مساعدت شرکت سنگ آهن مرکزی بافق برای خرید ۵ هزار متر فرش نمازظهر روز عاشورا

دسته: اخبار ویژه
۳ دیدگاه
جمعه - 18 مهر 1393

مقرر شد شرکت سنگ آهن مرکزی 5000 هزار متر فرش برای برگزاری نمازظهر روز عاشورا در بافق خریداری کند

نشست اعضای شورای ستاد اقامه نماز با حضور حجه الاسلام حبیبیان مشاور استاندارو مسئول ستاد اقامه استان ، امام جمعه ، فرماندار بافق و جمعی از مسئولین شهرستان در سالن کنفرانس مدیریت آهنشهر برگزار شد.
امام جمعه شهرستان ضمن خوش آمدگویی به مشاور استاندار و حاضرین در جلسه گفت: مردم شهرستان بافق اهمیت ویژه ای به برگزاری نماز جماعت میدهند به گونه ای که رتبه اول حاضرین در صفوف اقامه نمازرا در استان دارا هستیم و نمونه بارز آن حضور مردم ولایی شهرستان بافق در نماز جمعه می باشد.
در ادامه مسئولین ذیربط برنامه های ادارات وسازمانهای خود را در امر برگزاری اقامه نماز بیان کردند.
محمد رضا رضایی پور مدیر روابط عمومی و جانشین پایگاه نبی اکرم ضمن عرض خیر مقدم به حاضرین در جلسه برنامه های شرکت سنگ آهن در برگزاری هرچه باشکوه تراین فریضه الهی رابرشمرد و گفت: در شرکت سنگ آهن هرروز نماز جماعت “ظهر و عصر”  در ۷ نقطه از شرکت توسط پنج نفر از روحانیون معزز و زیارت عاشورا به مدت نیم ساعت به طور همزمان در روز پنج شنبه از ساعت ۷ الی ۷٫۵ در  ۱۱ محل برگزار می شود .
جانشین پایگاه نبی اکرم (ص) برگزاری مراسم زیارت عاشورا در روز پنج شنبه را مهم دانست و یاد آور شد: یکی از دغدغه های مسئولین ستاد اقامه نماز شهر، تامین فرش برای نماز ظهر عاشورا بود که جمعیت کثیری در این مراسم شرکت می کردند که با مساعدت مدیر عامل شرکت سنگ آهن این مسئله حل و مقرر شد ۵۰۰۰ متر مربع فرش نمازخانه خریداری و تحویل ستاد اقامه نماز بافق گردد.
وی احداث نماز خانه های بین راهی توسط شرکت سنگ آهن  و کمک به مساجد بافق را برخی از اقدامات انجام شده این شرکت در راستای ترویج فرهنگ نماز عنوان کرد و  افزود : آب شرب مسجد امام خمینی (ره) در مسیر بافق به یزد قطع شده بود و برای مسافرین و میهمانان عبوری مشکلاتی را ایجاد کرده بود، بنا به دستور مستقیم مدیر عامل شرکت سنگ آهن مرکزی مقرر شد یک انشعاب ۱٫۵ اینچ آب شرب جهت مسجد امام خمینی (ره) بطول ۵ کیلومتر، لوله گذاری و آبرسانی انجام گیرد.
رضایی پور در پایان از همراهی امام جمعه و فرماندار تشکر نموده و همچنین از حمایت و همکاری و مساعدت ویژه مدیر عامل شرکت سنگ آهن در راستای اقدامات انجام شده جهت ترویج فرهنگ نماز در شهرستان بافق و شرکت سنگ آهن تقدیر و تشکر نمود.
در ادامه حجه السلام حبیبیان مشاور استاندار ومسئول ستاد اقامه نماز، برگزاری هرچه باشکوه تراقامه نماز در استان را لازم دانست وگفت: برای برگزاری نماز جماعت در مساجد باید ابتدا برروی نمازهای ظهر در مدارس سرمایه گذاری نمود که لازم است جوانان و نوجوانان را به حضور در صفوف نماز جماعت علاقمند نمود که خود پشتیبانی برای برگزاری نماز جماعت در مساجد شهرستان خواهد بود.
وی با ارزیابی مصوبات جلسه گفت: استان نیز تا حد توان در جهت مساعدت وهمکاری در امر اقامه نماز جماعت کوتاهی نخواهد نمود.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۶۱
برچسب ها:
دیدگاه ها
bi gbm این نظر توسط مدیر ارسال شده است. شنبه 19 مهر 1393 - 1:13 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

سلام ضمن تشکر و قدرانی از حمات مدیر عامل
خواهشمندیم تابلو روز شمار طرحهای مصوب جوار معدنی را در کنار تابلو روز شمار فاضلاب شهری نصب کنند
بعد از کمک به موسسات خواهشمندیم صندوقی توسط معدن ایجاد
شود تا جوانان بتوانند شغلی ایجاد کنند تا وابستگی به معدن کم شود
شایعه شده از حقوق کم شده پرسنل به اینجا وآنجا کمک میشود؟
خواهشمندیم از مدیریت نسبت به ارتقا شغلی پرسنل مساعدت بیشتری اعمال کنند
خدایا چنان کن سر انجام کار
تو خشنود باشی ما رستگار

عاشق بافق این نظر توسط مدیر ارسال شده است. شنبه 19 مهر 1393 - 3:20 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

سلام حاج محمد جواد عسکری هر کمکی که به شهرستان میکنید از شیر مادر حلالتر من به شخصه راضی هستم هرچه بیشتر میتوانید کمک کنید الهی خداوند 1 در دنیا و صد در آخرت پاداش به شما عنایت کند

شاپرک این نظر توسط مدیر ارسال شده است. یکشنبه 20 مهر 1393 - 9:20 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

سلام
کار بسیار نیکویی است .مرسی
لطفا کمک به مدارس هم فراموش نشود البته نه مدارس شاهد و نمونه و….. مدارس محرومی مثل 22 بهمن که حیاتش بدلیل عدم تأمین بودجه ، نصفه نیمه تعمیر شد. ضمنا دکل مخابرات هم در این مدرسه نصب شده که برا دانش آموزان مضر است.

You cannot copy content of this page