محبت مسلمان به پیامبر(ص) با هیچ توطئه ای کم نمی شود.

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
یکشنبه - 5 بهمن 1393
فرمانده بسیج راه آهن کشور در بافق :
محبت مسلمان به پیامبر(ص) با هیچ توطئه ای کم نمی شود.
فرمانده بسیج راه آهن کشور دراجتماع من عاشق محمدم (ص) که در بافق برگزار گردید گفت:محبت مسلمان به پیامبر(ص) با هیچ توطئه ای کم نمی شود.
در پی اهانت به ساحت مقدس پیامبر اعظم (ص) اجتماع بزرگ من عاشق محمدم با حضور  امام جمعه، فرماندار و قشرهای مختلف مردم شب گذشته در امامزاده عبدالله(ع)بافق برگزار شد

فرمانده بسیج راه آهن کشور در جمع نمازگزارن این اجتماع مردمی توهین به پیامبر گرامی اسلام را اقدامی غیراخلاقی و غیر انسانی دانست  و گفت : دشمنان برای رسیدن به مقاصد شوم خود اقدام به توهین مقدسات مسلمانان می کنند که این توهین ها هرگز نمی تواند جلوی نورانیت اسلام و اسلام خواهی را بگیرد.

سرهنگ “داوود عباس زاده” در ادامه به جايگاه پيامبر در قلوب مسلمانان اشاره كرد و افزود:اين ارادت و محبت مسلمانان به پيامبر (ص) با هيچ توطئه اي كم نخواهد شد.

وی به نامه مقام معظم رهبری به جوانان اروپائی اشاره نمود و افزود: این پیام برخواسته از تیز بینی و ژرف نگری معظم له برای بصیرت بخشی جوانان غیر مسلمانی که آینده کشور و ملتشان در دست آنها است را دارد.

این مقام مسئول ضمن تبریک فرارسیدن دهه مبارک فجر گفت: انقلاب اسلامی ایران برگرفته از اندیشه اسلامی ناب و ارادت و محبت به اهل بیت(ع) و پیروی از قیام امام حسین(ع) است.

فرمانده بسیج راه آهن کشور ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهداء انقلاب اسلامی و دفاع مقدس  اظهار داشت :شهدای ما همان ادامه دهندگان راه سرخ عاشورا و قیام امام حسین(ع) هستند که تا همیشه تاریخ با عزت نامشان زنده خواهد ماند.

یادآور میشود فرماندهان بسیج و مسئولان امور ایثارگران راه آهن جمهوری اسلامی ایران ضمن زیارت حرم حضرت عبدالله بن موسی الکاظم (ع) در نماز جماعت مغرب و عشاء و اجتماع من عاشق محمدم (ص)  که در این امامزاده برگزار گردید شرکت نمودند.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۳۵
برچسب ها:

You cannot copy content of this page