نشست بررسي طرحهاي شرکت سنگ آهن مرکزي بافق برگزار شد

دسته: اخبار ویژه , عمومی
۲ دیدگاه
یکشنبه - 18 آبان 1393

به گزارش روابط عمومي فرمانداري بافق ؛ صبح امروز در نشستي که با حضور امام جمعه ، نماينده مردم بافق در مجلس شوراي اسلامي ، فرماندار ، اعضاي شوراي شهر ، مدير عامل سنگ آهن مرکزي و تني چند از نمايندگان اصناف ، فرهنگيان و هياتهاي مذهبي شهرستان بافق برگزار شد پيرامون طرحها و پرورژه هاي شرکت سنگ آهن مرکزي بافق بحث و تبادل نظر شد.

فرماندار بافق در اين نشست با تاکيد بر اينکه يکي از دغدغه هاي مردم و مسئولان شهرستان تکميل صنايع جوار معدني است،خاطر نشان کرد : عمده نگراني شهر اين است که وعده هايي در زمانه اي گذشته داده شده ولي به دلايلي عملي نشده است .

“سيد مهدي طلايي مقدم” افزود : اصل کار در پروژه ها و طرح هاي عمراني و معدني داشتن طرح و برنامه است

وي با اشاره به اينکه کار اقتصادي ، يک کار با برنامه ريزي است گفت: اقتصاد علم تحکم نيست ، با فشار مردمي نمي توان کار اقتصادي انجام داد.

فرماندار بافق افزود: شايد در زمينه هاي مختلف سياسي ، اجتماعي ، فرهنگي و …. بشود از فشارهاي مردمي و تحکم استفاده کرد ولي در امور اقتصادي اين کار انجام شدني نيست و جواب نخواهد داد.

طلايي مقدم از اجراي طرح هاي صنعتي و جوار معدني شرکت سنگ آهن براي توسعه بافق ابراز خرسندي کرد و گفت: بيش از 10 طرح عظيم صنعتي و معدني در جوار شرکت سنگ آهن در حال احداث و راه اندازي مي باشد که با توجه به بار مالي و برنامه اي تدوين و مشخص شده است اميد است در آينده اي نزديک شاهد توسعه و شکوفايي شهرستان بافق باشيم.

وي به اعتماد سازي و اميد دادن به مردم اشاره کرد و افزود: مردم ما طي سالهاي اخير يک بار به رئيس جمهور ، اعضاي شوراي شهر و نماينده مجلس اعتماد کردن و راي دادند حال مسئولان بايد پاسخگو و دنبال مسائل شهر باشند نه اينکه با هر جرياني مردم به ميدان بکشانيم.

فرماندار بافق گفت : در شرايط فعلي بايد از فضاي آرامي که به همت مردم و مسئولان شهرستان و استان تامين شده استفاده کرد و با صبر ، وفاق و همدلي در کنار هم از فضاي موجود در جهت پيشبرد اهداف ، رشد و توسعه شهرستان تلاش کنيم.

در ابتداي اين نشست مدير عامل شرکت سنگ آهن مرکزي بافق با اشاره به طرح هاي جوار معدني شرکت سنگ آهن مرکزي خاطر نشان کرد : در حاضر شرکت سنگ آهن مرکزي بافق با 8 طرح عظيم صنعتي و معدني که در جوار معدن چغارت و سه چاهون در حال احداث مي باشد شاهد صنعتي شدن و اشتغال جوانان جوياي کار شهرستان خواهيم بود.

“محمد جواد عسکري” برآورد و زمان اجراي طرحهاي توسعه شرکت را بيش از سه هزار و 235 ميليارد تومان اعلام کرد و گفت: احداث گندله 5 ميليون تني ، اصلاح خط کنسانتره ، احداث خط 2 ميليون تن کنسانتره چغارت ، احداث کارخانه فولاد کوره بلند ، احداث و اصلاح خطوط راه آهن شرکت ، جمع آوري و تصفيه فاضلاب شهري و جمع آوري و تصفيه آب دشت حسن آباد را از جمله اين طرح ها عنوان کرد که از سال 92 شروع و در سالهاي 94-97 و 98 به بهره برداري خواهد رسيد.

در ادامه اين نشست مديران پروژه هاي مذکور به گزارش عملکرد طرح هاي مذکور اشاره کرده و ديدگاههاي خود را بيان کردند.

New4885 New4890 New4901 New4905 New4918 New4926 New4934


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۴۶
برچسب ها:
دیدگاه ها
علی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. یکشنبه 18 آبان 1393 - 3:19 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

امام جمعه هم حوصله اش سر رفته.
بابا چقدر نشست .
ول کنید.

منصور این نظر توسط مدیر ارسال شده است. سه‌شنبه 20 آبان 1393 - 2:26 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

سلام
ببخشید میشه این جلسه رو برای مردم روشنتر کنید که چه نوع جلسه ای بود که وفقط سرمایه داران بافق در این جلسه حضور داشتن

You cannot copy content of this page