نخستين نشست ستاد دهه فجر شهرستان بافق برگزار شد

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
چهارشنبه - 24 دی 1393

به گزارش روابط عمومي فرمانداري بافق ؛ اولین جلسه ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی شهرستان بافق با حضور امام جمعه و فرماندار بافق ، رئيس و دبير شوراي هماهنگي و تبليغات اسلامي استان و جمعي از مديران دستگاههاي اجراي شهرستان حضور داشتند ، فرماندار شهرستان بافق با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران ثمره خون شهدا و از خود گذشتگی مردان و زنان کشور است اظهار داشت: عمدتا حوادث و بحرانهايي كه بعد از پيروزي انقلاب اسلامي ايران پيش آمد و اينكه ملت ايران توانستند از اين بحرانها سربلند بيرون بيايند نتيجه در صبر و درايت مردم و از همه مهمتر تدابير و منويات امام راحل (ره) و مقام معظم رهبري در اين سي و پنج سال بود كه باعث شد با موفقيت موانع و رويدادها را پشت سر بگذاريم.

“سید مهدی طلایی مقدم” ضمن تاكيد بر برگزاری هر چه باشکوه تر مراسم هاي دهه مبارك فجر از مسئولین و دست اندرکاران برگزاری مراسم های دهه فجر خواست تا با تمام همت و تلاش خود در جهت پرشور برگزار شدن مراسم های این ایام اقدام کنند تا هم قدردان زحمات و دلاوری های گذشتگان باشیم و هم اينكه افتخارات انقلاب اسلامي ايران را به نسل جديد منتقل كنيم.

رئيس ستاد دهه فجر شهرستان بافق مناسبتهایی چون دهه فجر را فرصتی عالی برای انتقال مفاهیم و دستاوردهای نظام به نسل های جدید دانست و اظهار داشت: خاطره گویی و شرایط مقایسه قبل و بعد از انقلاب می تواند در این ایام به عنوان حرکتی شایسته در جهت تبیین مکتب انقلاب محسوب شود.

وی گفت: در شهرستان بافق مساجد و مکان های فرهنگی بسیار فعال و پرشوری وجود دارد که می شود در برگزاری هر چه باشکوه تر مراسم های دهه فجر از آنها به خوبی استفاده کرد .

امام جمعه بافق نيز در ادامه با بیان اینکه کشور ایران در بین کشورهای اسلامی الگویی بسیار قوی و بی بدیل است اظهار داشت: هر حرکتی که در عصر حاضر در کشورهای دنیا ایجاد شده است به برکت نظام جمهوری اسلامی ایران است .

“حجت السلام سید جواد سلیمانی” گفت : برگزاری هر چه باشکوه تر مراسم های ملی مذهبی در شهرستانهای استان از اهمیت و ضرورت خاصی برخوردار است.

وی افزود: دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران به برکت مقام معظم رهبری در کل کشور گسترش یافته است .

رئيس شوراي هماهنگي و تبليغات اسلامي استان يزد در نشست ستاد دهه فجر شهرستان بافق با اشاره به اينكه انقلاب اسلامي ايران ، انقلابي بود كه از عالم ملكوت به ملت ايران هديه شد گفت : ستاد دهه فجر يك ستاد مردمي و مستحكم است كه مسئول و مردم در كنار هم فعاليت مي كنند.

“حجت الاسلام محمد فخرالديني” هدف از برگزاری این ستاد را معرفی و تدوین ارزشها و دستاوردهای انقلاب اسلامی و تجدید میثاق با امام و رهبری عنوان نمود و خواستار مشارکت و همکاری دستگاههای عضو این ستاد در هر چه بهتر برگزاری مراسمات و مسابقات در سطح شهرستان شد.

وي گفت: هدف دهی و ایجاد انگیزه را از جمله مهمترین اهداف ستاد برگزاری دهه فجر در کشور و استان دانست .

“فخر الديني” با بیان اینکه جشن انقلاب در حقیقت بزرگداشت خون شهدا است گفت: کیفیت ، گفتمان صحیح ، تنوع در چگونگی برگزاری مراسم های دهه فجر را از جمله موارد حائز اهمیت و ضروری است.

وي با اشاره به اينكه از 5 تا 11 بهمن ماه سال جاری به عنوان هفته استقبال از فجر نام گذاری شده است از اعضاي ستاد دهه فجر شهرستان خواست نسبت به فضاسازي مناسب در شهرستان اقدام كنند.

در پايان حاضرين در جلسه به ارائه برنامه هاي پيشنهادي و نظرات خود در خصوص مراسمهاي دهه مبارك فجر پرداختند.

گفتني است در اين نشست كميته هاي 17 گانه ستاد دهه فجر شهرستان بافق معرفي و مسئولان و اعضاي كميته ها براي مسئولان مشخص شد.

IMG_5071  IMG_5083 IMG_5087 IMG_5093


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۷۲
برچسب ها:

You cannot copy content of this page