پلی کلینیک تأمین ‌اجتماعی بافق تا 2 سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد

دسته: اخبار ویژه , عمومی
یک دیدگاه
شنبه - 17 آبان 1393

به گزارش روابط عمومی فرمانداری بافق به نقل از پایگاه اطلاع رسانی تامین اجتماعی کشور، دکتر محمدعلی همتی در سفر به استان یزد با ابراز خرسندی از آغاز عملیات احداث پلی کلینیک شهرستان بافق، اظهار داشت: نقشه فعلی احداث پلی کلینیک تأمین‌اجتماعی بافق کامل بوده و دارای تمامی فضاها و امکانات مورد نیاز برای ارائه خدمات درمانی مناسب به بیمه‌شدگان است.

وی گفت: نقشه استفاده شده برای ساخت این پلی کلینیک از نقشه های تیپ کلینیک های سازمان تأمین‌اجتماعی است و تمام کاربری های لازم در آن دیده شده است.

معاون درمان سازمان تأمین‌اجتماعی افزود: با توجه به قول وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی مبنی بر ساخت پلی کلینیک بافق طی 2 سال و زمان بر بودن آماده شدن نقشه های سازه و تأسیسات نقشه اولیه، تصمیم بر تغییر نقشه پلی کلینیک طبق نقشه های تیپ آماده سازمان گرفته شد و جای هیچ گونه نگرانی برای مردم این شهرستان نیست.

دکتر همتی با تأکید بر اینکه برنامه سازمان در خدمت رسانی مناسب به مردم در مناطق محروم است، اظهار داشت: پلی کلینیک تأمین‌اجتماعی بافق مجهز به دستگاه رادیولوژی با تکنولوژی به روز و دیجیتال خواهد بود و رایزنی‌هایی نیز با دانشگاه علوم پزشکی برای افزایش تعداد متخصصین انجام داده‌ایم و قول مساعدی نیز به سازمان در این زمینه داده شده است.

وی از راه اندازی شیفت عصر درمانگاه شهرستان بافق از ابتدای آذر سال جاری خبر داد و تصریح کرد: افزایش تخت‌های بیمارستان تأمین‌اجتماعی شهدای کارگر با توجه به ظرفیت مناسب و بیمارپذیر بودن این مرکز ضروری است

ImageThumb2.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۹۴
برچسب ها:
دیدگاه ها
شهروند این نظر توسط مدیر ارسال شده است. یکشنبه 18 آبان 1393 - 8:31 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

انشاءا… که چنین باشد . نه اینکه …

You cannot copy content of this page