نشست صمیمی هیات موسس و دبیران کارگروهای مجمع هم اندیشی توسعه شهرستان بافق با معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استان

دسته: اخبار ویژه
بدون دیدگاه
چهارشنبه - 19 آذر 1393

هیات موسس و دبیران کارگروههای تخصصی مجمع هم اندیشی توسعه شهرستان بافق در  معیت رئیس شورای اسلامی این شهر عصر دیروز در یک نشست صمیمی با معاون سیاسی ،امنیتی اجتماعی استان دیدار و در خصوص عملکرد و برنامه های آتی این مجمع هم اندیشی به بحث و تبادل نظر پرداختند.
دکتر طالبی در این دیدار که در دفتر وی برگزار شد با اظهار خرسندی از تشکیل این جلسه ؛ مردمی بودن و وابسته نبودن به یک حزب و جناح خاص را از محسنات چنین مجامعی برشمرد و ادامه داد: جای خرسندی است که با تشکیل این مجمع، جمعی از تحصیل کردگان و فرهیختگان بافقی در راستای اهداف توسعه شهرستان فعال شده اند.

majme-talebi (1)
معاون سیاسی امنیتی استان دوری از رفتارهای واگرا در شهرستان در سایه ایجاد این مجمع  و گام برداشتن در راستای همگرایی بیشتر افراد اثرگذار شهرستان را بسیار در دسترس دانسته و اظهار امیدواری کرد این تشکل مردم نهاد  بتواند به دور از منافع شخصی و حزبی در توسعه و پیشرفت شهرستان به عنوان یک اتاق فکر قوی عمل کند.

majme-talebi (2)
وی با تاکید بر لزوم ثبت رسمی این سمن، توصیه کرد مجمع هم اندیشی توسعه شهرستان بافق به برگزاری مجامع عمومی و فصلی اکتفا نکند و با برنامه ریزی هفتگی یا ماهیانه مهمترین مشکلات و نیاز های شهرستان را مورد بررسی قرار داده و به مسؤلین اجرایی شهرستان و استان ارائه راهکار نماید.
دکتر طالبی تشکیل کارگروههای تخصصی در این مجمع را از جمله نقاط قوت ذکر کرد و ادامه داد:با توجه به حضور صاحبنظران و کارشناسانی که در بدنه کارگروههای این تشکل قرار دارند انتظار می رود مسؤلین اجرایی برای رفع مشکلات و حرکت به سوی ارتقاء برنامه های مختلف در راستای توسعه و پیشرفت شهرستان از این مجمع بهره ببرند.

majme-talebi (3)
معاون سیاسی امنیتی استانداری با تاکید بر ضرورت توجه به امور فرهنگی و اجتماعی، وجود برخی از حساسیت ها در ابتدای شکل گیری موسسات مردم نهاد را طبیعی دانست و از مسؤلین مجمع هم اندیشی توسعه بافق خواست با انجام  برنامه های اعتمادساز، ضمن برقراری ارتباط مناسب با مسئولین، ذهنیت تقابل با ارگانهای اجرایی را اصلاح کنند.

majme-talebi (5)
شایان ذکر است در ابتدای این دیدار که به مدت 2 ساعت به طول انجامید هیات موسس و دبیران کارگروهای تخصصی این مجمع هم اندیشی ضمن ارائه گوشه ای از فعالیتهای انجام شده در این مجمع ، از معاون سیاسی امنیتی استان خواستند با حمایت و راهنمایی های خود این تشکل مردم نهاد را یاری رساند.

majme-talebi (4)


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۸۱
برچسب ها:

You cannot copy content of this page