سنگ آهن می تواند یکی از بهترین تیم های فعال هندبال کشور باشد

دسته: ورزشی
بدون دیدگاه
سه‌شنبه - 6 آبان 1393
سرمربی تیم هندبال سنگ آهن بافق با اشاره به تاثیر این تیم در هندبال شهرستان، گفت: اگر این امکانات، مدیریت و پشتوانه سنگ آهن با یک برنامه ریزی خوب در هندبال همراه باشد می تواند به عنوان یکی از بزرگ ترین باشگاه ها در کشور باشد.
20141025_181341
محسن اخگر درباره تیم هندبال سنگ آهن اظهارکرد: سنگ آهن بافق فکر می کنم آخرین تیمی بود که در لیگ برتر توانست یارگیری کند.
سرمربی تیم هندبال سنگ آهن بافق با بیان این مطلب که این تیم دیر  و چند روز مانده به اولین دیدار ترکیبش نهایی شد، افزود: بازیکنان فصل قبل آزاد شده بودند و سنگ آهن تقریبا تیم نویی را باید مهیا می کرد و کار دشواری را داشتیم.
وی گفت: با توجه به دیر تشکیل شدن تیم از لحاظ هماهنگی و کارهای تاکتیکی عقب هستیم و بطور نرمال 2 تا 3 هفته پس از آغاز لیگ می توان درباره این تیم اظهارنظر کرد.
سرمربی سنگ آهن بافق افزود: امیدواریم در هفته های آینده بتوانیم این تیم را هماهنگ تر و آماده تر راهی مسابقات کنیم.
اخگر با اشاره به وجود رقیب های قوی در لیگ برتر، عنوان کرد: فکر می کنم رقابت های خوبی را در لیگ برترهندبال شاهد باشیم.
وی درباره جدی ترین رقیب های سنگ آهن بافق، بیان کرد: تیم های ثامن سبزوار و مشهد، مس کرمان، هپکواراک، سپاهان اصفهان، گوهرزمین تهران و منیزیم فردوس از تیم های مدعی قهرمانی هستند.
وی افزود: سنگ آهن می تواند یکی از بزرگ ترین و بهترین تیم های فعال در هندبال باشد.
وی با اشاره به تاثیر این تیم در هندبال شهرستان، گفت: اگر این امکانات، مدیریت و پشتوانه سنگ آهن با یک برنامه ریزی خوب در هندبال همراه باشد می تواند به عنوان یکی از بزرگ ترین باشگاه ها در کشور باشد.
وی با بیان این مطلب که برنامه ریزی ما با توجه به سیاست های باشگاه استفاده از بازیکنان بومی در تیم بوده است، عنوان کرد: اکنون سه بازیکن بزرگسال، 4 جوان و 4 نوجوان بافقی را در کنار تیم داریم.
وی افزود: بازیکنان بومی باید به یک خودباوری رسیده و با یک برنامه ریزی اصولی و پایه ای و میدان دادن به بازیکنان بومی بافق در چند سال آینده حداقل باید نیمی از تیم را بازیکنان بومی تشکیل دهند.
اخگر درباره برنامه ریزی برای ورزش پایه، گفت: این قول را دادیم که برای استعدادیابی در مدارس و سطح شهر بافق کار کنیم و مربیان بومی نیز باید در امر آموزش کمک کنند.
وی با اشاره به حمایت و همراهی خوب هوادارن و مردم بافق، گفت: باتوجه به اینکه این تیم تازه تشکیل شده این قول را می دهیم تا ظرف دو تا 3 هفته یک تیم لایق سنگ آهن و شهرستان در مسابقات لیگ ببینیم.
سرمربی سنگ آهن بافق با اشاره به حمایت حامیان مالی از برخی تیم ها در لیگ امسال هندبال کشور، خاطرنشان کرد:  با افزوده شدن چند اسپانسر و کم شدن حاشیه ها و مشکلات داوری این لیگ یکی از زیباترین و مهیج ترین لیگ های کشور می شود.
استانداری و شهرداری کرمان، شهرداری زرند و  سال گذشته مس کرمان تیم های پیشین محسن اخگر سرمربی کنونی تیم هندبال سنگ آهن بافق بوده است.

پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۷۶
برچسب ها:

You cannot copy content of this page