اولویت اصلی ام اشتغال و جذب سرمایه گذاری برای منطقه است

دسته: عمومی
یک دیدگاه
جمعه - 9 تیر 1391

اولویت اصلی ام اشتغال و جذب سرمایه گذاری برای منطقه است

در اولین نشست مطبوعاتی دخیل عباس زارعزاده با اصحاب رسانه بافق مطرح شد:اولویت اصلی ام  اشتغال و جذب سرمایه گذار برای منطقه است.

زارعزاده با بیان اینکه در این یک ماه از شروع مسؤلیتم به عنوان نمایندگی مجلس شناخت جامعی از حوزه انتخابیه پیدا کرده ام و در حال اهم و مهم مسائل حوزه انتخابیه هستم افزود:در همین مدت کوتاه بیش از 2000 نامه و درخواست کمک مالی از طرف مردمی که نماینده شان هستم به دستم رسیده که نشان از وضعیت بد معیشت مردم منطقه دارد در حالی که بیشترین پتانسیل رشد و توسعه را دارا بوده اند.

وی افزود :شهرهای بافق و بهاباد علی رغم دارا بودن بیشترین ظرفیتهای معدنی و صنعتی نتوانسته اند پیشرفت چشمگیری داشته باشند که باید برسی کنیم که آیا خودشان نخواسته اند یا عده ای نگذاشته اند و به نظر بنده سرگرم کردن مردم به مسائل حاشیه ای اصلی ترین عامل این عقب ماندگی است.

دخیل عباس زارعزاده گفت :متاسفانه در دوره های قبل از یک نماینده حساب برده اند و به او باج داده اند و نماینده ای را اصلا حساب نکرده اند هرچند حوزه انتخابیه اش بسیار ثروتمند بوده است.

موضوعاتی از قبیل مالکیت معدن چاه گز،تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی راه آهن و سنگ آهن بافق،برنامه برای سرمایه گزاری های صنعت ریلی،استفاده از تحصیلکردگان بافقی در رده های بالای مدیریت در استان،میزان هماهنگی مسؤلین شهرها با نماینده و مطالبی از این قبیل سؤالات مطرح شده در این نشست مطبوعاتی بود که پاسخ دخیل عباس زارعزاده به آنها را در پستهای بعدی خبر به اطلاع خواهیم رساند.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۱۴
برچسب ها:
دیدگاه ها
رضا این نظر توسط مدیر ارسال شده است. شنبه 10 تیر 1391 - 11:16 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

ببینیم چند مرده حلاجه

You cannot copy content of this page