کنایه موسی‌پور: از کمک شما به رئیس جمهور ممنونم/ اعتراض به وزیر و اخراج از جلسه +عکس

دسته: اخبار ایران
بدون دیدگاه
یکشنبه - 11 تیر 1391
در مراسم تودیع ومعارفه حجت الاسلام موسی پور برای دومین بار پشت تریبون آمد و در عکس العمل به اعتراض یک طلبه گفت: ما همه پیرو ولایت و مقام معظم رهبری هستیم و توصیه ایشان به حفظ وحدت، آرامش و دوری از تنش در جامعه است.
به گزارش جهان به نقل از مهر، ساعاتی قبل از مراسم تودیع و معارفه استاندار قم در اطراف ساختمان استانداری نیروی انتظامی امنیت برگزاری این مراسم را تحت کنترل گرفته و چند دستگاه اورژانس و ماشین آتش نشانی به محل برگزاری مراسم اعزام شده بودند.

تالار معصومیه استانداری علاوه بر مهمان هایی که از وزارت کشور و استان همدان آمده بودند میزبان مدیران کل ادارات ، دستگاه ها و نهادهای مختلف استان بود که برای آشنایی با استاندار جدید و خداحافظی از حجت الاسلام موسی پور استاندار سابق در این مکان گرد هم آمده بودند.

سید رضا دهناد معاون برنامه ریزی و حجت الاسلام محمد مهدی عرب انصاری معاون سیاسی امنیتی استاندار نیز در این مراسم سخنرانی کردند.

کنایه موسی پور به برخی حضار

در ادامه حجت الاسلام موسی پور برای ایراد سخنرانی به جایگاه رفت و گفت: من از این تغییر خوشحالم و خوشحالی بنده از این بابت است که باری سنگینی از روی دوشم برداشته شده و به دلیل شانه خالی کردن از مسئولیت نیست.

استاندار سابق قم ادامه داد:قصد ارائه گزارش عملکرد ندارم. عملکردهای بنده در استان قم گفتنی و از جنس سخن نیست بلکه از جنس عمل است که امروز در معرض دید همگان قرار داد.

حجت الاسلام موسی پور در پایان سخنرانی کنایه ای به برخی از حضار زد و گفت: من از برخی افراد که در این جلسه هم حضور دارند تشکر می کنم که با قلم و قدم خود به رئیس جمهور در اتخاذ این تصمیم کمک کردند .

مصطفی محمد نجار سخنران بعدی این مراسم بود که سخنان خود را  این گونه آغاز کرد: 33 ماه قبل وقتی حجت الاموسی پور را برای استانداری قم به عنوان اولین استاندار روحانی پیشنهاد کردیم از نتیجه کار و عملکرد وی پیش بینی وجود نداشت ولی توانمندی‌های مدیریتی ایشان عملکردی خوب و موفق از ایشان به جای گذاشت.

وزیر کشور در ادامه عنوان کرد: ما همه بدهکار قم هستیم و هر چقدر برای قم کار شود کم است.

اعتراض یک طلبه

وقتی سخنان وزیر کشور به بیان طبیعی بودن جابجایی ها در نظام اسلامی رسید یکی از طلاب حاضر در جلسه به سمت جایگاه حرکت کرد و در حین سخنرانی از وی خواست تا علت تغییر ناگهانی استاندار قم را توضیح دهد.

وزیر کشور نیز در پاسخ به وی گفت: لطفا بشینید، بعد از پایان مراسم به سوال شما پاسخ خواهم داد و مشتاقم که حرف های شما را بشنوم.

حجت الاسلام عرب انصاری معاون سیاسی امنیتی استاندار قم خود را به این شخص رساند و او را به سکوت دعوت کرد که با ادامه اعتراض این فرد دست اندرکاران برنامه مجبور شدند وی را به بیرون از جلسه هدایت کنند.

وزیر کشور نیز از حضار خواست صلواتی ختم کنند تا نظم جلسه دوباره برقرار شود .

وزیر کشور همچنین عنوان کرد آقای موسی پور به عنون مشاور وزیر به وزارت کشور خواهد آمد و در آینده نیز سمتی به او داده خواهد شد.

در پایان جلسه لوح تقدیر وزیر کشور به حجت الاسلام موسی پور استاندار سابق  قم اهدا و حکم استاندار جدید نیز به وی تقدیم شد.

پاسخ استاندار سابق قم به اعتراض طلبه

حجت الاسلام موسی پور قبل از دریافت لوح تقدیر خود برای دومین بار پشت تریبون آمد  و در عکس العمل به اعتراض آن طلبه اظهار داشت: ما همه پیرو ولایت و مقام معظم رهبری هستیم و توصیه ایشان به حفظ وحدت، آرامش و دوری از تنش در جامعه است  که این امر  یک وظیفه شرعی و دینی است و هر کس که از ایشان پیروی می‌کند باید به این مهم توجه داشته باشد.

بعد از پایان مراسم مدیران دستگاه های اجرایی برای آخرین بار با حجت الاسلام موسی پور خداحافظی و او را بدرقه کردند.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۵۸
برچسب ها:

You cannot copy content of this page