دانشجویان مانع سوء استفاده دشمن از فضای دانشگاهی کشور شوند

دسته: عمومی
یک دیدگاه
جمعه - 14 آذر 1393

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بافق، حجت الاسلام سید جواد سلیمانی در آئین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته بافق به 16 آذر روز دانشجو اشاره کرد و علاوه بر بازخوانی حادثه تاریخی آن ایام، گفت: دانشجو با بصیرتی که دارد باید در راستای اهداف عالیه نظام و انقلاب گام‌های موثری بردارد.

به گفته وی قشر تحصیل کرده و دانشجو باید هر چه بیشتر به پیشرفت کشور در زمینه‌های مختلف کمک کنند و هرگز اجازه سوء استفاده دشمنان از خود و موقعیت‌های ایجاد شده را ندهند.

امام جمعه بافق پیرامون نقش اعمال انسان در عرصه قیامت اظهار داشت: انسان در عرصه قیامت مقابل اولیای الهی و مردان پاک حسابرسی میشود بدین گونه که اعمالش با اعمال انبیا و ائمه اطهار(ع) سنجیده خواهد شد.

سلیمانی با اشاره به افزایش 30 درصدی قیمت نان، خطاب به نانوایان شهرستان، اظهار کرد: اکنون که قیمت نان افزایش یافته، شایسته است که کیفیت پخت نان نیز بالا رود تا در زمینه اقتصاد مقاومتی و پرهیز از اسراف گام‌هایی برداشته شود.

دیدار مقام معظم رهبری با فرماندهان نیروی دریایی ارتش و نیز اعضای مجمع عالی بسیج، فرا رسیدن سالروز شهادت آیت الله دستغیب شهید محراب و افتتاح خط ریلی ایران – ترکمنستان و قزاقستان از دیگر مواردی بود که امام جمعه بافق بدان‌ها اشاره نمود.

سلیمانی از برگزاری نماز جمعه هفته آینده بافق در مسجد دانشگاه آزاد اسلامی این شهرستان به مناسبت هفته وحدت حوزه و دانشگاه خبر داد.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۳۵
برچسب ها:
دیدگاه ها
علی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. شنبه 15 آذر 1393 - 1:03 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

در ضمن قیمت نان لواش از 150 تومن رسیده به 300 تومن به این می گن صد در صد افزایش نه 30 در صد .
کیفیت هم بدتر شده که بهتر نشده است.

You cannot copy content of this page