یادواره شهدای دهستان سبزدشت بافق برگزار شد

دسته: اخبار ویژه , عمومی
۲ دیدگاه
جمعه - 21 آذر 1393

به گزارش روابط عمومی فرمانداری بافق ؛ همزمان با شب اربعین حسینی یادمان 73 شهید دهستان سبزدشت با حضور فرمانده سپاه الغدیر یزد، امام جمعه ، فرماندار ، بخشدار مرکزی ، مسئولان محلی ، خانواده معظم شهدا و اقشار مختلف مردم شهرستان بافق در مسجد حضرت ابوالفضل روستای شیطور برگزار شد.

“سردار اکبر فتوحی” هدف اصلی از برگزاری یادواره شهدا را زنده کردن و زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا دانست و تصریح کرد : ما باید امروز برای شهدا کار کنیم همانطوری که آنها یک روز برای ما کار کردند .

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی استمرار انقلاب کربلای حسینی است ، خاطرنشان کرد: شهدای انقلاب اسلامی به حضرت امام حسین (ع) تاسی کردند و برای یاری و احیاء دین خدا شهید شدند.

فرمانده سپاه الغدیر یزد تأکید کرد: شهدا رفتند تا عزت و استقلال کشور ما برای همیشه باقی بماند و باید این راه نورانی ادامه داشته باشد.

وی تنها راه حفظ آثار دفاع مقدس را جلوگیری از تحریف آن دانست و گفت: بهترین راه نگهداری و بهره‌مندی از فرهنگ دفاع مقدس، بهره‌گیری از سیره امام و رهبری و فرماندهان بزرگ جنگ است.

فتوحی افزود: اگر دشمنان در مقابل عظمت ملت و کشور ما سر تسلیم فرود می آورند بخاطر فداکاری شهدا و صبر خانواده های شاهد و ایثارگران است.

فرمانده سپاه الغدیر یزد با اشاره به جنایات داعشی‌ها و تکفیری‌ها گفت: این جنایات همه از اقدامات امریکاست تا اسلام را به دنیا خشن معرفی کنند.

سردار فتوحی در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه فرهنگ و تفکر بسیجی یک اصل ثابت شده در جهان می باشد که حماسه‌های بزرگی را در اقصی نقاط جهان و خاورمیانه آفریده است، گفت: اگر الگو و تفکر بسیجی نبود امروز شاهد شکست‌های پی در پی تروریست‌های تکفیری و داعش نبودیم.

اجرای برنامه های فرهنگی برپایی نمایشگاه عکس ، پخش کلیپ شهدا ، عزاداری سالار شهیدان و دیدار فرماندار ، امام جمعه و مسئولان بافق با برخی از پدران شهید از دیگر برنامه های این یادواره بود.

IMG_1009 IMG_1016 IMG_1018 IMG_1021 IMG_1023 IMG_1024 IMG_1029 IMG_1034 IMG_1043 IMG_1045 IMG_1057 IMG_1067 IMG_1070 IMG_1072 IMG_1073 IMG_1105


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۴۶۸
برچسب ها:
دیدگاه ها
امير این نظر توسط مدیر ارسال شده است. یکشنبه 23 آذر 1393 - 9:33 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

سبزدشتي ها خسته نباشيد . عالي بود

مرتضی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. سه‌شنبه 25 آذر 1393 - 10:20 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

مطلبی که شما نوشتید با صحبت های سردار فتوحی از زمین تا آسمان تفاوت دارد .
لطفا از صحت خبر در قسمت سخنان سردار مطمئن شوید بعد انعکاس دهید .
با تشکر

You cannot copy content of this page