اولین جلسه مجمع نمایندگان استان یزد در مجلس نهم تشکیل شد

دسته: عمومی
یک دیدگاه
چهارشنبه - 7 تیر 1391

اولین جلسه مجمع نمایندگان استان یزد در مجلس نهم در روز پایانی اولین ماه شروع کار مجلس نهم یعنی روز گذشته برگزار شد.

سید جلال یحیی زاده در گفت و گو با خبرنگار حوزه انتخابیه خبرگزاری خانه ملت گفت: اولین جلسه مجمع نمایندگان استان یزد در مجلس نهم در روز پایانی اولین ماه شروع کار مجلس نهم یعنی روز گذشته ۶ تیر برگزار شد.

نماینده مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی در  خصوص محورهای اصلی این جلسه تصریح کرد:در این جلسه بر تعامل نمایندگان استان برای رفع مشکلات استان یزد و رفع مشکلات مشترک استانی در مسائل سیاسی و یا جناحی تاکید شد و نسبت به شکل گیری مجمع و انتخاب رییس نیز تصمیم گیری شد.

وی ادامه داد: بعد از این که در خصوص شاخص و میزان رییس و سخنگو در این جلسه صحبت شد، تصمیم گرفته شد تا همانند مجلس هشتم نماینده طبس و فردوس و سرایان که نماینده در مجمع دو استان است در طول ۴ سال به عنوان نایب رییس در مجمع فعالیت کند و بنابراین آقای عبدالله زاده در طول ۴ سال نایب رییس مجمع خواهند بود.

یحیی زاده  در خصوص انتخاب ریاست مجمع گفت:در مورد رییس مجمع قرار بر این شد که به صورت دوره ای و بر اساس  سن نمایندگان و به شکل چرخشی این ریاست تعیین شود و با این حساب آقای جوکار که مسن ترین بودند به عنوان رییس مجمع نمایندگان استان یزد در سال اول و به تعبیر مجلس در اجلاس اول و در سال دوم آقای تابش نماینده مردم اردکان و در سال سوم آقای زارع زاده نماینده مهریز و بافق و ابرکوه و بهاباد و در سال چهارم اینجانب به عنوان رییس مجمع انتخاب شدم.

وی افزود: سخنگو نیز به شکل جوان ترین و به ترتیب دوره ای انتخاب شد که با این حساب  در سال اول این کار به عهده اینجانب و در سال دوم آقای زارع زاده و در سال سوم آقای تابش و در سال پایانی آقای جوکار سخنگو خواهند بود.

سخنگوی مجمع نمایندگان استان یزد در تشریح دبیران این مجمع در طول فعالیت ۴ سال گفت:سال اول آقای تابش، سال دوم آقای جوکار، سال  سوم اینجانب و در سال پایانی نیز آقای زارع به عنوان دبیر این مجمع انتخاب شد./


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۳۴
برچسب ها:
دیدگاه ها
رضا این نظر توسط مدیر ارسال شده است. پنج‌شنبه 8 تیر 1391 - 6:33 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

همه نمایندگان استان یک طرف تابش هم یک طرف ٰ مطمئن باشید او همه را در جیب های خود جای می دهد.

You cannot copy content of this page