت لازم است

گرگ‌ها را در لباس ميش و باطل جاي حق

تا كه بشناسي به هر عنوان بصيرت لازم است

نوح را فرزند چون نااهل شد از بهر دوست

طرد او با دشمنان يكسان بصيرت لازم است

در زمان انتخاب مال و جان يا آرمان

بهر بگذشتن ز مال و جان بصيرت لازم است

گرچه يابد عترت و قرآن كنار هم كمال

در كنار عترت و قرآن بصيرت لازم است

بعد پيغمبر كه امت غافل از حق شد به حق

تا كه اين غفلت شود جبران بصيرت لازم است

سخت باشد امتحان بهر خواص خودپرست

بر نجات از پنجه شيطان بصيرت لازم است

حال فعلي چونكه ميزان است از قول امام

در قضاوت با چنين ميزان بصيرت لازم است

عهد بستن با شهيدان كار احساس و عشق

بهر ماندن بر سر پيمان بصيرت لازم است

با اميد ياري از رهبر، امام المسلمين

در زمان غيبت اي ياران بصيرت لازم است

علیرضا این نظر توسط مدیر ارسال شده است. چهارشنبه 5 شهریور 1393 - 3:02 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

احمد کامنت شماره 27
درود بر شما، حرف دل ما رو زدی، این آقا احتمالاً از جیره خوار های مدیر عامل هستش و نمیدونه تا با ذلت بیرونش نکنیم از پای نخواهیم نشست

همشهری بافقی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. چهارشنبه 5 شهریور 1393 - 4:16 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

به نظر من حرفهای فدایی ولایت درسته.وقتی رهبری پس از این سالها نامه ای برای لغو خصوصی سازی صادر نکردند یعنی اینکه ایشان با نحوه ی خصوصی سازی موافقند.بهتره مردم بافق خود را با نظام در نیندازند زیرا نتیجه ی خوبی برای بافق و مردمش نداره.

یه بافقی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. پنج‌شنبه 6 شهریور 1393 - 1:59 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

از عزیزانی ک نظر میدهند خواهش میکنم با خوندن نظرات اعصاب خودتونو خرد نکنین بعضیا کارشون خرد کردن اعصاب دیگرانه.اینا در حد ی حرفه از یکی ک معلوم نیست کیه فقط میخام اینو بدونم ک اون فدایی رهبر میخاد اطلاعات همه کارگرا رو بگیره وشاید هم اکثرمردم شهر وهمه رو ب شدت مجازات کنه یعنی رهبر با این کارا موافقن؟
بعید میدونم.

بصیر این نظر توسط مدیر ارسال شده است. پنج‌شنبه 6 شهریور 1393 - 11:18 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

با سلام
قابل توجه دوستان عزیزم
فدایی ولایت،ضد ولایت است
منافق بودن هم راه و روش داره،اول برو یاد بگیر بعد حرف بزن
خاک بر سرت که آبروی هرچی منافقی بود بردی

    فدایی ولایت این نظر توسط مدیر ارسال شده است. جمعه 7 شهریور 1393 - 12:34 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

    درسته منافق بودن راه و روش داره و من بلد نیستم چون فدایی ولایتم و فدایی ولایت فقط یک راه دارد و آنهم صداقت است.
    خدا رو شکر شما برای آبروی منافقین دل می سوزانید!!!!!!

محمد این نظر توسط مدیر ارسال شده است. جمعه 7 شهریور 1393 - 9:07 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

دوستان از اين افراد منافق بترسيد .افرداددورويي كه هرلحظه خودشون رو پشت يك اسم قايم ميكنند وحرف ميزننداين فدايي ولايت اگر فردا اتفاقي افتاد اسمش عوض ميشه ومثلا سرباز امام زمان ميشه پس فردامنافق ميشه وروز بعدش دوستدارداعش ….شهركوچكي داريم اگر اين بنده خدا خودش رومعرفي ميكرد همه ميشناختند وميدونستند حرف حسابش چيه و اصلا ولايت رو قبول داره يا نه.

    فدایی ولایت این نظر توسط مدیر ارسال شده است. جمعه 7 شهریور 1393 - 3:27 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

    اگر خودم را معرفی کنم همه ی شما شرمنده می شوید.
    بنده فدایی امام خامنه ای هستم و حاضرم جانم را در راه ایشان تقدیم کنم.
    حرف من حق است و منطقی

الرحمن این نظر توسط مدیر ارسال شده است. جمعه 7 شهریور 1393 - 1:39 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

سلام
درسته که سنگ آهن تا بحال به هیچ درد بافق نخورده
نه اینکه نخورده باشه , توقع ما بیش از اینا بوده اما حق رو باید گرفت,و گرفتن حق راه داره نه این راهی که عده ای پیش گرفتن
الآن لحظه ایه که پشت همه باید به هم باشه,اما هممون شدیم مثل عمر
کار عمر هم بهتر از این نبود
زیر آب زدن,به هم پشت کردن,پخش کردن شایعه و…
الان باید با هم باشیم
به یاد دوره دبستان
دست در دست هم دهیم به مهر……میهن خویش را کنیم آباد

اشکان این نظر توسط مدیر ارسال شده است. جمعه 7 شهریور 1393 - 5:06 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

فدایی می گویدبی عدالتی در نظام مقدس جمهوری اسلامی معنا ندارد.بی عدالتی در کشورهای مستکبر مثل آمریکا وجود دارد.مسئولین ما مطابق با قانون و فرمایشات امام خامنه ای عمل می کنند.فساد در کشور ما به خاطر وجود نائب امام زمان نزدیک به صفر است.انتقاد در این زمینه وارد نیست.
عزیز جان :چرا اردکان با یک نماینده و 5 شهر دیگه با یک نماینده ؟ این بی عدالتی نیست؟
قضیه 3000 ملیاردی چیه؟
قضیه شهرام جان در کشور چیه؟
جناب فدایی تو خیلی ارزش داری خودت هم نمیدانی چون شما حداقل یه 2و3 قرنی خواب بودی و باید نام واقعی شما را در کتاب گینس ثبت کنند

متین این نظر توسط مدیر ارسال شده است. شنبه 8 شهریور 1393 - 12:43 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

فدایی جان تو خوبی بخواب که خیلی خوابت میاد

بافق تنها این نظر توسط مدیر ارسال شده است. شنبه 8 شهریور 1393 - 1:46 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

دوستان عزیز به نظر بنده مردم شهرمن باخصوصی سازی ومانند آن مخالف نیستند.باوعدههای سرخرمن که یکی پس ازدیگری برباد رفته مخالفند.ازنداشتن جاده،گاز،بندرخشک ،کارخانه گندله ،کارخانه فولاد،بیمارستان مملو ازپزشک متخصص و…ناراحتند.وگرنه ولایتمدارتر از مردم این شهر در هیچ جای کشور پیدانمی شود.آقای فدایی توفدایی نیستی وگرنه درد مردم شهرت رامی گفتی ویاحداقل علت بازداشت جوانان این شهر رامی خواستی؟

منتقد این نظر توسط مدیر ارسال شده است. پنج‌شنبه 13 شهریور 1393 - 12:48 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

آقای فدایی ولایت
سلام
محترمانه می گویم سکوت شما ولایی تر است از سخن شما.
اگر دکتر یاراحمدی نامه نوشت برای آقا و احتمالا اگر ایشان رویت کرده باشند همان زمان اثر خودش را در ملغی شدن مزایده کزایی سنگ آهن توسط آقای خدامراد احمدی رییس ایمیدرو گذاشت و خداوند یک ماه بعد او را به دست قوه قضاییه سپرد.
ولی جهت تنویر افکار عمومی عرض می کنم آقا معمولا در مسائل اجرایی قوا به این راحتی وارد نمی شوند اما در عوض یکی از انتظارات مقام معظم رهبری از جوانان ایجاد گفتمان و مطالبه گری در فضای جامعه و دانشگاه است که در ابتدا با اصطلاح امربه معروف و نهی از منکر بیان کردند و در اواخر دهه ی 70 واژه ی مطالبه گری را مطرح کردند.
خوب تکلیف چیست؟ خوب طبیعتا بحث انفال معدنی و اخذ خمس مرتبط با آن با ایجاد گفتمان و مطالبه گری محقق می شود نه با روش های دیگر و لذا انتصاب هر گفته ای و ایجاد توقع از مقام ولایت و یا تحلیل نادرست از برداشت های شخصی مثل آنچه در بالا مطرح شد نا درست است. یا حق

مهدوی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. پنج‌شنبه 13 شهریور 1393 - 5:01 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

دوستان خودتان را ناراحت نکنید با پیگیری هائی که شده و از طریق آی پی ، این مثلا فدائی ولایت را شناسائی کردیم و بقول خودش اگر معرفی شود همه باید شرمند شویم که در فضائی نفس می کشیم که این قبیل انسانهای تصفیه شده معلوم الحال و نان به نرخ روز خور زندگی میکنند و این شخص حقیر اخراجی باید هم از خصوصی سازی دفاع کنه چون از آنچه حقش نیست در حال حاضر دارد استفاده میکند .
و اما ولایت ، شأن ولایت بالاتر و والاتر از اینست که این قبیل انسانهای بیسواد در مورد آن نظر بدهند و هر کس با کمتربن اطلاعات در مورد ولایت فقیه میفهمد که آنچه از تعریف این مردک حقیر بر می آید در مورد دستگاههای مخوف اطلاعاتی موساد و غیره صادق است و ولایت طیبه فقیه مبرای از اینگونه اتهامات است و بنای ولایت در تقابل با حتی بدیها ، رأفت اسلامی است و ارشاد و هدایت انسانها و لا غیر ، ثانیاً اطلاعات ( سربازان گمنام امام زمان(عج) ) بهترین ، رؤف ترین ، بصیر ترین و عزیز ترین فرزندان نظام و رهبری هستند که این شخص معلوم الحال رفتار آنان را شبیه گروههای تروریستی و خشونت طلب تعریف نموده است .
و کلام آخر اینکه ، جناب فدائی گفته اند اگر خودشان را معرفی کنند ما شرمنده میشویم و لذا عرض میکنم ما قصد داریم شرمنده شویم پس بفرمایید خودتان را معرفی کنید ! و الا ما مجبور می شویم تو پادوی حقیر و بی مصرف را معرفی کنیم تا بیش از این از نام ولایت معظمه فقیه و سربازان گمنام آقا امام زمان (عج) سودجوئی نکنی !
و اما در مورد جناب آقای دکتر یار احمدی عزیز هم بهتر است اخبار را مرور کنی تا بفهمی ایشان چه جایگاهی در پیشگاه مقام معظم رهبری و دفتر معظم له دارند .

غریبه این نظر توسط مدیر ارسال شده است. پنج‌شنبه 13 شهریور 1393 - 9:01 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

جناب فدایی ولایت
اقا هرگز از دست دشمنانش ضربه نمیخوره چون خیلی قوی و اگاه به مسایل میباشند و از طرفی دشمنان خارجی خود را خوب میشناسند
تمام ضربه و غصه ای که میخورند از دوستان و امثال شما میباشد که بقول اشکان چند هزار سالی که خوابی
چشمت هم که درست نمیبینه
مردم ولایت مدار وظیفه دارن در تمام مراحل از ولایت پشتیبانی کنن امروز این پشتیبانی با حضور در صحنه و افشایی خائنین به ولایت است که با چپاول ثروت شهر بافق میخواهند آقا را برنجانند
قدیمی گفته حرف راست رو از دشمنت بشنو
رسانه خارجی اگر حرفی زده مردم که تنها مقصر نیستند مسولین اگه درست عملل کنن مردم نیازی به اینچنین حرکاتی ندارن

علی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. جمعه 21 شهریور 1393 - 9:38 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

سلام عزیزان همشهری ما مردم بافق نیاز به دشمن نداریم چون بهترین دشمن خودمان اعمال خودمانه به قول برادر عزیزمان رضائی فقط میتنونیم ضربه به همشهریهای خودمون بزنیم ولبه خالی لیوان را ببینیم به نظر شما مشکل اساسی حضور اقای عسکری هست ؟بخدا صد درصد در اشتباهید بیائید به خود ائیم وبخاطر فرزندانمان هم که شده در اعمالم تفکر بیشتری بکنیم که قطعا تغییری در این رفتار خواهیم داد

امین این نظر توسط مدیر ارسال شده است. سه‌شنبه 25 شهریور 1393 - 4:18 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

من از اقای عسکری درخواست دارم کارهای که در این چند ساله در زمان مسئولیت ایشان انجام شده یکبار دیگه بخاطر اگاهی بعضی اقایان انتشار بدهند شاید وجدان انها حرکتی بکند اینجانب از نزدیک این خدمات رادیده ام انشا…انها هم ببینند ومردم بافق بفهمند که یقیناتا بحال فهمیدن کی خدمت میکنه

You cannot copy content of this page