نوجوان بافقی در لیست دعوت شدگان به اردوی تیم ملی فوتبال نوجوانان ایران

دسته: ورزشی
۳ دیدگاه
جمعه - 14 آذر 1393

 

 

رییس هیات فوتبال یزد از دعوت سه فوتبالیست نوجوان این استان به اردوی تیم ملی خبر داد.

download

‘محمدحسین رسولزادگان’ در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: سجاد حیدری و امیرحسین پورقیومی از باشگاه فولاد و عارف فتاحی از سنگ آهن بافق جزودعوت شدگان هستند.
وی اضافه کرد: اردوی تیم ملی فوتبال نوجوانان زیر 16 سال ایران از 17 آذرماه به مدت سه روز در آکادمی ملی در تهران تشکیل می شود .

رییس هیات فوتبال استان یزد خاطرنشان کرد: اردوی آمادگی، استعدادیابی و انتخابی تیم ملی نوجوانان با حضور 25 نفر از سراسر کشور برپا می شود.

رسوازادگان اظهار داشت: در سال جاری از باشگاه های مختلف فوتبال یزد 10 بازیکن در رده های مختلف سنی به اردوهای تیم ملی دعوت شده اند.

وی با اشاره به اینکه در فوتبال یزد استعدادهای خوبی وجود دارند یکی از برنامه های مهم این هیات هم شناسایی، معرفی و ارتقای این قابلیتها است.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۵۵۲
برچسب ها:
دیدگاه ها
بافقی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. جمعه 14 آذر 1393 - 1:19 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

جای تقدیر و تشکر داره از جناب آقای حسن فتاحی پدر عارف که زحمات زیادی برای فرزند خود کشیدند و همچنین از مربیان ایشان انشاالله موفق باشند

امیر این نظر توسط مدیر ارسال شده است. شنبه 15 آذر 1393 - 8:12 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

تشکراز زحمات اقای فتاحی انشاا…حقشا ضایع نکنن

یادگار این نظر توسط مدیر ارسال شده است. شنبه 15 آذر 1393 - 1:06 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

واقعا خبر مسرت بخشی است امیدوارم استعدادیابی و رشد استعدادها در جهت صحیح در همه زمینه های علمی ، اقتصادی ، فرهنگی و ورزشی فراگیر شود تا شهرمان از یک قطب معدنی بی خاصیت به قطب انسانی عالم پسند تبدیل شود

You cannot copy content of this page