مردم در کنار من هستند و من در کنار آنها هستم

دسته: اخبار ویژه
بدون دیدگاه
جمعه - 7 شهریور 1393

حجت الاسلام سلیمانی در خطبه های این هفته نماز جمعه بافق ضمن تبریک ولادت حضرت معصومه(س) گفت: در استانه ولادت ثامن الحجج هستیم.وی گفت زن و دختر جایگاه ارزشمندی را در مسایل دینی اسلامی ما دارند.ابراهیم در پیشگاه خدا دعا میکند که دختری را به او عنایت کند پیغمبر در روایتی میفرماید دختر نعمت است.برکت انیس و مونس انسان است.

وی گفت فردا سالروز شهادت رجایی و باهنر دولتمردان ما هست.چهره هایی که قبل از انقلاب زجرها کشیده و زندان رفتند.

قرار نبود امروز نماز جمعه بخوانم به خاطر اعلام همبستگی با مردم.

سلیمانی در خطبه دوم سخن خود را اینگونه آغاز کرد:اما بنا نبود امروز نماز جمعه بخوانم در اعلام همبستگی با مردم.منتهی ازتهران مستقیما با من تماس گرفتند.گفتند شما برو نماز جمعه را بخوان و کارهایی را که در یکی دو روز گذشته انجام دادی در مقابل مردم مطرح کن ما نیز با آقای اژه ای مسایل را پیگیری میکنیم.

امام جمعه بافق ادامه داد: از روز شنبه گذشته هر روز با مسولین استان تماس تلفنی داشته و دارم روز سه شنبه عده ای همراه من به یزد آمدند در حضور ایت ا.. ناصری و رئیس شورای سیاستگذاری مسایل مطرح شد روحانیت نیز  در این سفر با من همراه بودند.

گفتم جریان باید حل بشه اگر حل نشود نمازجمعه این هفته را نمیخوانم با قاطیعت اعلام کردم.

آیت الله ناصری تماسهای زیادی گرفت. قول دادند کارگران بازداشت شده آزاد شوند این خواسته خود من هم بود.(تکبیر مردم)

گفتم مردم بافق ولایت محورند.متدین و پاکند.سابقه مبارزاتی و جبهه را ببینید.کسانی که در راه اسلام خدمت کردند چرا به انان اتهام زدند.

اگر گروهی از کارگران اعتراض کردند تحصن نبوده. گاهی پسر و پدر هم نسبت به هم اعتراض دارند.

سلیمانی خطاب به مسؤلین اعلام کرد:جواب مردم را بدهید.سه ماه قبل نامه نوشتم گفتم بیایید  جواب مردم را بدهید مشکلات را بررسی کنید

کسی بانظام اختلاف ندارد.مردم پیرو ولایت و طرفدار دولتند.چرا باید بی تفاوت باشید جواب مردم را بدهید.مردم در مدت چهل روزی که نشستند و اعتراض کردند عکس العملی را نشان نداند.

امام جمعه بافق افزود:به قران مجید و به مادرم فاطمه الزهرا قسم دلم خونه برای زنان و بچه هایی که یک گوشه بنشینند در هوای گرم با نبود امکانات.

گروهی بیایند بررسی کنند خواسته های مردم را براورده کنند. ما تکیه گاهمان شرکت سنگ اهن است. باید حرکتهای جوار معدنی بشه.در کنار هم مشکلات مردم حل شود

سید جواد سلیمانی گفت:خدا را گواه میگیرم ازهیچکس شکایت نکرده و نخواهم کرد. مردمی که در کنار من هستند و من در کنار آنها هستم نباید خدای ناکرده اتهام به انان زد.مردم پاک و متدین هستند.

شما نمونه تولید را ببینید همین کارگرها کار کردند.بنشینید در کنار هم مشکلات را بررسی کنید

مردم خلاف قانون حرکت نمیکنند قانونمدارند.خواسته غیر مشروع نخواستند.

چرا توپ را مرتب به زمین ما میاندازید مسولین چرا ازتهران نمی ایند تا پاسخگو باشند.

امام جمعه بافق اعلام کرد:خدا شاهده در چهل و هشت ساعت گذسته هزاران تلفن از تهران به من زده شد که جواب ندادم مردم بزرگوار در این شهر مانده ام میمیرم شما باید تشیع جنازه ام کنید. من در کنار شما برای رسیدن به حقوقتان هستم.

وی تاکید کرد:حقوق قانونی باید ادا شود.امنیت شغلی باید تضمین شود.قولها باید به ان عمل شود.بازداشت شد گان باید آزاد شوند.توصیه به خواهران و برادران هیچکس حریم دیگری رانشکند ارام سخن بگویید شخصیت همدیگر را نگه دارید.

نمیگویم بنشینید یا ننشینید خواسته های مشروعتان را مطرح کنیدامیدوارم حل شود

خدارا گواه میگیرم همانگونه که شما خواب ندارید منم ندارم استراحت ندارم هر تلفنی که مادر یا خواهر به من می زند قلبم اتش میگیرد.

سعه صدر و متانت را حفظ کنید حرکتی انجام نشود که باعث تشنج شود دشمن اماده است از این حرکتها سوء استفاده کند.

همه مسئولین در استان موظفندپیگیری کنندتا به لطف الهی بچه ها ازاد شوند.

امام جمعه بافق در پایان خطبه های امروز خطاب به مردم گفت: قابل نیستم خاک ته پای شما هستم برای همه شما ارزش قائلم متانت صبوری حفظ کنید باپیگیری انشاا.. مشکلات حل شود شنیدم دیشب دعای کمیل داشتید خدا را به امیر المومنین (ع) قسم میدهم که یاریمان کند.

مطمئن باشید که با دعا مشکلات حل می شود. ما خود را فدای ولایت میکنیم فدای نظام میکنیم ولی فدای سنگ نمیکنیم.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۶۰
برچسب ها:

You cannot copy content of this page