همین بیخ گوش ما…

دسته: عمومی
۱۰ دیدگاه
چهارشنبه - 14 تیر 1391

اورژانس بیمارستان بافق هر هفته پذیرای دختر کوچولوی دوست داشتنی بنام زهراغلامی است که با بیماری کمتر شناخته شده و نادری دست و پنجه نرم می کند.
مادر زهرا غلامی به بافق فردا گفت: فرزندم به بیماری آنومی فانکونی(نارسایی مغز استخوان) مبتلا است و هر هفته بایدآزمایش خون بدهد و باتوجه به افت پلاکت خون برای تامین آن بایستی از بهاباد به بافق مراجعه کنم و اگر آمبولانس برای انتقال بیمار به یزد اعزام گردد در مسیر برگشت این فرآورده خونی را بیاورد و در غیر اینصورت باید با اتوبوس به یزد رفته و پلاکت را تهیه و برای فرزندم بیاورم.
این مادر با بیان این نکته که بیماری فرزندش جزو بیماریهای خاص طبقه بندی نمی شود، ادامه داد: علاوه بر این در مواردی که بستری در بیمارستان یزد نیاز باشد بیش از یکصد هزارتومان به ازای هر شب هزینه دربر دارد.
وی افزود: شوهرم یک کارگر عادی معدن است و بیمه درمانی تامین اجتماعی است و بیمه تکمیلی نیز تا سقف ۲ میلیون تومان هزینه ها را پرداخت می نماید.
وی که دیگر فرزندش را به دلیل عدم توان پرداخت هزینه های سنگین عمل از دست داده، اضافه کرد: درمان این بیماری با پیوند استخوان امکانپذیر هست و زمانی که برای دیگر فرزندم مراجعه کردیم هزینه این عمل را ۲۵ میلیون تومان اعلام کردند.
این مادر، با بیان اینکه حمایت و مساعدت قابل توجه ای را تا کنون از هیچک از نهادهای حمایتی نداشته است، گفت: کسی برای درمان فرزند دیگرم کمک نکرد و تنها خواسته ام حمایت مسئولین برای انجام عمل پیوند مغز استخوان این فرزندم برای رهایی از چنگال این بیماری است.
مادربزرگ این کوچولو نیز به خبرنگار بافق فردا، گفت: فرزند پسرم در تنها اتاق خانه اش با فرزندانش زندگی می کند و باید هزینه های مداوم و سنگینی را برای درمان فرزند بیمارش پرداخت نماید و هیچ ارگانی هم کمک و حمایت چندانی نمی کند.
امیدواریم در پست های بعدی مسئولین ذیربط برای نجات جان این دخترک کوچولو بذل محبتی ابراز نمایند تا فرزند این پدر معدنکار تلاشگر طعم سلامتی را بچشد


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۷۵
برچسب ها:
دیدگاه ها
عسکری این نظر توسط مدیر ارسال شده است. چهارشنبه 14 تیر 1391 - 7:27 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

با سلام
پیشنهاد می شود شماره حسابی از طرف خانواده اعلام شود تا افرادی که قادر به همراهی با این خانواده هستند، کمکی در جهت رفع مشکل مالی کنند.
ضمنا شما می توانید مشابه خبرگزاری هایی مانند شفاف یا رجا و… حسابی بدین منظور افتتاح کنید و کمک های خوانندگان وبگاه خود را به این خانواده ها برسانید
موفق باشید

ناشناس این نظر توسط مدیر ارسال شده است. چهارشنبه 14 تیر 1391 - 10:48 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

سلام
پیشنهاد دوست عزیزمان یک پیشنهاد خوب است. اما آن باید بابرنامه و حساب و کتاب باشد
موسسه های خیریه ای در سطح شهر وجود دارد که دارای تشکیلات منسجمی می باشد و مردم به صورت ماهیانه به آنها کمک میکنند.پیشنهاد من این است که این خانم با مراجعه به این موسسات و ارائه مدارک خودشون مشکلشون را برطرف کنند

ناشناس این نظر توسط مدیر ارسال شده است. چهارشنبه 14 تیر 1391 - 10:54 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

با آرزوی سلامتی و بهبودی زهرا خانم
مردم تو این ایام مبارک می توانند با دعای خیر و کمک خود یک خانواده را از زیر بار مشکلاتشون رهایی بدن

ali این نظر توسط مدیر ارسال شده است. چهارشنبه 14 تیر 1391 - 1:20 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

با سلام خدمت خوانندگان محترم بافق فردا
مطلب فوق کمی جای تامل دارد که چرا باید برای خونی که از انتقال خون یزد می آورند باید با آمبولانس اعزامی که شاید یزد برود یا نرود خون را بیاورند قبلا این خون را هر روز توسط آژانس آورده میشد ولی در راستای کاهش هزینه بیمارستان قرار شده هر وقت آمبولانسی به یزد رفت سر راهش این خون را بگیرد به صورت کاملا خیرخواهانه یعنی اینکه اگر خدایی ناکرده یک نفر نیاز فوری به خون داشت خونی در بیمارستان وجود ندارد که بخواهند که با آن درمان را ادامه دهند لطفا بافق فردا این موضوع را پیگیری کند

بافقی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. چهارشنبه 14 تیر 1391 - 6:04 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

سلام هنوز مردم دست به خیر زیادنداگر خانواده زهرا کوچولو رضایت دارند شماره حسابی را اعلام کنید تامومنین برادری خودشان را ثابت کنند.انشاالله در این شبهای عزیز شادی به خانه این نازنین برگردد

همدرد این نظر توسط مدیر ارسال شده است. پنج‌شنبه 15 تیر 1391 - 10:49 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

سلام. امیدوارم در این شبها دل همه مردم به خصوص خانواده زهرا خانم شاد شود و عیدی را از آقا امام زمان بگیرند. واقعاً سخته که با این مریضی دست و پنجه نرم کرد من خودم دیدم چه هزینه هایی را باید پرداخت تا یک شب و جدای از سختیهای دیگر گذروند. بالغ بر 40-50 میلیون تومن این مریضی هزینه می خواد. به خدا هرکی می تونه کمکشون کنه تا دیر نشده.

روح الله این نظر توسط مدیر ارسال شده است. پنج‌شنبه 15 تیر 1391 - 11:15 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

انشالله که بحق فاطمه زهرا شفاء پیدا میکنه

در پناه حق این نظر توسط مدیر ارسال شده است. پنج‌شنبه 15 تیر 1391 - 1:37 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

با سلام —شماره حساب داده شود تا خیرین بتوانند به انها کمک کنند

سهیل این نظر توسط مدیر ارسال شده است. جمعه 16 تیر 1391 - 12:15 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

هم شماره حساب بدین و هم مسئولین یه فکری به حال این چنین موارد بکنند مخصوصا امام جمعه

نگران نباش این نظر توسط مدیر ارسال شده است. یکشنبه 27 مرداد 1392 - 10:29 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

سلام زهرا خانم
من دختري ١٠ سال هستم
با كمك هاي مالي ان شا الله مشكلت درست ميشه

You cannot copy content of this page