به همت شرکت سنگ آهن مرکزی بافق نمایشگاه کتاب در این شهر گشایش یافت

دسته: فرهنگی، هنری، مذهبی
۶ دیدگاه
شنبه - 20 دی 1393

به گزارش خبرگزاری فارس از بافق، در این نمایشگاه 5 هزار عنوان کتاب در زمینه‌های مختلف در معرض دید عموم قرار گرفته است.  این نمایشگاه دارای 17 غرفه کتاب با موضوعات تاریخ، ادبیات، کودک و نوجوان، دین و زندگی، علمی، فرهنگی، اجتماعی، آموزشی، حجاب و عفاف، نرم‌افزارهای قرآنی، آموزشی، رمان، آموزش رایانه و … است.

در این نمایشگاه که با همت روابط عمومی و معاونت منابع انسانی شرکت سنگ آهن برپا شده، کتاب‌ها با 25 تا 50 درصد تخفیف عرضه می‌شوند.

به گفته مدیر روابط عمومی شرکت سنگ آهن بافق، این نمایشگاه با هدف ارائه تازه‌های نشر، ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی و دسترسی آسان مردم به کتاب راه‌اندازی شده است.

محمد رضایی‌پور، نمایشگاه کتاب را یکی از راه‌های گسترش فرهنگ مطالعه در میان مردم خواند و بیان کرد: برگزاری نمایشگاه کتاب، برای بالا بردن سطح مطالعه جامعه و سوق دادن مردم به سوی کتاب و فرهنگ کتابخوانی بسیار مفید است. وی خاطرنشان کرد: کتاب‌هایی که در نمایشگاه بافق عرضه می‌شود از کتب سودمند و مورد نیاز جامعه است.

وی، برپایی این نمایشگاه را با اهمیت و یک این رویداد فرهنگی در این شهرستان دانست و افزود: روابط عمومی سنگ آهن، حوزه معاونت منابع انسانی با همکاری فرهنگ و ارشاد اسلامی بافق در راستای حضور گسترده مردم، تمام همت و تلاش خود را برای بالا بردن سطح کیفی آن به کار خواهند گرفت.

رضایی‌پور محل برپایی نمایشگاه کتاب را سالن جهاد کشاورزی بافق اعلام کرد و گفت: این نمایشگاه از امروز تا 10 بهمن صبح و عصر برای بازدید علاقمندان و دانش پژوهان دایر است.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۹۹
برچسب ها:
دیدگاه ها
ماشاالله شمس الدینی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. شنبه 20 دی 1393 - 12:56 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

سلام
دست مریزاد به همه گسانی که دراین اقدام فرهنگی کمک نمودند تا نمایشگاه برپا شود.

محمود این نظر توسط مدیر ارسال شده است. شنبه 20 دی 1393 - 1:18 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

باز هم خوبه اين شهر سنگ آهن داره . فكر كن اگه نداشت…

ابوالفضل این نظر توسط مدیر ارسال شده است. شنبه 20 دی 1393 - 2:18 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

دست مهندس میرزایی معاونت منابع انسانی و جناب اقای رضایی پور بعنوان مجریان این طرح درد نکنه

بافقی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. شنبه 20 دی 1393 - 3:39 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

کتاب فی نفسه خوب است درصورتی اهل کتاب باشد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

همشهری این نظر توسط مدیر ارسال شده است. سه‌شنبه 23 دی 1393 - 7:22 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

ضمن تشکر از آقای مهندس عسکری مدیرعامل شرکت سنگ آهن بابت انجام کارهای فرهنگی خدمت خبرنگار محترمی که خبر را تهیه کرده عرض کنم نکنه دوربین را جا گذاشته بوده عکس مسوولین نیست

مشاور این نظر توسط مدیر ارسال شده است. سه‌شنبه 23 دی 1393 - 7:29 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

مگه سنگ آهن مدیر عامل نداره که شما اسمی از ایشون نیاوردین تا زمانی که مدیرعامل محترم موافقت نکند مجموعه سنگ آهن نمی تواند در هیچ کاری ورود پیدا کند پس بهتره قبل از هر قدردانی از مدیرعامل سپاسگزاری شود

You cannot copy content of this page