چند خبر از دانشگاه پیام نور بافق

دسته: دانشگاه
بدون دیدگاه
شنبه - 26 مهر 1393

برپایی جشن غدیر در دانشگاه پیام نور مرکز بافق

جشن غدیر با حضور ریاست ,کارکنان ,اساتید و دانشجویان در دانشگاه پیام نور مرکز بافق برگزار شد.

با اهتمام واحد فرهنگی و فضاسازی صورت گرفته در نمازخانه دانشگاه و با حضور ریاست ,اساتید ,کارکنان و دانشجویان جشن غدیر در نمازخانه دانشگاه برگزار شد.اجرای برنامه هایی چون تلاوت قرآن کریم  ,مداحی با حضور مداح اهل بیت  آقای صباغیان ,تجلیل از سادات و پذیرایی از شرکت کنندگان از بخش های مهم برنامه بود.

IMG_0625

…………………………………………………………………

بازدید ناظر عمرانی استان ازپروژه های عمرانی دانشگاه پیام نور مرکز بافق

کریمی ناظر عمرانی دانشگاه پیام نور استان یزد از پروژه های عمرانی مرکز بافق بازدید نمود .

طی جلسه ای که باحضور مهندس کریمی ,ریاست دانشگاه و ناظر عمرانی دانشگاه پیام نور مرکزبافق در دفتر ریاست دانشگاه ترتیب داده شد مسائلی چون روند پیشرفت پروژه های عمرانی در مجموعه ,موانع موجود و اقدامات صورت گرفته  مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت, پس از خاتمه جلسه گروه به همراه مسئول حراست  دانشگاه از پروژه های تکمیلی و در دست احداث بازدید نمودند.از جمله بازدید از سوله ورزشی و کتابخانه که مورد تایید و رضایت ایشان قرار گرفت .آقای کریمی در خصوص پروژه سردرب دانشگاه خواستار ادامه روند کار در قالب اعتبارات موجود و پیگیری جهت تخصیص اعتبار شد. ایشان ضمن بازدید از سیستم آبرسانی و فضای سبز دانشگاه تقویت آن را لازمه محوطه دانشگاه دانست . ناظر عمرانی دانشگاه پیام نور استان در پایان ضمن بازدید از محوطه و مشاهده موجودی تیرچه های قابل استفاده مجموعه جهت استفاده از اموال مصرفی و جلوگیری از اسراف بیت المال خواستار پاکسازی محوطه و استفاده از موارد مذکور در جهت تکمیل ساختمان فرهنگی شد. ایشان ضمن ابراز رضایت از عملکرد واحد عمرانی تاکنون خواستار تسریع در روند امور و تکمیل پروژه ها شده و  با ابرازحمایت همچون همیشه استان موجبات دلگرمی را فراهم آورد .

IMG_0635

…………………………………………………………………….

جلسه توجیهی دانشجویان جدیدالورود در دانشگاه پیام نور مرکز بافق

با حضور ریاست و کارکنان مرکز جلسه توجیهی دانشجویان جدیدالورود در دانشگاه  پیام نور مرکز بافق برگزار شد.

طبق برنامه ریزی واحد فرهنگی وهماهنگی با واحد آموزش مرکز و در راستای اطلاع رسانی ,جلسه توجیهی دانشجویان جدیدالورود برگزار شد .جلسه با قرائت آیاتی از کلام الله مجید آغاز و با خیرمقدم ریاست به حضار رسمیت یافت.ایشان در سخنان خود ضمن توضیح دادن پاره ای از نکات مرتبط با نیاز دانشجویان به تشویق آنها به امر تحصیل و اهمیت دادن به تهذیب و ورزش پرداختند .مسئول حراست نیز ضمن خوشامد گویی به حضار و ابراز خرسندی از آگاهی و هوشیاری نسل امروز به بیان آیین نامه حراست دانشگاه پرداخت ونکات امنیتی مرتبط با نیاز دانشجویان در ارتباط با افراد را یادآور شد.

در پایان مسئول آموزش و کارشناسان با بیان آیین نامه های آموزشی در جمع دوستانه دانشجویان به سئوالات آنان در خصوص مسائل آموزشی پاسخ دادند. شایان ذکر است مسئولین واحدهای دیگر نیز پاسخگوی دانشجویان در خصوص امور مرتبط بودند.

IMG_0627

 

 

IMG_0633


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۸۲
برچسب ها:

You cannot copy content of this page