اجتماع ‘من عاشق محمدم’ در بافق برگزار شد

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
یکشنبه - 5 بهمن 1393
 

اجتماع باشکوه ‘من عاشق محمدم’ در محکومیت اهانت به ساحت قدسی پیامبر گرامی اسلام حضرت محمد مصطفی(ص) ، شنبه شب در حرم حضرت عبدالله بن موسی الکاظم(ع) در بافق برگزار شد.

اجتماع باشکوه ‘من عاشق محمدم’ در محکومیت اهانت به ساحت قدسی پیامبر گرامی اسلام شنب شب با حضور امام جمعه ، فرماندار ،مسئولین نهاد ها و ارگانها و مردم ولائی شهرستان بافق در حرم مطهر حضرت عبدالله بن موسی الکاظم (ع) این شهرستان برگزار گردید.
IMG_5089
در این مراسم ” حجت السلام کارگران ” رئیس اداره اوقاف و امور خیریه بافق در سخنانی گفت: اسلام ، دین مودت ، دوستی و برادری است و پیامبر گرامی اسلام (ص) ، همواره انسان ها را به صلح و دوستی دعوت کرده است.    
IMG_5003    
وی ابراز تاسف از حرکت اخیر نشریه فرانسوی در اهانت به ساحت پیامبر نور و رحمت گفت: نه تنها این حرکت به ساحت پیامبر (ص) خدشه‌ای وارد نمی‌کند بلکه بر ابهت و عظمت نام، یاد و همچنین سیره و سلوک نبی مکرم اسلام (ص) می‌افزاید
IMG_5011.
این مقام مسئول به نامه مقام معظم رهبری خظاب به جوانان اروپایی اشاره نمود و گفت: مقام معظم رهبری با نامه به جوانان اروپایی، آن ها را دعوت کرده است که بدون واسطه و مستقیما به بررسی و کشف حقیقت اسلام از منابع اصلی بپردازند
IMG_5025.
حجت السلام کارگران در پایان سخنان خود با اشاره به مهربانی و رحمت پیامبر مکرم اسلام (ص) گفت : ما پیروان وعاشقان پیامبری هستیم که منادی صلح جهانی بود.
اقامه نماز مغرب و عشاء ، قرائت قرآن کریم و سخنرانی و پخش پوستر و بیانیه از دیگربرنامه های این اجتماع بود.
IMG_5140

پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۷۴
برچسب ها:

You cannot copy content of this page