آغاز اردوهاي طرح هجرت سه در بافق

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
چهارشنبه - 7 تیر 1391


به گزارش روابط عمومي فرمانداري بافق ، “بمانعلي باقيان” در مراسم افتتاحيه طرح هجرت 3 در كانون شهيد باهنر بافق اظهار داشت: اين طرح بركات و ثمرات زيادي دارد كه علاوه بر غني‌سازي اوقات فراغت، بسترهاي لازم براي حرفه‌آموزي جوانان و نوجوانان را فراهم آورده و به توسعه و آباداني شهرستان كمك شايان توجهي مي‌كند.

وي ادامه داد: از مهم‌ترين مزاياي اين طرح اين است كه مورد تائيد مقام معظم رهبر نيز هست و ايشان بر اجراي آن تاكيد دارند و در همين راستا همه مابايد عزم خود را براي موفقيت اين طرح به كار گيريم.

فرمانده بسيج ناحيه مقاومت بافق خاطرنشان کرد: آرمان‌های امام راحل و خلف صالح او، دستاوردهای بسیاری را برای ما به ارمغان آورده است.

وي عنوان کرد: آمریکا و انگلیس تفکر حمله و سوء استفاده از ایران را ندارد زیرا تفکر بسیجی که در میان مردم نهادینه شده است، سلاحی مقاوم در برابر آنهاست و آنها از این سلاح هراس دارند.

فرمانده بسيج ناحيه مقاومت بافق تاكيد كرد: در ساليان اخير طرح هجرت 3 ميزان قابل توجهي در خدمت‌رساني به مناطق محروم شهرستان در عرصه‌هاي مختلف انجام شده و امروز كه بيش از هر زمان ديگر به جوانان فعال و پرانرژي نياز داريم، اين طرح موفقيت ‌لازم را در راستاي شادابي و نشاط و توسعه كارآفريني فراهم كرده است.

وی با اشاره به این که این اردوهای جهادی نیز از ابتدای تیرماه آغاز می‌شود، تصریح کرد: طرح هجرت 3 با انجام فعالیت‌هایی مانند زیباسازی، نوسازی و بازسازی مدارس در سطح شهرستان و همچنین کمک به کشاورزان در فعالیت‌هایی مانند آبیاری، سم‌پاشی و برداشت محصولات صورت می‌گیرد.

رئيس آموزش وپرورش بافق نيز در اين مراسم گفت : طرح هجرت 3 بهترین عرصه ی فعالیت جوانان دانش آموز بسیجی برای عجین شدن با فرهنگ کار و آشنایی بیشتر با فرهنگ اسلام ناب محمدی است .

محمود خواجه اي افزود : آموزش و پرورش به عنوان نیروی بسیجی در اجرای دستور مقام معظم رهبری با تمام توان خود وارد عمل می شود تا تکلیف شرعی خود را به نحوی شایسته و در خور به انجام رساند .

وي یادآور شد: ما امروز در حال مجاهده هستیم و فقط میدان جنگ عوض شده و انواع جنگ نرم و تهاجم فرهنگی، سلاحی است که دشمن در مقابل ما به کار گرفته است.

خواجه اي تصريح كرد: اردوهاي جهادي مي‌تواند حركتي سازنده در مباحث فرهنگي باشد و بايد هر سال بالنده‌تر از سال پيش اجرا شود.

رئيس اداره آموزش و پرورش شهرستان بافق گفت: طرح هجرت 3 با هدف توانمند سازي دانش آموزان از امروز و به مدت 56 روز در 22 مدارس شهرستان اجرا مي شود.

وي افزود: بيش از 250دانش آموز در اين طرح به مرمت و ترميم ديوارها و سقف كلاس ها، زيبا سازي حياط مدارس، ترميم زمين هاي ورزشي، ترميم سرويس هاي بهداشتي و رنگ آميزي و نقاشي كلاس ها اقدام خواهند كرد.

گفتني است اين طرح با مشاركت بسيج سازندگي ،‌آموزش و پرورش و بسيج دانش آموزي در سطح شهرستان از اول تيرماه تا نيمه شهريور سال جاري انجام مي شود.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۳۹
برچسب ها:

You cannot copy content of this page