بافق جزو مناطق گرمسیری محسوب می شود

دسته: اقتصادی
یک دیدگاه
دوشنبه - 10 آذر 1393

 

مدیرتوزیع برق بافق با بیان این مطلب که بافق جزو مناطق گرمسیری محسوب می شود گفت: هزینه برق در سه ماهه گرم خرداد، تیر و مرداد با تعرفه مناطق گرمسیری محاسبه می شود

سیدناصرمیرفخرالدینی در گفت و گو با خبرنگار “بافق فردا” اظهارکرد: بیش از 22 هزار مشترک برق تک فاز، سه فاز و صنعتی در شهرستان داریم.

مدیرتوزیع برق شهرستان بافق افزود: از این تعداد بیش از 21 هزار مشترک تک فاز و بقیه نیز اشتراک های سه فاز و صنعتی است.

وی با اشاره به افزایش بیش از 9 درصدی مصرف انرژی نسبت به سال گذشته در شهرستان، گفت: پرداخت هزینه انرژی در مجموع در این مدت کمی بیش از 2 درصد رشد را نشان می دهد.

میرفخرالدینی با بیان این مطلب که بافق جزو مناطق گرمسیری محسوب می شود، افزود: هزینه برق در سه ماهه گرم خرداد، تیر و مرداد با تعرفه مناطق گرمسیری محاسبه می شود.

وی با اشاره به نحوه پلکانی محاسبه قیمت برق مصرفی مشترکان، عنوان کرد: در شرایط عادی تا 100 کیلووات 372 ریال و از 100 تا 200 کیلوات با ازای هرکیلوات 434 ریال و از این مقدار تا 300 نیز هر کیلوات 930 ریال و با بالاتر رفتن مصرف بهای برق مصرفی تا 600 کیلوات به همین طریق بر اساس جدول افزایش می یابد.

میرفخرالدینی با بیان این نکته که قیمت ها در ماه ها گرم سال کاهش می یابد، افزود: بطور مثال مصرف تا 100 کیلوات 298 ریال و از یکصد تا 200 کیلوات نیز 348 ریال و از این مقدار تا سیصد نیز هر کیلوات 620 ریال محاسبه می شود.

مدیرتوزیع برق بافق با اشاره به مصرف بالای برق در کولرهای گازی و ضرروت پرهیز از این نوع خنک کننده ها، عنوان کرد: مقدار مصرف انرژی در مدل های مختلف این کولرها نیز تفاوت های زیادی دارد.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۷۱
برچسب ها:
دیدگاه ها
ح-ا-ا این نظر توسط مدیر ارسال شده است. دوشنبه 10 آذر 1393 - 11:00 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

باسلام
یعنی ازامسال اینجوری شده ویاقبلاهم بوده؟.هزینه ما که خیلی زیادمیشه

You cannot copy content of this page