سینمای دیجیتال آهنشهر افتتاح میشود

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
یکشنبه - 14 دی 1393

به گزارش مرکز اطلاع رسانی شرکت سنگ اهن مرکزی بافق ؛ چهارشنبه، دهم دی ماه ،کارشناس امور سینمایی سمعی و بصری ارشاد یزد با حضور در محل سینمای آهنشهر به بررسی کمیسیون ماده ۵ در رابطه با شرایط راه اندازی سینمای دیجیتال پرداخت.

شریف بیگی در گفتگوی با خبرنگار مرکز اطلاع رسانی گفت:چون این مکان در سالهای گذشته، بعنوان سینما مورد بهره برداری قرار میگرفته، لازم است لزوم برقراری شرایط بند ۵ کمیسیون راه اندازی سینماها درموردآن بررسی شود تا مجوز پخش به این سینما اعطا شود.

وی وجود مدارک تاییدیه اماکن، ایمنی مکان، بررسی وضعیت پارکینگ، حداقل استانداردهای صندلی و پرده را از شرایط اصلی دریافت مجوز دانست و خاطرنشان کرد: با بررسی شرایط، این سینما از بسیاری لحاظ، بالای حداقل استاندارد است ولی بازرسی و دریافت مجوز از کارشناس مربوطه لازم است.

مدیر روابط عمومی شرکت نیز از راه اندازی سینما و مکانی فرهنگی برای گذراندن اوقات فراغت نیروهای زحمتکش شرکت و دیگر اقشار مردم بافق ابراز خرسندی کرد و گفت: با توجه به اینکه تجهیزات پخش سینمای آهنشهر قدیمی بوده و کیفیت مناسب را ندارد، با تائید مدیرعامل شرکت، تصمیم به نصب دستگاه پخش دیجیتال گرفتیم که حضور کارشناسان  اداره کل ارشاد استان، در همین راستا میباشد.

وی در ادامه افزود: پیگیری های لازم جهت راه اندازی این سینما انجام شده و با همکاری نهادهای ذیربط، امیدواریم ان شاء الله این سینما به زودی  افتتاح و راه اندازی شود.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۵۲
برچسب ها:

You cannot copy content of this page