تکميل چرخه فولاد بافق با حضور سرمايه گذار بخش خصوصي

دسته: اخبار ویژه , عمومی
یک دیدگاه
سه‌شنبه - 15 مهر 1393

به گزارش روابط عمومي فرمانداري بافق ؛ بعدازظهر امروز در خصوص سرمايه گذاري طرحهاي جوار معدني و فولادي شهرستان بافق نشستي با حضور اعضاي هيات مديره صندوق بازنشتگي فولاد کشور و شرکت سنگ آهن مرکزي ، نماينده مردم بافق در مجلس ، امام جمعه ، فرماندار، اعضاي شوراي شهر بافق و چند شرکت سرمايه گذاري صنعتي معدني در محل فرمانداري بافق برگزار شد.

فرماندار بافق در حاشيه اين نشست در خصوص سرمايه گذاري طرح هاي جوار معدني گفت: در نشست تهران براي سرمايه گذاري طرح گندله سازي به جمع بندي و نتيجه خوبي رسيديم که مقرر شد صندوق بازنشستگي فولاد کشور و شرکت سنگ آهن سرمايه گذاري کل طرح گندله سازي را از منابع داخلي ظرف مدت 3 سال انجام دهد که با 6 ماه فرصت راه اندازي آزمايشي طرح در مدت 42 ماه به بهره برداري کامل برسد.

” سيد مهدي طلايي مقدم” با اشاره به شرايط محيطي و سرمايه گذاري در شهرستان بافق را براي بخش خصوصي و دولتي ايده آل و فراهم بيان نمود و تصريح کرد: الحمدالله دربافق شرايط به گونه اي است که يک وحدت و همدلي بين مردم و مسئولان بوجود آمده که مي طلبد از اين فرصت و پتانسيل در جهت پيشبرد توسعه شهرستان و اجراي طرحهاي جوار معدني و فولادي از جمله اصلاح خط کنستانتره و توليد فولاد در بافق گام برداشت.

وي ضمن تاکيد بر مشارکت بخش خصوصي در سرمايه گذاري و اجراي طرح هاي جوار معدني و چرخه فولاد در بافق خاطر نشان کرد : کارخانه فولاد و کنستانتره با مشارکت بخش خصوصی و مجموعه شرکت سنگ آهن مرکزی و صندوق بازنشستگی فولاد کشور در شهرستان بافق ایجاد می شود.

طلايي مقدم افزود : اين سرمايه گذاري به صورت 49-51 به نسبت قدرالسهم بين بخش خصوصي (بافق کسري) و شرکت سنگ آهن مرکزي سرمايه گذار و اجرا مي شود.

فرمانداربافق با اشاره به تدابیر اندیشیده شده درباره تامین خوراک صنایع جوارمعدنی گفت: بطور قطع سمت و سوی دولت براي احداث صنایع جوار معدنی و تکمیل چرخه فولاد در شهرستان مثبت است.

New2270 New2313 New2316 New2324 New2381


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۵۲
برچسب ها:
دیدگاه ها
جواد این نظر توسط مدیر ارسال شده است. سه‌شنبه 15 مهر 1393 - 8:16 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

اینا که همون حرفای پریروزتونه؟؟؟؟کارخانه فولاد چی شد؟؟؟چرا شفاف نمیگین؟؟؟؟

You cannot copy content of this page