دوره آموزشي بودجه نويسي و بودجه ريزي سال 94 دهياري ها برگزار شد

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
دوشنبه - 15 دی 1393

50 نفر از دهیاران و روساي شوراي اسلامي روستاهاي بافق در دوره آموزش بودجه نویسی و بودجه ریزی دهیاریها شرکت كردند.

به گزارش روابط عمومي فرمانداري بافق ؛ بخشدار مركزي بافق با اشاره به برگزاري دوره آموزشي بودجه نويسي و بودجه ريزي ويژه دهياران گفت : در این دوره 22 دهيار و 26 نفر از روساي شوراي اسلامي روستاهاي بخش مركزي بافق شركت كردند.

” محمدرضا فتاحي” به تعامل و همکاری شوراهای اسلامی روستاها با دهیاران تاكيد كرد و گفت : تعامل و همفكري نقش به سزایی در جلب مشارکت های مردمی و پیشرفت و توسعه مناطق روستایی دارد.

با هدف آشنایی هر چه بیشتر دهیاران با اصول و مفاهیم بودجه و بودجه نویسی ونقش بودجه ریزی در مدیریت روستایی و ضرورت تنظیم بودجه سالیانه براساس بخشنامه بودجه دهیاری ها و کنترل و نظارت بر بودجه برگزار شد.

معاون دفتر امور روستايي و شوراهاي استانداري با اشاره به پيگيري هاي مكرر فرماندار و بخشدار مركزي بافق مبني بر تشكيل دوره آموزش بودجه نويسي ويژه دهياران منطقه گفت: شهرستان بافق نخستين شهرستان استان مي باشد كه در خصوص برگزاري دوره آموزشي دهياران اقدام كرده است .

“محمد حسن حامدي” در ادامه به مباحث مطرح شده در اين نشست آموزشي اشاره كرد و گفت: مفاهیم و تعاریف اولیه بودجه، اصول بودجه، انواع نظام بودجه بندی، انواع نظارت بر بودجه، اهداف کنترل بودجه، قوانین و مقررات مربوط به بودجه دهیاری ها و آشنایی با مراحل بودجه نویسی از جمله موضوعاتی بود که در این دوره مطرح شد.

گفتني است اين دوره آموزشي تا هفته اول بهمن، در تمام شهرستان هاي استان برگزار خواهد شد.

ff fff


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۱۲۶
برچسب ها:

You cannot copy content of this page