دکتر روحانی :باید رابطه مردم با كارمند را از طریق پست و پست الكترونیك كم كنی

دسته: عمومی
۲ دیدگاه
دوشنبه - 10 شهریور 1393

 

دکتر روحانی:

باید رابطه مردم با کارمند را از طریق پست و پست الکترونیک کم کنیم

دکتر روحانی ،رییس جمهور در جشنواره شهید رجایی بر نقش موثر پست به عنوان واسط مردم و دولت تاکید و عنوان کرد: باید رابطه مردم با کارمند را از طریق پست و پست الکترونیک کم کنیم  و به طور قطع این ارتباط هیچ مشکلی را در ارایه خدمات ایجاد نخواهد کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت پست به نقل از واحد مرکزی خبر رییس جمهور با تاکید بر سالم سازی محیط اداری گفت: ما باید محیط اداری سالمی داشته باشیم تا در محیطی سالم بتوانیم خدمت قانونی و درست را به مردم ادا کنیم .

وی همچنین اظهار داشت: رابطه مردم با کارمند باید کم شود و هرچه می توانیم باید ارتباط با پست و پست الکترونیک باشد و هرچه ارتباط مستقیم بیشتر باشد، مشکلات این ارتباط زیادتر و حساسیت ها بیشتر می شود .

دکتر روحانی از معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی رییس جمهوری خواست تا با نگاه جدید در حوزه استخدام نیروی انسانی و استفاده از فناوری‌های نوین ضمن چابک‌سازی دولت، ارایه خدمات را به شکلی سریع‌تر، کم‌هزینه‌تر و در چارچوب قانون به مردم میسر سازد .

وی تأکید کرد: باید باور کنیم که این کشور برای ملت ایران است، باید باور کنیم پول بیت‌المال از آن ملت است، باید باور کنیم خادم ملت هستیم و تا این بایدها در مقام عمل باور نشود، کارها به درستی پیش نخواهد رفت و خدای ناکرده در آن دنیا و در پیشگاه خدا و محضر همه خلائق رسوا خواهیم شد و اگر ظلم کرده باشیم باید عذاب الهی را بچشیم .

رییس جمهور ضمن برشمردن ویژگی‌های اخلاقی شهیدان رجایی و باهنر، تواضع، مردم‌داری و فداکاری این شهیدان را در همه ابعاد زندگی زبانزد توصیف کرد و گفت: شهیدان رجایی و باهنر از دولتمردان نمونه نه تنها در دوران انقلاب بلکه در تاریخ این سرزمین هستند .

دکتر روحانی اهداف و آرمان‌های این شهیدان را همسو با اهداف و آرمان‌های مردم ارزیابی نمود و خاطر نشان کرد: راه ما باید راه شهید رجایی و شهید باهنر و حتی بالاتر از آنها راه امیرالمؤمنین و سیره پیامبر عظیم‌الشأن اسلام در خدمت به مردم باشد


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۵۳
برچسب ها:
دیدگاه ها
رنجبر این نظر توسط مدیر ارسال شده است. دوشنبه 10 شهریور 1393 - 3:28 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

درود بر دکتر روحانی خدا خیرش دهند در هر دو دنیا ان شاالله

موسی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. دوشنبه 10 شهریور 1393 - 9:37 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

گفتند فرماندار منصوب بافق در زمان احمدی نژاد که چندین پارجه روستا را دو دستی به بهاباد داد ودر دوره او D19 از بافق جدا شد در جلسه تصمیم گیری در مورد سنگ آهن برای جبران خساراتی که به بافق زده ودر پی لا پوشانی است نظراتی ارائه کرده که 50 سال دست بافق را به عقب انداخته اگر این حرف صحت ندارد می تواند جواب دهد دعا می کنیم که مسولین استان در یک تصمیم انقلابی شورای اسلامی شهر را منحل کند تا به ناکجا آباد نبردنمان

You cannot copy content of this page