5هزار کارت الکترونیک شهروندی توزیع می شود

دسته: اجتماعی
بدون دیدگاه
سه‌شنبه - 8 مهر 1393
 
شهرداربافق : همزمان با آغاز توزیع نخستین کارت الکترونیکی شهروندی ناوگان حمل و نقل همگانی بافق به سامانه پرداخت الکترونیکی مجهز شد
رحمت الله عفتی با اشاره به تلاش شهرداری برای ارایه خدمات جدید به شهروندان، اظهارکرد: یکی از جدیدترین برنامه های در دست اقدام شهرداری توزیع کارت شهروندی است.
شهردار بافق افزود:  شهرداري در راستاي سياستهاي ايجاد شهر الکترونيک طرح تجهيز اتوبوس ها و  ميني بوسهاي شهري به کارت الکترونيک شهروندي را آغاز و در مرحله اول اين طرح  5 هزار کارت توزيع مي شود.
وي با اشاره به خدمات گسترده پیش بینی شده برای این کارت، گفت: شهروندان عزيز به تدریج از اين کارت در دیگر خدمات شهروندي همانند پرداخت هزينه بازدید از اماکن ورزشي، تاريخي، فرهنگي و موزه ها نیز استفاده می نمایند.
عفتی افزود: از دیگر برنامه های مدنظر بهره از این کارت در برخی پرداخت ها از جمله هزینه پارکينگ هاي عمومي، بيلط شهر بازي، پرداخت هزينه پارکومتر و غیره است.
وی خاطرنشان کرد:  صرفه جویی در وقت، عدم نیاز به پول خرد و سهولت در پرداخت ها، کاهش مشکلات بهداشتی در پرداخت و دریافت پول و غیره  از برخی امتیازات استفاده از این کارت ها است.  
شهرداربافق گفت: شهروندان عزیز جهت دریافت و شارژ این کارت به دکه روزنامه فروشی واقع در میدان امام زاده عبداالله(ع) و دفتر پیشخوان دولت واقع در میدان 14 معصوم بافق مراجعه نمایند.

پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۵۶
برچسب ها:

You cannot copy content of this page